Hop til indhold
Syden

Pam - Hafermarkt 2

Recommended Posts

Har lige besøgt Pam på Hafermarkt 2....første gang jeg er på adressen.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/950

Billeder og oplysninger er helt up to date.

Havde ikke rigtig nogen piger i kikkerten, men ville prøve at se hvad der sker på Hafermarkt 2. Det er meget centralt og man går gennem en port ind til en gård hvor der reklameres voldsomt med thaipiger :D

Pam åbnede døren og hun virkede rigtig sød, så jeg tog chancen.

Hun ville gerne have 80eur for en halv time, men jeg havde kun 50 med og det sagde hun ok til.

Jeg fortalte at mine skuldre var ømme og så startede hun med lidt god massage.....dejligt

Efter små 10 minutter lagde jeg mig på ryggen og så skulle der leges :P

Gummiet kom på og hun satte sig ovenpå.....her skulle jeg nok have valgt at fortsætte med den gode massage, for det var bedre end sex med hende.

Der måtte ikke kysses bryster og hun holdt hele tiden om om lillemand, så han ikke røg for langt op i hende :(

Besøger ikke hende igen, men kunne godt fristes til at komme på Hafermarkt og prøve en anden thai :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
...men kunne godt fristes til at komme på Hafermarkt og prøve en anden thai :P
Jeg var der for et år siden og kan bekræfte, at der er meget godt at fornøje sig med på den anden side af porten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...