Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tisha, PD Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Efter mange forsøg på at opnå kontakt, lykkedes det at komme igennem på telefonen. 

En aftale til næste dag blev lavet, hun taler fint engelsk. 

Stedet er et kendt sted, og jeg røber næppe for meget, når jeg oplyser at det er i en kælder :) 

Døren ser misholdt ud, og jeg forventede et trist småfugtigt lokale. Der var nu meget pænt, uden at være prangende. Bad er der også

Tisha er en del tykkere end billederne viser. Men  hun er dejlig fast og barmen er passende fyldt. 

Hun har en lidt sjov stemme, og er yderst charmerende. 

Hendes massage er lidt en parodi. 

Vi kom til finalen. Vi tantekyssede lidt, og lod hænderne gå på opdagelse . mest mig. :D Da hun er meget delicat, valgte jeg at gå "down under" . Det kom en del lyd på og efter jeg havde fået mit hoved igen, blev der kysset igennem. Hun smager godt i begge ender. 

Hun gik så "down under" og det var så godt at skuddet blev løsnet der. :mrgreen:. Følte mig helt teeenage agtigt. 

 

Var det nok @Aros ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Efter mange forsøg på at opnå kontakt, lykkedes det at komme igennem på telefonen. 

En aftale til næste dag blev lavet, hun taler fint engelsk. 

Stedet er et kendt sted, og jeg røber næppe for meget, når jeg oplyser at det er i en kælder :) 

Døren ser misholdt ud, og jeg forventede et trist småfugtigt lokale. Der var nu meget pænt, uden at være prangende. Bad er der også

Tisha er en del tykkere end billederne viser. Men  hun er dejlig fast og barmen er passende fyldt. 

Hun har en lidt sjov stemme, og er yderst charmerende. 

Hendes massage er lidt en parodi. 

Vi kom til finalen. Vi tantekyssede lidt, og lod hænderne gå på opdagelse . mest mig. :D Da hun er meget delicat, valgte jeg at gå "down under" . Det kom en del lyd på og efter jeg havde fået mit hoved igen, blev der kysset igennem. Hun smager godt i begge ender. 

Hun gik så "down under" og det var så godt at skuddet blev løsnet der. :mrgreen:. Følte mig helt teeenage agtigt. 

 

Var det nok @Aros ?

En takker og bukker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...