Hop til indhold

Recommended Posts

BB Man skrev, for 47 minutter siden:

Ja, det er muligt at få det hele - og god massage oveni :P

Lyder godt, er det muligt hos begge de 2 som normalt er på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamse skrev, for 10 minutter siden:

Lyder godt, er det muligt hos begge de 2 som normalt er på stedet

Det er jeg ret sikker på, men har kun mødt den ene

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 10 timer siden:

Det er jeg ret sikker på, men har kun mødt den ene

Hej  jeg var kunde her et par gange ,da hun åbnede, mener det var sommeren 2018 ,og havde ikke fornemmelsen af at du kunne få alt , men korrekt, god massage, og til tider meget sensuelt .

Tiderne kan selvfølgelig skifte, og det samme kan hun !!   Men forstår at der nu er 2 piger/kvinder , ville skyde hende selv til ca 40 måske lidt yngre . Så er det hende selv du mener eller hvem var du hos. Der er billede  paa Facebook hjemmesiden  , som kommer frem når du skriver Hot Stone massage Nørre Åby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne søde pige som er på hjemmesiden, startede butikken, men har overtaget en butik i Odense, og hun giver kun massage.

jeg kender ikke de to nye på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 7 timer siden:

Hej  jeg var kunde her et par gange ,da hun åbnede, mener det var sommeren 2018 ,og havde ikke fornemmelsen af at du kunne få alt , men korrekt, god massage, og til tider meget sensuelt .

Tiderne kan selvfølgelig skifte, og det samme kan hun !!   Men forstår at der nu er 2 piger/kvinder , ville skyde hende selv til ca 40 måske lidt yngre . Så er det hende selv du mener eller hvem var du hos. Der er billede  paa Facebook hjemmesiden  , som kommer frem når du skriver Hot Stone massage Nørre Åby

Her et link til annoncen - mener bestemt det er pigen jeg mødte, der er på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa dette billede  er ikke fra Hot stone  massage !!!! Hun har en facebook side og det her er fra Announcelight som slet ikke svare overens , helt aerligt !!sorry jeg har Engelsk tastatur !!!

men hvor du har vaeret  er ikke fra Noerre aaby ! Korrekt .  Hot stone  oestergade  nummer  ca 8 er ikke hvor du har vaeret og skriver om, det er jeg sikker paa KORREKT eller!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit du har ret !! ringede  paa nummeret og ja det er  hvor du skriver og ogsaa nummer 8 , men hvis du gaar paa facebook ,saa er det ikke kvinden der aabnede shoppen , og det var hende jeg fik massage af , og rigtig godt men  tror stadig ikke paa  det er hende .der er til  det hele !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...