core 8 Skrevet 24. November, 2019 Skulle lige se om billederne var ægte. Lækker lille talje og røv og store frække bryster med lækre brystvorter. Leverede alt som lovet og var dejlig og hyggelig bagefter. Absolut en anbefaling herfra. Alicia 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 571 Skrevet 25. November, 2019 Men ingen detaljer... @core ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 26. November, 2019 (edited) Karsteng skrev, den 25.11.2019 at 03:06: Men ingen detaljer... @core ? Hej @Karsteng Somme skriver kort, andre skriver langt. Nogle skriver gebrokkent, andre elegant. De første er i virkeligheden de vigtigste at holde fast på. For ofte er de første ordblinde og melder sig alene i Forum, fordi de vitterligt er blevet begejstret for en smuk ung kvinde og ønsker at dele begejstringen med os andre Ordblindhed er en udfordring for dem, der lider af det, men det betyder intet for deres sans for dejlige damer (eller deres intelligens i øvrigt). Og netop den sans - for kvinder altså - er som bekendt det, vi lever og ånder for i Forum. Så deres mening er ekstremt vigtig. Men oftest bliver de ordblinde jordet og ydmyget så godt og grundigt i Forum. Jeg tror ikke, at @core er ordblind, selv om hans anmeldelse ganske rigtigt er meget kort - så den synd har du ikke gjort dig skyldig i. Men ikke desto mindre: hans korte anmeldelse af Alicia er meget præcis og spot on. Tro mig: Enhver unøjagtighed i så henseende tæller til Alicias side. Jeg tilhører selv dem, der er ordrigt lange i spyttet, så hvis du mangler ord? Here it comes: Alicia1 (Inter alia) Alicia 2 Hun er imidlertid velanmeldt af mange andre, selv om der ingen tvivl er om, at @Danskeren har en særlig hengivenhed for hende. Hvis du blot søgte, ville du kunne finde meget (godt) om hende af andre end ham og mig. Og det bringer mig til min i virkeligheden største bekymring ved dit indlæg ud over, at du udæsker en kortfattet anmelder: Ser man bort fra dine (i øvrigt forlots) gode kommentarer og spørgsmål til mine egne anmeldelser, har jeg blot scannet et par måneder tilbage af dine indlæg. Jeg synes, som en relativt garvet forum-bruger (og her må du også tilgive mig, hvis jeg tager fejl) at du som med @core s anmeldelse læser for at læse og spørger for at spørge. Hvor er dine egne anmeldelser? Vov dog pelsen. Jeg glæder mig oprigtigt til en god, selvstændig @Karsteng-anmeldelse. Cobham Redigeret 26. November, 2019 af cobham 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 26. November, 2019 core skrev, den 25.11.2019 at 00:14: Skulle lige se om billederne var ægte. Lækker lille talje og røv og store frække bryster med lækre brystvorter. Leverede alt som lovet og var dejlig og hyggelig bagefter. Absolut en anbefaling herfra. Alicia 100% enig og den dejligste lille samba røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg