Hop til indhold
Krathan

Anmeldelse af Christina fra Pure-Passion og Valbypigerne.

Gæst

Kratham og Tomb Raider deltager ikke på site mere. Sidder med den ene pen og laver anmeldelse og med den anden efterlysning. 
Keeper

Recommended Posts

Hej Folkens,

Jeg stiftede bekendtskab med Christina hos Pure-Passion og Valbypigerne for nogle år siden og det skulle vise sig at blive et af mange besøg hos hende.

Mit første besøg var hos Valbypigerne og da døren blev åbnet stod der en lækker kvinde på 42+ som havde en utrolig lækker krop for en kvinde i hendes alder. Hendes billeder er 100% ægte og viser hvor dejlig og smuk hun er i virkeligheden. Hun har et par dejlige naturlige C-skål bryster som er piercet på en fræk måde og nogle feminine tatoveringer rundt omkring på kroppen uden at de fylder for meget. Hun var utrolig imødekommende og hendes smukke grønne øjne udstrålede at hun var virkelig glad for sit arbejde som glædespige. Hun stod iført lidt frækt undertøj som virkelig sad flot på hendes krop og et par lårlange stilet støvler.

Christina viste mig ind til sengen hvor vi aftalte hvad jeg kunne tænke mig og bestilte en halv time med græsk som afslutning. Hun begyndte at kysse mig kærligt på munden imens hun tog mit tøj af og vi kravlede langsomt over på sengen. Hun havde på ingen måde berøringsangst så mine hænder gik i gang med at udforske hendes krop og det tændte hende bare endnu mere. Hun begyndte blidt at slikke og sutte min pik men blev hurtigt mere intensivt og det var længe siden jeg sidst havde fået så fantastisk et blowjob af pige/kvinde.

Hun kravlede oven på mig og begyndte at ride min pik imens jeg kunne se hendes glatte mis og flotte bryster som bevægede sig op og ned til hendes rytme. Under hele seancen holdt hun øjenkontakt og jeg kunne se på hendes blik at hun blev mere og mere liderlig hvilket virkelig kunne mærkes. Hun lagde sig ned på alle 4 så jeg kunne se hendes dejlig numse som fik et par smæk hvilket bare fik hende til at stønne endnu mere af lyst. Jeg trængte op i hendes numse som var dejlig stram men stadig erfaren og hun nød virkelig at få den analt så hun begyndte at bevæge numsen mere og mere intensivt frem og tilbage. Jeg fik lov til at trænge dybere og dybere op i hendes numse hvilket var en fantastiske stram fornemmelse og der gik heller ikke længe før at jeg kom oppe i hendes numse. Vi lagde os ned på sengen og kyssede lidt imens vi snakkede om min oplevelsen som uden tvivl får 10 ud af 10 for personlig og sexoplevelse. Kunne mærke med det samme at jeg bare måtte besøge hende igen.

Jeg har nu besøgt Christina i et par år og hun er nu den eneste glædespige som jeg besøger i dag. Selvom jeg har besøgt hende utrolig mange gange er der altid nye ting at prøve og med tiden har vi fået opbygget et tæt seksuelt forhold og en tillid som gør at jeg den dag i dag kan få lov til at afprøve nye fantasier med hende.

Her er et par links til hendes profil

Pure-Passion: http://pure-passion.dk/christina/

Valbypigerne: http://www.valbypigerne.dk/christina

AnnonceLight: https://annoncelight.dk/showad/281732

Mvh

Mads

Redigeret af Krathan
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det noget galt i at kunne huske mit første besøg? Jeg besøger hende jo ofte så kan ikke se hvorfor det skulle være et problem. Jeg leger jo ofte med hende og min beskrivelse passer også i dag på hende hvis du besøger hende. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg finder det mere sjovt at man faktisk i din anmeldelse kan læse hendes annonce bare mere detaljeret men i samme rækkefølge hvis man forstår hvad jeg mener:lol:.. Glat mis og grønne øjne og elsker at give et godt blowjob og et rap i måsen er okay og græsk osv.. Faktisk alt info i et opslag.. Det edermame ikke noget mænd husker at få med tit.. Hvis man skal lave noget hvor man skal lades som det er en mand der har skrevet det så skal man huske at glemme dele:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 1 time siden:

Sikke mange detaljer du husker om et flere år gammelt besøg.

Jeg ville også gerne have hørt om et af de nyere besøg, men det er da fint at kende baggrunden for hvordan de to mødtes. Måske du kunne skrive lidt om jeres sidste møde @Krathan. Jeg har da selv kigget en del på Christinas annonce, og bor da i gåafstand til begge stederne, men det har aldrig lige passet mig at kontakte hende for et besøg.

JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

Jeg finder det mere sjovt at man faktisk i din anmeldelse kan læse hendes annonce bare mere detaljeret men i samme rækkefølge hvis man forstår hvad jeg mener:lol:.. Glat mis og grønne øjne og elsker at give et godt blowjob og et rap i måsen er okay og græsk osv.. Faktisk alt info i et opslag.. Det edermame ikke noget mænd husker at få med tit.. Hvis man skal lave noget hvor man skal lades som det er en mand der har skrevet det så skal man huske at glemme dele:P:lol:.. 

Seriøst, har du læst bare en af mine anmeldelser? Jeg husker altså stort set alt når det har været rigtigt godt, og endnu bedre hvis jeg får det skrevet ned et sted når den lyserøde sky har lagt sig lidt. Er helt sikker på at Krathan og Christina virkelig forstår at nyde deres tid sammen.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan da sagtens beskrive et af vores sidste møder når i nu ikke tror på at jeg laver en ærlig anmeldelse af Christina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Lauersen,

Mit sidste besøg hos Christina var for ca. 2 uger siden hos Pure-Passion i Valby.

Jeg havde bestilt som jeg plejer en halv time med analsex som afslutning. Hun havde fået besked på at være iført en kort latex kjole og et par lårlange røde støvler. Hun var som sædvanlig meget smilende og imødekommende når jeg kommer fordi vi har leget sammen så mange gange.

Jeg tog tøjet af og hun begyndte at sutte min pik imens hun sad på knæ foran mig så jeg kunne se hvad hun lavede. Hun er utrolig god til at sutte pik og jeg elsker at få den suttet af hende. Vi leger ofte dominans fordi hun stoler på mig så hun blev bagefter bundet fast til sengen så jeg kunne svinge hendes ridepisk over hendes balder. Jeg elsker at give hende røde balder og hører hende stønne imens hun får hårde smæk. Efter lidt tid begyndte hun at få røde baller og så kunne hun ikke rigtig klare flere slag med pisken. Hun blev bundet fri og jeg begyndte at knalde hende i fissen. Jeg har ofte svært ved at holde længe når vi leger fordi hun tænder mig så meget så skiftede til numsen og kom i hendes numse efter et par ryk.

Jeg vil altid varmt anbefale at besøge Christina fordi hun er glad for sit arbejde og nyder at være sammen med mænd. Har aldrig haft en dårlig oplevelse og hun giver sig altid god tid når jeg besøger hende. Til din info så har jeg allerede bestilt 2 timer hos hende næste gang hun er hos Valby Pigerne.

Håber du kan bruge min oplevelse til noget.

Mvh

Mads

Redigeret af Krathan
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 14 minutter siden:

Hej Lauersen,

Mit sidste besøg hos Christina var for ca. 2 uger siden hos Pure-Passion i Valby.

Jeg havde bestilt som jeg plejer en halv time med analsex som afslutning.

Jeg vil altid varmt anbefale at besøge Christina fordi hun er glad for sit arbejde og nyder at være sammen med mænd. Har aldrig haft en dårlig oplevelse og hun giver sig altid god tid når jeg besøger hende. Til din info så har jeg allerede bestilt 2 timer hos hende næste gang hun er hos Valby Pigerne.

Håber du kan bruge min oplevelse til noget.

Det kan jeg i hvert fald. Jeg forstår ikke helt hvordan du kan nå det på en halv time. Jeg skal i hver fald bruge en hel når jeg er sammen med en dejlig pige. Godt at høre at dit næste besøg bliver længere.

Brugte i det første bollerum når man kommer ind? Det var der jeg sammen med Kamille i torsdags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, Lige nu:

Det kan jeg i hvert fald. Jeg forstår ikke helt hvordan du kan nå det på en halv time. Jeg skal i hver fald bruge en hel når jeg er sammen med en dejlig pige. Godt at høre at dit næste besøg bliver længere.

Brugte i det første bollerum når man kommer ind? Det var der jeg sammen med Kamille i torsdags.

Det variere meget for længe jeg leger med Christina men det blev 30 min sidste gang. Næste gang bliver det meget mere kinky og noget privat som vi har aftalt der skal prøves.

