Hop til indhold

Thai massage Viborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender et godt alternativ til Ann i Viborg. Jeg har gået hos Ann i mange år og syntes at hun giver en super massage med mere. Men ønsker nu en anden, da Ann og jeg har fælles venner og syntes at det er underligt at være til fest sammen med hende. 

Redigeret af Fatman

Skrevet

Har du prøvet hende på SCT Mikkels Gade ved siden af Sortebrødre kirke?

Skrevet

Nej. Hende har jeg ikke prøvet. Gik ved Suree (jernbanegade) i mange år. (Fik massage af flere forskellige, men de sidste år var det altid afAnn). Men jeg ved ikke hvordan kvaliteten er nu.

Redigeret af Fatman
For at lette forståelse

Skrevet

Det er ikke første gang der har været en dernede. Sidste gang der var en klinik der, var de villige til mere end den sædvanlige omgang oljemassage og hj. 

Skrevet
greatdaner skrev, for 5 timer siden:

om det er en ny massage i Viborg ved jeg ikke, men så denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/242934

Lyder spændende med en ny klinik i Viborg. Er det samme sted hvor Tiger massage havde klinik

Skrevet

ja jeg mener, det er samme sted. Jeg fik rigtig god massage (mm.) der for halvandet års tid siden, men den viden kan jo nok ikke bruges til meget

Skrevet

Har lige kørt forbi. Kan ikke se hvor der er massage på Nørremøllevej. Prøvet at sende en besked, men den bliver ikke leveret. Har kl. 9.45 ringet til det tlf. Nr som er i annoncen, der får jeg at vide at der ingen forbindelse er til dette Nr.  Er der nogen der har været forbi hende ?

Redigeret af Fatman
Skrivefejl

Skrevet

Jeg skrev til dem i går - men har ikke høry noget. Træls, jeg var lige begyndt at glæde mig tll et rigtigt thai bordel i byen. 

Skrevet

Jeg kørte også forbi i går. Det ser ud til det er ved siden af hvor Tiger massage boede. På hjørnet er der nogle store vinduer hvor gardinerne er trukket for. Der er ingen navn på bygning eller vinduer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.