Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 (edited) Ved mit sidste Mac.D møde gik der en rigtig sød medarbejder rundt og serverede små kopper med kaffe, chokolade , og latte selvfølgelig kun til de betalende kunder det er jo klart, trods alt det er jo ikke nogen gavebod *se det er hvad jeg kalder kundepleje og service niveau helt i TOP* Ja ved det godt er lidt af en rebel at spise der, jeg spiser fx. også lørdags slik om onsdagen God kundepleje kunne fx. også være at man lige får en lille sød fræk sms fra hende som man lige har besøgt pålydende :: Hej smukke tusind tak for alt savner allerede din tunge, og dine bløde hænder over det hele på min krop,,og så den krop wuptiii ** ja grin i bare men det er rent faktisk sket for mig i virkeligheden , dog nok i gennemsnit kun ved hvert 3. besøg , ha ha ha Hvad tænker i er god kundepleje og service i top. ? Kom friske, bud modtages med kyshånd Fortsat rigtig god lørdag venner peace HUNTER Senior Redigeret 23. November, 2019 af Hunting for beaver tilføjet,,,,, 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 23. November, 2019 Mac.D har ren faktisk en rigtig god kundeservice Du kan bare prøve at spise det halve af din burger, vent så 10 min, gå op og sig den er blevet kold! Jeg kan love dig for at du får en ny! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1924 Skrevet 23. November, 2019 Jamen så grines der på din egen opfordring Jeg nyder nu mere de små frække sms inden mødet. Vi ved jo godt de savner dig@Hunting for beaver men det må de dejlige GP lære at leve med og nøjes med almindelige gæster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 Maxi90 skrev, for 3 minutter siden: Mac.D har ren faktisk en rigtig god kundeservice Du kan bare prøve at spise det halve af din burger, vent så 10 min, gå op og sig den er blevet kold! Jeg kan love dig for at du får en ny! smart , det plejer først at være mine fritter som bliver kolde vil overveje dit tip næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 Ja kan da kun give dig ret @KnudSan vildt lækkert med sms`er både før og især efter akten ,, thumbs up 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Todd 47 Skrevet 23. November, 2019 Jeg skriver altid en lille sms til pigen,som jeg har besøgt.Det synes jeg er god stil 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. November, 2019 Der er rigtigt mange mænd som er gift, og som helst vil frabede sig kontakt efter de er gået. Diskretion fremfor alt. Men hvis jeg gæst skriver til mig, så svare jeg gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 (edited) Trinetease skrev, for 39 minutter siden: Der er rigtigt mange mænd som er gift, og som helst vil frabede sig kontakt efter de er gået. Diskretion fremfor alt. Men hvis jeg gæst skriver til mig, så svare jeg gerne. Ja og det er da også 100 % forståeligt ,, diskretion begge veje er bare også en stor del af dette game, men for dem som vælger lige at skrive og takke dig for din tid og service er jeg da helt sikker på at de ville elske at få et kort og dejligt svar tilbage fra dig, jeg ville selv personligt huske dette og være et stort plus i forhold til at vælge næste besøg Redigeret 23. November, 2019 af Hunting for beaver redigeret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 23. November, 2019 Trinetease skrev, for 57 minutter siden: Der er rigtigt mange mænd som er gift, og som helst vil frabede sig kontakt efter de er gået. Diskretion fremfor alt. Men hvis jeg gæst skriver til mig, så svare jeg gerne. Jeg er single, så lige præcis du, må gerne skrive til mig 24 timer i døgnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 57 minutter siden: Ja og det er da også 100 % forståeligt ,, diskretion begge veje er bare også en stor del af dette game, men for dem som vælger lige at skrive og takke dig for din tid og service er jeg da helt sikker på at de ville elske at få et kort og dejligt svar tilbage fra dig, jeg ville selv personligt huske dette og være et stort plus i forhold til at vælge næste besøg Men du lægger op til at vi skal sende uopfordrede beskeder - og det ville være super dårlig stil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 23. November, 2019 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Men du lægger op til at vi skal sende uopfordrede beskeder - og det ville være super dårlig stil. Tror heller ikke at det ville være særligt populært blandt de gæster der er i forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Men du lægger op til at vi skal sende uopfordrede beskeder - og det ville være super dårlig stil. Hvor læser du det henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden: God kundepleje kunne fx. også være at man lige får en lille sød fræk sms fra hende som man lige har besøgt pålydende :: Hej smukke tusind tak for alt savner allerede din tunge, og dine bløde hænder over det hele på min krop,,og så den krop wuptiii ** ja grin i bare men det er rent faktisk sket for mig i virkeligheden , dog nok i gennemsnit kun ved hvert 3. besøg , ha ha ha Det læser jeg her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 godt spottet ,,,,dog skrev jeg også at hvis folk skrev fx til dig så er det vel kun dejligt at du lige gider svare tilbage det varmer og er rigtig rart, underforstået at HVIS vi kontakter dig så er det grønt lys for dig , gir det mening kære @Trinetease for fanden dette er hyggesnak dont make War make Love Du er sgu skarp,,, her en ellers rolig lørdag aften , ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. November, 2019 @Hunting for beaver Jeg mener det slet ikke skarpt. Jeg prøver bare at forklare hvorfor alle piger ikke lige sender sårn en SMS Jeg har prøvet Looooong time ago, efter et spektakulært godt knald - svaret var ‘forkert nummer’.... og det forstår jeg faktisk godt:-) Hvis man skriver til mig - så svare jeg tilbage, men aldrig uopfordret ♥️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: @Hunting for beaver Jeg mener det slet ikke skarpt. Jeg prøver bare at forklare hvorfor alle piger ikke lige sender sårn en SMS Jeg har prøvet Looooong time ago, efter et spektakulært godt knald - svaret var ‘forkert nummer’.... og det forstår jeg faktisk godt:-) Hvis man skriver til mig - så svare jeg tilbage, men aldrig uopfordret ♥️ Dejligt for så er vi jo 100 % enige , og det er der sårn`set ikke noget at sige til, ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 23. November, 2019 For mig er den gode kundeservice at man føler sig velkommen.. Uden den der lidt snigende fornemmelse af, at man kan blive brænd af.. Et par søde Sms'er op til, så jeg føler hun glæder sig.. Og bemærk jeg siger føler.. Når man kommer . Lidt afstemning af do s and donts Og e. Sms på vej ned af trappen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1924 Skrevet 23. November, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden: Dejligt for så er vi jo 100 % enige , og det er der sårn`set ikke noget at sige til, ha ha Så mangler vi nysgerrige så bare, at I @Trinetease og @Hunting for beaver får gang i sms'erne, så vi kan få en anmeldelse af den gode slags og med sms afslutning. God aften og godnat til jer 2 rare mennesker her på EG Redigeret 23. November, 2019 af KnudSan 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 KnudSan skrev, for 5 minutter siden: Så mangler vi nysgerrige så bare, at I @Trinetease og @Hunting for beaver får gang i sms'erne, så vi kan få en anmeldelse af den gode slags og med sms afslutning. God aften og godnat til jer 2 rare mennesker her på EG Ja hvorfor ikke, men jeg er nok for stille og rolig til hende ,, og har desuden mødt hende IRL sov sødt gode ven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1924 Skrevet 23. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 25 minutter siden: Ja hvorfor ikke, men jeg er nok for stille og rolig til hende ,, og har desuden mødt hende IRL sov sødt gode ven Har I været ude og spise sammen med @Rejsenetværk? Godnat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. November, 2019 KnudSan skrev, for 3 minutter siden: Har I været ude og spise sammen med @Rejsenetværk? Godnat Nope,, godnat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 24. November, 2019 (edited) Jo de små service beskeder er fine og kan også være af praktisk karakter. Skulle det være en "på stedet" service, så må det være ekstra gratis tid. At glædes pigen gerne vil have at man er der, udover den tid som er betalt for, så må man jo være godt selskab. Men det er nu ikke noget krav... De fleste piger på min "Top liste" de tilbød faktisk ikke den slags Det er nok mig som er lidt underlig, men jeg foretrækker at vedkommende skriver mit navn og ikke bare, smukke / frække / søde eller lign., når der skrives sms. Jeg har engang haft en hyggelig "samtale" på mail, så lang en mail korrespondance, at min mail program på telefonen ikke kunne besvare mailen til sidst Redigeret 24. November, 2019 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 24. November, 2019 Med de mange muligheder vi har i dag med indstillinger på vores mobiler så kan et bestemt nummer tildeles en bestemt ringe tone, eller gøres lydløs... Hvorom alting er så betragter jeg det som værende kundepleje af øverste skuffe, når/hvis en GP skriver til mig efter et møde. Dén slags får mig til at vende tilbage.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. November, 2019 Gil3tte skrev, for 3 timer siden: Med de mange muligheder vi har i dag med indstillinger på vores mobiler så kan et bestemt nummer tildeles en bestemt ringe tone, eller gøres lydløs... Hvorom alting er så betragter jeg det som værende kundepleje af øverste skuffe, når/hvis en GP skriver til mig efter et møde. Dén slags får mig til at vende tilbage.... Kan du se hvorfor det kan være svært for den enkelte pige, at regne ud hvornår det er passende og hvornår det er upassende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. November, 2019 Trinetease skrev, for 11 minutter siden: Kan du se hvorfor det kan være svært for den enkelte pige, at regne ud hvornår det er passende og hvornår det er upassende ? ja med rigtig mange faste kunder og gengangere fx. i dit tilfælde @Trinetease kan jeg da godt se at det ret hurtigt kunne blive noget uoverskueligt, tænk sig at du skulle kunne holde styr på op til 50 FORSKELLIGE ringetoner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg