Hop til indhold
Bonderoeven

Nana. Ny thaimassør i Brønderslev

Recommended Posts

Jeg checkede lige annoncelight i dag, som jeg ofte gør, for at se om der er noget spændende nyt. 
Jeg fandt følgende annonce: https://annoncelight.dk/showad/279520

Jeg tror hun er helt ny i Brønderslev. Jeg har ihvertfald aldrig set hende annoncere før.
Jeg skrev og spurgte hvad en gang massage kostede, og hun skrev tilbage med følgende prisliste : 

Sex 15 min : 800kr
Massage + sex 30 min : 1000kr
Massage + sex 60 min : 1400kr
Massage + handjob 50 min : 800kr

Jeg bestilte tid til sidstnævnte mulighed.   Stedet er i et villakvarter, rimelig centralt i Brønderslev...  Ikke så mange diskrete parkerings-steder. Men man kan da parkere en gade væk, og gå dertil.

Da jeg kom, lidt før aftalte tid, var der håndværkere der gik og arbejdede udenfor.  Men jeg gik alligevel ind i opgangen.  Jeg måtte så ringe, for at spørge hvor man skulle ind, og det viste sig at jeg skulle ud igen, og over bag huset, og ind af en dør derovre. Så jeg fik hilst på håndværkerne et par gange...  

Da jeg kom til den rigtige dør, stod hun klar og ventede på mig...   Meget slank lille Thaikvinde.  Aldersmæssigt vil jeg skyde på et sted i 30'erne. Hun var iført en sort kjole uden ryg. Så hver gang hun lænede sig forover, smuttede en eller begge af hendes brystvorter ud.   Billederne i annoncen kan meget vel være ægte. Kropsmæssigt ligner det ihvertfald meget godt.

Nå, ind i rummet, af med tøjet og ned på madrassen.  Stedet virker til at være rent og pænt. Men der er meget mørkt...  Vinduerne er dækket til med håndklæder.

Hun begyndte så på massagen. Og den var ikke noget videre specielt. Hun spurgte om jeg ville have det blidt eller hårdt, og jeg bad om en hård massage. Den var dog stadig alt for blød til min smag.  Så er man ude efter en god hård massage, er der bedre muligheder derude.

Efter en omgang massage, fik jeg besked om at vende mig om på ryggen.  nu rejste hun sig, og smed kjolen, og gik i gang med at kæle for pikken, kun iført trusser..  Jeg lagde hånden på hendes røv (Som i øvrigt er så lille og fast, man næsten kan have begge balder i én hånd).  Så spurgte hun, om hun skulle tage trusserne af, hvilket jeg sagde ja til.
Så mens hun spillede løs på pikken kælede jeg skiftevis for hendes baller, fisse og bryster. Mest ballerne, da det som sagt var en god, fast lille røv...

Hendes håndarbejde var ok - Men jeg kunne ikke komme af det. Så til sidst bad jeg hende lægge sig ned på ryggen. Jeg satte mig på knæ ved siden af hende, og spillede selv videre, for at sprøjte udover hendes bryster. Hun bad mig om ikke at ramme hendes ansigt.
Jeg bad hende så lege med mine nosser imens. Og pludselig lænede hun sig frem og slikkede på dem...  Så kun få sekunder efter, sprøjtede jeg udover hende.

Hun fandt noget papir, og fik tørret pikken af. Og spurgte om jeg ville have et bad, hvilket jeg takkede ja til. Hun viste mig badeværelset, og fandt et håndklæde til mig. Stadig med min sperm der løb ned af hendes bryster...
Efter en tur under bruseren gik jeg ind i rummet igen, og kom i tøjet. Og så fik vi afregnet.

Jeg kiggede ikke på uret, så om de 50 minutter blev overholdt ved jeg ikke.  Det var sikkert ikke meget galt.

Skal man give lidt karakterer:

Stedet : 4 ud af 6.  Virker pænt og rent. Dog meget mørkt.  Lige i dag var det ikke særlig diskret, da der var håndværkere.  Og ikke nemt at vide at man skal ind af bagdøren, i stedet for hovedindgangen.
Ikke så gode parkeringsmuligheder ved huset, hvis man kommer i bil. Men masser af sidegader man kan parkere lidt mere diskret i.

Massagen : 2 ud af 6... Selv efter man bad om hård massage, var den ret "intetsigende". 

"Håndarbejde" : 3-4 ud af 6.  Hun gjorde det egentlig ok. Men det var ikke noget jeg kunne komme af, så jeg måtte selv stå for "afslutningen"

Pigen : 4/6... Ok køn. Svær at aldersbestemme, men gætter på i 30'erne.  Meget slank krop, med små bryster. Glat fisse (Dog var der lige liiidt "skægstubbe".)
Talte meget lavt, så jeg flere gange måtte spørge hvad hun sagde.  Hun taler engelsk.

Prisen : 4/6...  hende jeg normalt besøger i Hjørring giver bedre massage og bedre håndjob, til 100 kroner mindre.

Overall : 4/6...  Ikke nogen specielt hård massage. Og liiiidt dyrt.   Men pænt og rent sted, køn slank kvinde.   Næste gang tænker jeg, jeg skal afprøve "den fulde pakke"...  Vil sgu gerne prøve tage hende bagfra, mens jeg kigger på den lille faste røv.... :) 


 

Redigeret af Bonderoeven
bare lige en lille tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denondp

Halløj :) Var en tur forbi i formiddags .. 1 time med all inc !! Massage og sex .. Massagen tja spring den over . Det er lette berøringer. ingen effekt på dine ømme muskler  ..ingen pirring over hovedet.. Blev træt af hendes lallaglade køren ned over ryggen og kastede hende  *45"kg  op på brystet og slikkede revnen alt hvad jeg havde lært :) Det kunne hun sgu li .. Fik regnfrakke på dyret og gik på opdagelse ;) Nøøøj en stram fjappe .. Det var bare kusse ned over hele kæppen . Hun kunne mærkes og hun beklagede sig under hele forløbet haha .. jeg har 21 cm og den er godt tyk " ligesom mig " ..Desværre sprang Kondomet oppe i hende :( Så nu skal jeg gå og være nøjeren .. Konklusion med Nana . Tag styringen og du får hvad du vil7

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamder35 skrev, for 2 timer siden:

Hvem plejer du at besøge i hjørring?

Har nu fået dette spørgsmål et par gange...  Jeg vil ikke svare, da hun har bedt mig om ikke at omtale hende på nettet.
Det med at hun giver "happy ending" er ikke noget hun skilter med. Og jeg ved ikke om det er noget hun tilbyder nye kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...