Hop til indhold
Guest ViborgMand

Sugardaters.dk og billedsalg

Recommended Posts

Guest ViborgMand

Der står tydeligt på siden at billedsalg er ulovligt. Jeg har endda fået en advarsel fordi jeg spurgte en pige om hun var interesseret i at blive filmet.

Derfor undrer det mig dæleme meget at man godtager en profil med profilnavnet "Photoforsale"!!!!!

https://sugardaters.dk/show?alias=Photosforsale

 

Synes godt nok at det bliver sværere og sværere at tage siden seriøs. De samme profiler med de samme profilbilleder dukker også op igen og igen for at sælge billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 58 minutter siden:

De samme profiler med de samme profilbilleder dukker også op igen og igen for at sælge billeder.

Anmeld anmeld ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 11 timer siden:

Der står tydeligt på siden at billedsalg er ulovligt. Jeg har endda fået en advarsel fordi jeg spurgte en pige om hun var interesseret i at blive filmet.

Derfor undrer det mig dæleme meget at man godtager en profil med profilnavnet "Photoforsale"!!!!!

https://sugardaters.dk/show?alias=Photosforsale

 

Synes godt nok at det bliver sværere og sværere at tage siden seriøs. De samme profiler med de samme profilbilleder dukker også op igen og igen for at sælge billeder.

Profilen findes ikke


Vi kan ikke finde den profil du prøver at se. Brugeren kan være blevet slettet eller blokeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Anmeld anmeld ;-)

Gjorde jeg selvfølgelig også :-)

Men det er da TEMMELIG skuffende at se alle dem der hele tiden ryger igennem deres "kontrol" ..... eller mangel på samme :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 23.11.2019 at 22:10:

Der står tydeligt på siden at billedsalg er ulovligt. Jeg har endda fået en advarsel fordi jeg spurgte en pige om hun var interesseret i at blive filmet.

Derfor undrer det mig dæleme meget at man godtager en profil med profilnavnet "Photoforsale"!!!!!

https://sugardaters.dk/show?alias=Photosforsale

 

Synes godt nok at det bliver sværere og sværere at tage siden seriøs. De samme profiler med de samme profilbilleder dukker også op igen og igen for at sælge billeder.

Fuldstændig enig - var der for 4 år siden nogle af de samme profiler er der - med set for nyligt/måned..........crap

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 24.11.2019 at 09:41:

Gjorde jeg selvfølgelig også :-)

Men det er da TEMMELIG skuffende at se alle dem der hele tiden ryger igennem deres "kontrol" ..... eller mangel på samme :-

Problemet med billedsalg på sugardaters er pt meget lille i forhold til hvad det har været før. Det kommer i perioder hvor det virker som om de samme personer står bag og det stopper når sugardaters tager sig sammen og blokker ip adresserne. Så det hjælper at almelde de profiler!! 

For at omgå det har jeg oplevet en ny metode hvor pigen skriver en standard besked med en mailadresse man kan skrive til, som sikkert sendes enslydende til mange, hvor efter profilen slettes. Når man skriver til piger kommer det hurtigt frem hun vil sælge billeder. Og så er det for sent at anmelde profilen til sugardaters fordi den er slettet. Smart. 

Så anmeld alle piger der i første besked sender en standardtekst med en mailadresse... I kan rolig regne med det handler om billedsalg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
TorbenMadsen skrev, for 4 timer siden:

Problemet med billedsalg på sugardaters er pt meget lille i forhold til hvad det har været før.

 

 

Hvad baserer du det på?? For jeg synes ikke det er anderledes

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 45 minutter siden:

Hvad baserer du det på?? For jeg synes ikke det er anderledes

Har anmeldt 2-3 stykker på 3 uger denne gang. Tidligere har det været op til 2-3 om dagen som jeg anmelder. Har været on off på sugardaters i 4 år. 

Som det er lige nu synes jeg det er til at leve med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...