Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

for kort tid siden besøgte jeg Honnie. 
https://exclusive4173.wixsite.com/exclusive4173
super skøn at snakke med og lave aftale med, hun er en flot pige og helt klart fræk at se på. 
Men selve sexen var intetsigende og føltes som en evighed, for mig føltes det som om jeg bare skulle overståes så den næste kunne komme ind. 
stedet er super diskret, men helt gennemført gammelt, slidt og på grænsen til ulækker. 
selve rummet var okey, men der var sindsygt mørkt, og tænker der var en grund til det. 

billederne må være “gamle” for Honnie havde mere sul på kroppen og ikke samme hårfarve længere. 
Våde tunge kys var der intet af. 

så alt i alt en kedelig oplevelse hos en Dansk pige. 
gentagelsesfare = 0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Jeg har besøgt exclusive pigerne en enkelt gang, og jeg er fuldstændig enig i beskrivelsen af stedet,  yderst diskret beliggende, men indenfor meget mørkt og beskidt . Det vat dog ikke Honnie jeg besøgte, mener hun hed Louise. Kommer heller ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Faktisk synd med stedet. Jeg har besøgt Honnie på @Seductiongirls, og jeg synes hun er dejlig. Virkelig dejlig. Sød, smuk, sexet, dejlig at tale med. God service og masser af våde kys. Så er du sikker på der ikke bare er gået noget galt i kemi'en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 5 timer siden:

Faktisk synd med stedet. Jeg har besøgt Honnie på @Seductiongirls, og jeg synes hun er dejlig. Virkelig dejlig. Sød, smuk, sexet, dejlig at tale med. God service og masser af våde kys. Så er du sikker på der ikke bare er gået noget galt i kemi'en?

Jeg skal ikke udelukke at kemien var grund til det, men så er det jo okey at sige det. 
ellers er det usmart at skrive det i sin beskrivelse at man giver våde tungekys. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, den 26.11.2019 at 06:08:

Jeg har besøgt Honnie på @Seductiongirls, og jeg synes hun er dejlig. Virkelig dejlig. Sød, smuk, sexet, dejlig at tale med. God service og masser af våde kys. Så er du sikker på der ikke bare er gået noget galt i kemi'en?

Enig. Honnie har jeg mødt flere gange, og jeg kommer gerne tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...