Guest Fatman Skrevet 24. November, 2019 (edited) Er der nogen der kender et godt alternativ til Ann i Viborg. Jeg har gået hos Ann i mange år og syntes at hun giver en super massage med mere. Men ønsker nu en anden, da Ann og jeg har fælles venner og syntes at det er underligt at være til fest sammen med hende. Redigeret 24. November, 2019 af Fatman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 26. November, 2019 Har du prøvet hende på SCT Mikkels Gade ved siden af Sortebrødre kirke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 27. November, 2019 (edited) Nej. Hende har jeg ikke prøvet. Gik ved Suree (jernbanegade) i mange år. (Fik massage af flere forskellige, men de sidste år var det altid afAnn). Men jeg ved ikke hvordan kvaliteten er nu. Redigeret 27. November, 2019 af Fatman For at lette forståelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greatdaner 35 Skrevet 27. November, 2019 om det er en ny massage i Viborg ved jeg ikke, men så denne annonce https://annoncelight.dk/showad/242934 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 27. November, 2019 Det er ikke første gang der har været en dernede. Sidste gang der var en klinik der, var de villige til mere end den sædvanlige omgang oljemassage og hj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 27. November, 2019 greatdaner skrev, for 5 timer siden: om det er en ny massage i Viborg ved jeg ikke, men så denne annonce https://annoncelight.dk/showad/242934 Lyder spændende med en ny klinik i Viborg. Er det samme sted hvor Tiger massage havde klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skrivemabbi 103 Skrevet 28. November, 2019 ja jeg mener, det er samme sted. Jeg fik rigtig god massage (mm.) der for halvandet års tid siden, men den viden kan jo nok ikke bruges til meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 2. December, 2019 (edited) Har lige kørt forbi. Kan ikke se hvor der er massage på Nørremøllevej. Prøvet at sende en besked, men den bliver ikke leveret. Har kl. 9.45 ringet til det tlf. Nr som er i annoncen, der får jeg at vide at der ingen forbindelse er til dette Nr. Er der nogen der har været forbi hende ? Redigeret 2. December, 2019 af Fatman Skrivefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 2. December, 2019 Jeg skrev til dem i går - men har ikke høry noget. Træls, jeg var lige begyndt at glæde mig tll et rigtigt thai bordel i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 2. December, 2019 Jeg kørte også forbi i går. Det ser ud til det er ved siden af hvor Tiger massage boede. På hjørnet er der nogle store vinduer hvor gardinerne er trukket for. Der er ingen navn på bygning eller vinduer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg