Hop til indhold
Guest Fatman

Thai massage Viborg

Recommended Posts

Guest Fatman

Er der nogen der kender et godt alternativ til Ann i Viborg. Jeg har gået hos Ann i mange år og syntes at hun giver en super massage med mere. Men ønsker nu en anden, da Ann og jeg har fælles venner og syntes at det er underligt at være til fest sammen med hende. 

Redigeret af Fatman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Nej. Hende har jeg ikke prøvet. Gik ved Suree (jernbanegade) i mange år. (Fik massage af flere forskellige, men de sidste år var det altid afAnn). Men jeg ved ikke hvordan kvaliteten er nu.

Redigeret af Fatman
For at lette forståelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke første gang der har været en dernede. Sidste gang der var en klinik der, var de villige til mere end den sædvanlige omgang oljemassage og hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har lige kørt forbi. Kan ikke se hvor der er massage på Nørremøllevej. Prøvet at sende en besked, men den bliver ikke leveret. Har kl. 9.45 ringet til det tlf. Nr som er i annoncen, der får jeg at vide at der ingen forbindelse er til dette Nr.  Er der nogen der har været forbi hende ?

Redigeret af Fatman
Skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte også forbi i går. Det ser ud til det er ved siden af hvor Tiger massage boede. På hjørnet er der nogle store vinduer hvor gardinerne er trukket for. Der er ingen navn på bygning eller vinduer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...