Hop til indhold
kbhmand44

Søger GP til min datters fødselsdag

Recommended Posts

Casten skrev, for 44 minutter siden:

For en generation eller to siden var det ikke unormalt, at fædre i Sydeuropa forærede deres sønner et bordelbesøg i 18-års fødselsdagsgave. Så helt usædvanligt er det vel ikke. Men nu er det jo en datter og ikke en søn, og så rejses de moralske parader.

Jeg går ud fra, at faderen kender sin datter og ved, at hans gave ikke vil bringe hende i forlegenhed. 

Tak for støtten :) hun er en kvik pige og mega sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Ingen idé om hvem det skulle være

men intet ondt herfra ift dine intentioner om at give din datter et besøg hos en moden kvinde som gave

vi kender jo ikke hverken dig eller din datter, eller jeres relation. 

Håber din datter får en fed oplevelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bob By skrev, for 4 timer siden:

og incest og pædofili har formodentlig eksisteret i alle generationer! Skal vi så også håne de moralske parader i forhold til det spørgsmål? TÅBE

Så når en mor anbefaler en søn af date en bestemt pige så er det også incest ?

Måske du skulle få styr på dine egne fordomme.     

Ja trådstarters indlæg er usædvanligt.  Og ja måske bare en der sidder og laver pis.

Men er det sidst nævnte så afslører han jo bare, ligesom dig , at han har en masse fordomme.  Og gør sex til noget forbryderisk.   Og ikke mindst GP´erne.   Men nu er det bare sådan at erhvervet er lovligt i Danmark.    Og om en far køber en bil til sin datters 21 års fødselsdag eller her et besøg af en GP`er   burde vel ikke skabe så meget forskrækkelse og forargelse.      

Der er er et ordsprog der lyder: Tyv tror hvermand stjæler.     At du mistænker incest fortæller vist mere om dine egne tanker og handlingsmønstre.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 5 timer siden:

Så når en mor anbefaler en søn af date en bestemt pige så er det også incest ?

Måske du skulle få styr på dine egne fordomme.     

Ja trådstarters indlæg er usædvanligt.  Og ja måske bare en der sidder og laver pis.

Men er det sidst nævnte så afslører han jo bare, ligesom dig , at han har en masse fordomme.  Og gør sex til noget forbryderisk.   Og ikke mindst GP´erne.   Men nu er det bare sådan at erhvervet er lovligt i Danmark.    Og om en far køber en bil til sin datters 21 års fødselsdag eller her et besøg af en GP`er   burde vel ikke skabe så meget forskrækkelse og forargelse.      

Der er er et ordsprog der lyder: Tyv tror hvermand stjæler.     At du mistænker incest fortæller vist mere om dine egne tanker og handlingsmønstre.

Man kan tydeligt se det er mænd som føler at kvinder ikke har rettighed til st blive forkæles af en KVINDE. Men jeg er ligeglad. Hun har fortjent det. Tak for støtten 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede jeg havde set alt. Det havde jeg så ikke :) 

Nu har jeg selv en datter på den alder ca. Og lad os da bare slå fast at I nok er en knivspids mere frisindede i jeres familie. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 9 timer siden:

Jeg troede jeg havde set alt. Det havde jeg så ikke :) 

Nu har jeg selv en datter på den alder ca. Og lad os da bare slå fast at I nok er en knivspids mere frisindede i jeres familie. 

Måske sku du overraske hende med noget nyt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 13 minutter siden:

flere bud :) 

Du kunne jo prøve hos Liv, som er herinde. Hun er også til piger og har den efterlyste alder. Så er det bare, om hun er til yngre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til dato det underligste indlæg på EG og det siger ikke så lidt:huh:

Lugter det ikke lidt af Jens på 17 der lige nappede nabo pigen analt uden kondom og så ringer til lægen og siger han har "en ven" der har haft ubeskyttet sex og lige ville høre om hvad følgerne af det kan være, men hans mobiltelefon er løbet tør for strøm, så jeg ringer for ham:ph34r:

Hvis du godt kan lide modne kvinder TS, så kom dog bare ud og sig det, istedet for sådan en underlig historie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 18/12/2019 at 07:33:

Lugter det ikke lidt af Jens på 17 der lige nappede nabo pigen analt uden kondom og så ringer til lægen og siger han har "en ven" der har haft ubeskyttet sex og lige ville høre om hvad følgerne af det kan være, men hans mobiltelefon er løbet tør for strøm, så jeg ringer for ham:ph34r:

Hvis du godt kan lide modne kvinder TS, så kom dog bare ud og sig det, istedet for sådan en underlig historie. 

jeg er skam helt ærlig min ven, og ift til mig,  selv har kvinder aldrig været et problem. der behøver jeg engang at besøge gp, der gør jeg det bedste uden penge indblandet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 17/12/2019 at 14:13:

Du kunne jo prøve hos Liv, som er herinde. Hun er også til piger og har den efterlyste alder. Så er det bare, om hun er til yngre piger.

tak ser på hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 18/12/2019 at 07:33:

hvad er det underlige ved min historie?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kbhmand44 skrev, den 23.11.2019 at 22:42:

Det en gave og hun har fortjent at blive forkælet for at være en god datter.

Ja, og julemanden findes også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DCDO skrev, den 16/8/2020 at 20:08:

hvis i ikke har noget pænt og sige så vær dog stille ? 

Tak min ven. Kvinder er er dejlige og min datter elsker syntes af flotte kroppe med former.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 2 timer siden:

Tak min ven. Kvinder er er dejlige og min datter elsker syntes af flotte kroppe med former.

Meget har jeg set og hørt, men denne historie (som jo garanteret er det pure opspind) er jo helt væk fra ruden.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 41 minutter siden:

Meget har jeg set og hørt, men denne historie (som jo garanteret er det pure opspind) er jo helt væk fra ruden.....

Kan du forklare hvad du syntes som var forkert med min efterlysning? Kan ikke se det. Overhoved

Del dette indlæg

Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 27 minutter siden:

Kan du forklare hvad du syntes som var forkert med min efterlysning? Kan ikke se det. Overhoved

Det overrasker mig overhoved ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det søger jeg også... men hun skal komme som klovn :P og sprede en masse glæde i form af sjov og fald på halen komik :D

Det seksuele finder hun nok selv ud af en dag, uden papas indblanding og hvis ikke, så har jeg ikke udført min rolle som far godt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...