Hop til indhold
Guest Kaddi

En ordentlig omgang med Nemtøs

Recommended Posts

Guest Kaddi

Så fik jeg endelig en chance for at have en tur med nemtøs som ikke bare var et hurtigt blowjob. Og jeg må sige hun er absolut nr 1 i det her game. Aldrig hsr jeg oplevet så perver og fræk en tøs, hun vsr totalt på hele tiden og fik da os lidt mere end hvad jeg betalte for tror jeg. Jeg vil ikke give detaljer så folk ikke forventer at få hvad jeg fik. Men hun blev godt brugt vil jeg mene. 

Stort kys til Nem tøs den bedste tøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Default User skrev, for 27 minutter siden:

Link?

Come on  Nemtøs er en af de mest omtalte piger herinde. Sø og find..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 34 minutter siden:

Link?

Seriøst???  Efter 848 indlæg og medlem siden 2012  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kaddi skrev, for 6 timer siden:

Så fik jeg endelig en chance for at have en tur med nemtøs som ikke bare var et hurtigt blowjob. Og jeg må sige hun er absolut nr 1 i det her game. Aldrig hsr jeg oplevet så perver og fræk en tøs, hun vsr totalt på hele tiden og fik da os lidt mere end hvad jeg betalte for tror jeg. Jeg vil ikke give detaljer så folk ikke forventer at få hvad jeg fik. Men hun blev godt brugt vil jeg mene. 

Stort kys til Nem tøs den bedste tøs. 

Tak for  en  mega  fræk  og  hård  omgang du  gav  mig.  Jeg  nød  virkelig  legen  og  dit selskab. 

Jeg  er  klar  til  mere fræk  leg  i dit selskab når  du  lyster  og  har  tid  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...