Hop til indhold
bunsdk

Ysabella/Isabella, Odense

Recommended Posts

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3404&lan=en
https://annoncelight.dk/showad/279829

 

Tænkte det var på tide at udleve en fantasy. 

Og det var ikke en omgang der bliver glemt...

Bestilte en times tid, og tog afsted som et nervevrag. Blev inviteret indenfor og der blev det ihvertfald ikke bedre. Isabella er en meget meget flot tøs. Hun har en meget flot krop, er meget venlig og snaksalig :D Det engelske var som forventet, men var fuldt forståeligt.

Så da jeg stadig var nervøs og knapt nok kunne tage mig sammen så tog vi den bare stille og roligt. Lidt kyssen og røren fordi jeg bad om det, og så blev der godt nok skruet op for knappen. Hun fik mig op i gear og gav mig et blow så jeg så stjerner. Hun tog den hele vejen og var god til at skifte teknik alt efter hvordan jeg reagerede. Måtte stoppe hende der for ikke at poppe med det samme. Gengældte alt hvad jeg kunne og tænkte fuck it, jeg er her for opleveren og gav hende frie tøjler og så gav hun den dælme også gas. Havde ikke lige regnet med at skulle se hendes navle piercing så tæt på men det lykkedes vist :D
Der blev rykket lidt rundt i forskellige stillinger og det blev tid til at klargøre finale oplevelsen. Hun tog sig god tid til at sørge for at det kunne lade sig gøre. Jeg er ikke fremmed med prostatamassage, men det her var alligevel en pænt ny oplevelse og der gik ikke længe før jeg var krøllet sammen og fik den for fulde gardiner. Der blev byttet rundt og efter noget tid gik vi tilbage til blows og færdigjorde oplevelsen. 
Var godt nok ude en anelse før tid, men jeg følte nu ikke rigtigt at det var forhastet.

Jeg kan kun sige at jeg var meget positivt overrasket. Jeg fik lige hvad jeg bad om og hun var rigtigt god til at få mig ned på jorden og bare nyde det hele. Jeg kan kun anbefale at møde hende.

She is here for about a week. Og jeg overvejer et genbesøg.

Stedet var som sådan fint nok. Det virkede velholdt og soigneret.

Curtesy translation:

Figured it was time to live out a fantasy.
And it was a memorable experience that wont be forgotten.
Requested an hour, and left home a nervous wreck. Was invited in and that didnt help the nerves much. Isabella was a very very good looking gal. She has a very nice body, is very kind and talkative :D
English was as expected but was understandable.

As i was still very nervous og barely able to keep myself together, we went rather slow. A bit of kissing and petting cause i asked for it, and the she turned up the dial. She got me worked up and gave me a blow so the angels sang. She took it all the way and shifted technique as i moaned. Had to stop her to not pop instantly. Tried to give back as best I could, and figured, screw it Im here to try something new, and told her to just have at it. And she really did. Didnt expect to see her navelpiercin that up close, but i think it worked. :D
A little changeup in positions later and it was time for the grand finale. She took the time to make sure i was ready. Im not a stranger to prostatemassage, but this was still quite a new experience, and it didnt take long for me to be pretzeled and hammered. A bit switcherooing and after some time we ended the show with blows to end the experience.

Exited a little short of the time, but didnt really feel rushed.

I can only say that I was pleasently surprised. I got what I asked for and was very good at making me feel comfortable and just enjoy the experience. I can only recommend seeing her.

She is here for a week, and Im considering a revisit.

The place was nice and hygenic.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været lidt i kbh på det seneste og jeg har forsøgt at komme til at se hende, men det er ikke lykkedes, fedt at høre du havde en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 3 timer siden:

Hun har været lidt i kbh på det seneste og jeg har forsøgt at komme til at se hende, men det er ikke lykkedes, fedt at høre du havde en god oplevelse.

Hun bevæger sig op igennem Jylland de næste par uger. Så det bliver nok ikke meget nemmere her i julen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...