Hop til indhold
Jernet

Lina, Kolding, small pussy, HH boobs

Recommended Posts

Hej Gutter. 

Så har jeg lige besøgt denne spanske skønhed :

https://annoncelight.dk/showad/284981

Kontalten var lidt svær, da hun ikke tog telefonen da jeg ringede. Kort efter tikkede en sms ind, standard besked med adresse, skriv 10 minutter før osv osv. 

Fremme ved adressen får jeg en ny sms med det korrekte husnummer. Ringer på, og bliver lukket ind. 

Det er en helt almindelig lejlighed, enkel, ren og pæn. 

Da jeg ser hende kan jeg med det samme se det pigen fra billederne, men hendes ansigt er noget tyndere og hun ser lidt ældre ud. Altså lidt gamle billeder, men stadig en lækker kvinde. 

Hun er slank, rigtig god figur, dejlig røv og nogle ordentlige store silikone babser, lige noget for mig :)

Hun kan så desværre ikke et ord dansk eller engelsk, kun spansk, og det kan jeg så ikke. Det forklarer hvorfor hun ikke tog telefonen. 

Udfa et menukort bestiller jeg 30 minutter for 600 kr. 

Hun går kort, jeg smider tøjet i mens, og glæder mig til se hende nøgen. 

Da hun har smidt den lille lette kjole hun havde på, begyndte hun flirtende og røre ved mig, masser af små tantekys, smil og øjenkontakt. 

Sexen var rigtig god, en hurtig sutter med gummi, så en ridetur hvor jeg oplevede hvad sådan nogle frække latinohofter kan - damn hun kunne ride og vrikke hofter. 

Vi sluttede af med doggy style hvor jeg nød synet af hendes dejlige lille røv. Dog kom jeg lidt hurtigt, så de 30 minutter blev kun til 20, men skidt med det, for det var fandeme godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...