Sønderjysk fyr 28 1 Skrevet 24. November, 2019 Hejsa Min veninde og mig vil i swingerklub på fredag. Vi kan se der er 2 clubber ved Kolding. Er der nogen der kan anbefale hvilken som er bedst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 24. November, 2019 Tucan helt klart. Det er den største, bedste og mest populære swingerklub. Er det jeres første besøg i en swingerklub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Glædepigenmaria Skrevet 24. November, 2019 100% tucan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 24. November, 2019 Tucan Har dog aldrig været i den anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 24. November, 2019 Tucan er et skønt og eksklusivt sted. Den anden har jeg aldrig besøgt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 24. November, 2019 Tucan helt klart. Jeg syntes det er den bedste i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 24. November, 2019 Har kun været i Euroclub300 en gang der skete der ikke ret meget, Tucson er der altid gang i den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjysk fyr 28 1 Skrevet 24. November, 2019 Jernet skrev, for 1 time siden: Tucan helt klart. Det er den største, bedste og mest populære swingerklub. Er det jeres første besøg i en swingerklub? Ja det er min første gang, hun har været der 1 gang før men kun og kigge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjysk fyr 28 1 Skrevet 24. November, 2019 Er der nogen af jer som kommer på fredag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 24. November, 2019 Sønderjysk fyr 28 skrev, for 12 minutter siden: Er der nogen af jer som kommer på fredag? Det overvejer jeg kraftigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg