kbhmand44 98 Skrevet 23. November, 2019 Casten skrev, for 44 minutter siden: For en generation eller to siden var det ikke unormalt, at fædre i Sydeuropa forærede deres sønner et bordelbesøg i 18-års fødselsdagsgave. Så helt usædvanligt er det vel ikke. Men nu er det jo en datter og ikke en søn, og så rejses de moralske parader. Jeg går ud fra, at faderen kender sin datter og ved, at hans gave ikke vil bringe hende i forlegenhed. Tak for støtten :) hun er en kvik pige og mega sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 24. November, 2019 Ingen idé om hvem det skulle være men intet ondt herfra ift dine intentioner om at give din datter et besøg hos en moden kvinde som gave vi kender jo ikke hverken dig eller din datter, eller jeres relation. Håber din datter får en fed oplevelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 24. November, 2019 (edited) Bob By skrev, for 4 timer siden: og incest og pædofili har formodentlig eksisteret i alle generationer! Skal vi så også håne de moralske parader i forhold til det spørgsmål? TÅBE Så når en mor anbefaler en søn af date en bestemt pige så er det også incest ? Måske du skulle få styr på dine egne fordomme. Ja trådstarters indlæg er usædvanligt. Og ja måske bare en der sidder og laver pis. Men er det sidst nævnte så afslører han jo bare, ligesom dig , at han har en masse fordomme. Og gør sex til noget forbryderisk. Og ikke mindst GP´erne. Men nu er det bare sådan at erhvervet er lovligt i Danmark. Og om en far køber en bil til sin datters 21 års fødselsdag eller her et besøg af en GP`er burde vel ikke skabe så meget forskrækkelse og forargelse. Der er er et ordsprog der lyder: Tyv tror hvermand stjæler. At du mistænker incest fortæller vist mere om dine egne tanker og handlingsmønstre. Redigeret 24. November, 2019 af ZEUS 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 24. November, 2019 ZEUS skrev, for 5 timer siden: Så når en mor anbefaler en søn af date en bestemt pige så er det også incest ? Måske du skulle få styr på dine egne fordomme. Ja trådstarters indlæg er usædvanligt. Og ja måske bare en der sidder og laver pis. Men er det sidst nævnte så afslører han jo bare, ligesom dig , at han har en masse fordomme. Og gør sex til noget forbryderisk. Og ikke mindst GP´erne. Men nu er det bare sådan at erhvervet er lovligt i Danmark. Og om en far køber en bil til sin datters 21 års fødselsdag eller her et besøg af en GP`er burde vel ikke skabe så meget forskrækkelse og forargelse. Der er er et ordsprog der lyder: Tyv tror hvermand stjæler. At du mistænker incest fortæller vist mere om dine egne tanker og handlingsmønstre. Man kan tydeligt se det er mænd som føler at kvinder ikke har rettighed til st blive forkæles af en KVINDE. Men jeg er ligeglad. Hun har fortjent det. Tak for støtten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 24. November, 2019 (edited) Jeg troede jeg havde set alt. Det havde jeg så ikke Nu har jeg selv en datter på den alder ca. Og lad os da bare slå fast at I nok er en knivspids mere frisindede i jeres familie. Redigeret 24. November, 2019 af underdog40 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 24. November, 2019 underdog40 skrev, for 9 timer siden: Jeg troede jeg havde set alt. Det havde jeg så ikke Nu har jeg selv en datter på den alder ca. Og lad os da bare slå fast at I nok er en knivspids mere frisindede i jeres familie. Måske sku du overraske hende med noget nyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. December, 2019 kbhmand44 skrev, for 13 minutter siden: flere bud Du kunne jo prøve hos Liv, som er herinde. Hun er også til piger og har den efterlyste alder. Så er det bare, om hun er til yngre piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kko 47 Skrevet 17. December, 2019 (edited) kbhmand44 skrev, for 5 timer siden: flere bud Redigeret 17. December, 2019 af kko forkert meme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 18. December, 2019 Til dato det underligste indlæg på EG og det siger ikke så lidt Lugter det ikke lidt af Jens på 17 der lige nappede nabo pigen analt uden kondom og så ringer til lægen og siger han har "en ven" der har haft ubeskyttet sex og lige ville høre om hvad følgerne af det kan være, men hans mobiltelefon er løbet tør for strøm, så jeg ringer for ham Hvis du godt kan lide modne kvinder TS, så kom dog bare ud og sig det, istedet for sådan en underlig historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 663 Skrevet 18. December, 2019 Angelina Angel skrev, den 23/11/2019 at 22:51: Wtf Det er også det eneste der kan komme ud af min mund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 20. December, 2019 Sweex2 skrev, den 18/12/2019 at 07:33: Til dato det underligste indlæg på EG og det siger ikke så lidt Lugter det ikke lidt af Jens på 17 der lige nappede nabo pigen analt uden kondom og så ringer til lægen og siger han har "en ven" der har haft ubeskyttet sex og lige ville høre om hvad følgerne af det kan være, men hans mobiltelefon er løbet tør for strøm, så jeg ringer for ham Hvis du godt kan lide modne kvinder TS, så kom dog bare ud og sig det, istedet for sådan en underlig historie. jeg er skam helt ærlig min ven, og ift til mig, selv har kvinder aldrig været et problem. der behøver jeg engang at besøge gp, der gør jeg det bedste uden penge indblandet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 20. December, 2019 Borende X skrev, den 17/12/2019 at 14:13: Du kunne jo prøve hos Liv, som er herinde. Hun er også til piger og har den efterlyste alder. Så er det bare, om hun er til yngre piger. tak ser på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 20. December, 2019 Sweex2 skrev, den 18/12/2019 at 07:33: Til dato det underligste indlæg på EG og det siger ikke så lidt Lugter det ikke lidt af Jens på 17 der lige nappede nabo pigen analt uden kondom og så ringer til lægen og siger han har "en ven" der har haft ubeskyttet sex og lige ville høre om hvad følgerne af det kan være, men hans mobiltelefon er løbet tør for strøm, så jeg ringer for ham Hvis du godt kan lide modne kvinder TS, så kom dog bare ud og sig det, istedet for sådan en underlig historie. hvad er det underlige ved min historie? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 16. August, 2020 kbhmand44 skrev, den 23.11.2019 at 22:42: Det en gave og hun har fortjent at blive forkælet for at være en god datter. Ja, og julemanden findes også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 406 Skrevet 16. August, 2020 hvis i ikke har noget pænt og sige så vær dog stille ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 25. August, 2020 DCDO skrev, den 16/8/2020 at 20:08: hvis i ikke har noget pænt og sige så vær dog stille ? Tak min ven. Kvinder er er dejlige og min datter elsker syntes af flotte kroppe med former. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 25. August, 2020 kbhmand44 skrev, for 2 timer siden: Tak min ven. Kvinder er er dejlige og min datter elsker syntes af flotte kroppe med former. Meget har jeg set og hørt, men denne historie (som jo garanteret er det pure opspind) er jo helt væk fra ruden..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 25. August, 2020 Gammel rotte skrev, for 41 minutter siden: Meget har jeg set og hørt, men denne historie (som jo garanteret er det pure opspind) er jo helt væk fra ruden..... Kan du forklare hvad du syntes som var forkert med min efterlysning? Kan ikke se det. Overhoved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 25. August, 2020 kbhmand44 skrev, for 27 minutter siden: Kan du forklare hvad du syntes som var forkert med min efterlysning? Kan ikke se det. Overhoved Det overrasker mig overhoved ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 727 Skrevet 25. August, 2020 Det søger jeg også... men hun skal komme som klovn og sprede en masse glæde i form af sjov og fald på halen komik Det seksuele finder hun nok selv ud af en dag, uden papas indblanding og hvis ikke, så har jeg ikke udført min rolle som far godt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg