Frederik3 19 Skrevet 23. November, 2019 Elsker at få slikket brystvorter når jeg er ved at komme..alternativ der nives lidt halvhårdt....det kan være en enkelt GP eller to...også en TV/TS....hvem kan I anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 229 Skrevet 28. December, 2019 Det tror jeg at du kan få en del GP til - blot du siger det til dem. Jeg bruger det både som opvarmning og til at nå i mål. For mig indgår det ret fast med variationer med de 4 jeg oftest ser : Josefine ( Sunshine ) Caroline ( Hot Honey ) Lærke + Mia-Line ...samtidig eller een ad gangen. Go for it ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 29. December, 2019 Frederik3 skrev, den 23.11.2019 at 19:19: Elsker at få slikket brystvorter når jeg er ved at komme..alternativ der nives lidt halvhårdt....det kan være en enkelt GP eller to...også en TV/TS....hvem kan I anbefale? Den lille røde er også god til at klemme vorterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik3 19 Skrevet 29. December, 2019 Lasselas skrev, for 4 minutter siden: Den lille røde er også god til at klemme vorterne. Og hvem er det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 29. December, 2019 Det tror jeg du kan få alle de søde piger til at gøre - bare sig det til dem! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 29. December, 2019 Frederik3 skrev, for 8 timer siden: Og hvem er det så? https://annoncelight.dk/showad/283573 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg