Hop til indhold

Recommended Posts

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/255008

Fik besøgt endnu en klinik og igen levede billederne ikke op i nærheden af annoncen. 

Klinikken ligger ikke langt fra Vesterbro Torv, hvor jeg tidligere er vendt om i døren, men en lille fin sag åbnede og alt tegnede godt, blev stuvet ind i første skab og blev bedt om at vente. Fejlagtigt fik jeg smidt tøjet en tand for tidligt, så lå egentlig klar med dolken gasset en smule op, inden skabslågen igen går op og ind kommer en helt anden model, dolken faldt til lommeknivs størrelse og en kvinde i midten af 30erne, langt fra de 100 % reel photos, kunne godt se skuffelse sprede sig... 

Hun fik forklaret at hun lige var landet og ville gøre alt for en god oplevelse, tjaa sådan fik hun den drejet i vinkel igen og efter 15 minutters ok massage og 10 minutter på ryggen med økoblow var den værste skuffelse væk, så da den skulle rides af, manglede hun både gummi og glidecreme. Hende ud og ind i skabet igen, på med gummi og vi fumlede med tuben med glidecreme, da der er en bette folie under skruelåget på sådan en ny, så lærte jeg også det og hun også :D

Ydelsen alt i alt var egentligt ok, en smule nervøs fra hendes side, men fin indlevelse og vi kom vist rundt om det meste. 

Men hvorfor bliver de ved med falske billeder også selv om man spørger ind til det, rigtig træls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har kigget på hendes annonce en del gange. Jeg synes jeg har en lille klokke der klemter når jeg ser billederne - og så er det alligevel ikke hende man møder. ÆVsss. 

Men vikaren lyder nu sød nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg har kigget på hendes annonce en del gange. Jeg synes jeg har en lille klokke der klemter når jeg ser billederne - og så er det alligevel ikke hende man møder. ÆVsss. 

Men vikaren lyder nu sød nok :D

Opgaven blev løst og hun skulle da ikke snydes af den første kunde, men en gentagelse bliver der nok ikke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag besøgt Bella. Jeg skrev med hende på sms og det endte med at jeg bookede hende til et bestemt tidspunkt, og jeg skrev at det skulle være Bella. Jeg kan ikke med sikkerhed afgøre om det er den Bella man ser på billederne i annoncen, men brysternes form og størrelse passer med virkelighedens Bella. Og hun er en skøn og sød kvinde. Ikke ret høj. Hun taler glimrende engelsk og jeg fik en time med den menu hun kalder nr. 1 i annoncen - sjovt nok er der ikke andre!

Det var ganske tilfredsstillende. Supergod massage og resten var på samme niveau. Længe siden jeg har fået så god service på en thaiklinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...