Hop til indhold
Krathan

Hvem kan anbefale Smukke Danske Anna?

Recommended Posts

Guest Lasselas
Krathan skrev, 1 time siden:

Hej Folkens,

Jeg faldt over Smukke Danske Anna annonce og hun ser virkelig lækker ud men er der nogen som har besøgt hende og kan anbefale hende?

http://smukkedanskeanna.dk/

Mvh

Krathan

Jeg kan helt klart anbefale Anna. Der er flere anmeldelser af hende, hvor du kan se, hvad andre synes.

Du kan trygt kontakte Anne, hun tager godt imod dig, både når du kontakter hende og når du møder op.

Billederne lever helt og fuldt op til virkeligheden, og jeg kan kun ønske god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Krathan skrev, for 1 time siden:

Hej Folkens,

Jeg faldt over Smukke Danske Anna annonce og hun ser virkelig lækker ud men er der nogen som har besøgt hende og kan anbefale hende?

http://smukkedanskeanna.dk/

Mvh

Krathan

Hej Krathan,

Der er kun en ting man kan sige:

Start Porschen og kom afsted...

Du vil ikke fortryde.

Vh

NF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordFyr skrev, for 2 minutter siden:

Hej Krathan,

Der er kun en ting man kan sige:

Start Porschen og kom afsted...

Du vil ikke fortryde.

Vh

NF

 

Hvad kan du anbefale at jeg bestiller? Elsker at kneppe pigerne dybt og voldsomt analt men de færreste som tillader det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krathan skrev, for 7 minutter siden:

Hvad kan du anbefale at jeg bestiller? Elsker at kneppe pigerne dybt og voldsomt analt men de færreste som tillader det?

Hvis du vælger Anna, så håber jeg du vil behandle hende ordentligt. 

Tag en snak med hende om dine ønsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Var sammen med hende for et par år siden. Hun er sød og rar og god i sengen og kroppen er perfekt, men ansigtet lever ikke op til hendes egen opfattelse af sig selv. Jeg fik et mega lækkert blow, men desværre en dårlig oplevelse med det anale. Går ud fra, at du kan regne ud, hvad jeg mener :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Krathan skrev, for 39 minutter siden:

Hvad kan du anbefale at jeg bestiller? Elsker at kneppe pigerne dybt og voldsomt analt men de færreste som tillader det?

Jeg har prøvet GFE, som hun mestrer.

Hun tilbyder også anal, så spørg om hun kan opfylde dine lyster.

Vh 

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Krathan skrev, den 24.11.2019 at 16:57:

Hvad kan du anbefale at jeg bestiller? Elsker at kneppe pigerne dybt og voldsomt analt men de færreste som tillader det?

Det er jo et spørgsmål om, hvad du kan aftale med Anna, men vær god ved hende, når tiderne igen er til irl-besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...