Ja, det var det første værelse på højre hånd som vi brugte da vi legede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 6 minutter siden:

Det variere meget for længe jeg leger med Christina men det blev 30 min sidste gang. Næste gang bliver det meget mere kinky og noget privat som vi har aftalt der skal prøves.

Ja, det var det første værelse på højre hånd som vi brugte da vi legede :)

Jeg vil vildt gerne høre om det i en anmeldelse. Spørg lige Christina først om du må fortælle om det. Hvis du synes det er for kinky til de sarte øjne der læser de almindelige anmeldelser, er der også en BDSM/fetish sektion.

Første bollerum ligger nu på venstre hånd når man er kommet om hjørnet fra entreen, men fair and square.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil vildt gerne høre om det i en anmeldelse. Spørg lige Christina først om du må fortælle om det. Hvis du synes det er for kinky til de sarte øjne der læser de almindelige anmeldelser, er der også en BDSM/fetish sektion.

Første bollerum ligger nu på venstre hånd når man er kommet om hjørnet fra entreen, men fair and square.

Beklager men ønsker ikke at dele den omgang sex jeg skal have næste gang med Christina da det er noget privat vi har sammen.

Altså når du kommer ind af døren hos Pure-Passion går du ned af gangen og så kommer første bollerum altså på højre rum. Det lyder som om du har været i det bagerste bollerum da du var der. :) Hvis du var i et rum med et kors på væggen så var det bagerste bollerum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 1 minut siden:

Beklager men ønsker ikke at dele den omgang sex jeg skal have næste gang med Christina da det er noget privat vi har sammen.

Altså når du kommer ind af døren hos Pure-Passion går du ned af gangen og så kommer første bollerum altså på højre rum. Det lyder som om du har været i det bagerste bollerum da du var der. :) Hvis du var i et rum med et kors på væggen så var det bagerste bollerum.

Nå, det må jeg bare fantasere mig til så.

Jeg husker det som at man drejede til højre om hjørnet i entreen, og så lå der først bollerummet og derefter badeværelset på venstre hånd. Jeg fik et glimt af et rum længere fremme, men var ikke derinde. Der hvor jeg var sammen med Kamille var der bare en seng og et anlæg (men hyggeligt nok).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Nå, det må jeg bare fantasere mig til så.

Jeg husker det som at man drejede til højre om hjørnet i entreen, og så lå der først bollerummet og derefter badeværelset på venstre hånd. Jeg fik et glimt af et rum længere fremme, men var ikke derinde. Der hvor jeg var sammen med Kamille var der bare en seng og et anlæg (men hyggeligt nok).

Hvis du bruger en del tid sammen med Christina vil du opleve at du faktisk kan få lov til mange ting når først man har opbygget et tillidsforhold til hende. Det er derfor jeg er blevet så besat af at lege med hende fordi vi kan udforske nye ting sammen imens det føles som om at vi er kærester når vi leger sammen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Er der noget galt i at skrive de ting som passer om pigen selvom hun har det stående i sin annonce?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Hm, ja som altid når der kommer en detaljeret anmeldelse fra en nyoprettet bruger bliver der sat spørgsmålstegn ved troværdigheden, når det så er sagt så husker jeg da selv tydeligt mit første møde med en kvinde som jeg nu har besøgt tyve gange gennem de sidste 2 år, og jeg kunne sagtens komme med en nøjagtig beskrivelse af hvad vi foretog os ved vores første møde..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 27 minutter siden:

Hm, ja som altid når der kommer en detaljeret anmeldelse fra en nyoprettet bruger bliver der sat spørgsmålstegn ved troværdigheden, når det så er sagt så husker jeg da selv tydeligt mit første møde med en kvinde som jeg nu har besøgt tyve gange gennem de sidste 2 år, og jeg kunne sagtens komme med en nøjagtig beskrivelse af hvad vi foretog os ved vores første møde..

Det er rart at se at andre kan bekræfte at det ikke er unormalt at huske sin første oplevelse hos en glædespige selvom det er lang tid siden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Jeg ville også gerne have hørt om et af de nyere besøg, men det er da fint at kende baggrunden for hvordan de to mødtes. Måske du kunne skrive lidt om jeres sidste møde @Krathan. Jeg har da selv kigget en del på Christinas annonce, og bor da i gåafstand til begge stederne, men det har aldrig lige passet mig at kontakte hende for et besøg.

Seriøst, har du læst bare en af mine anmeldelser? Jeg husker altså stort set alt når det har været rigtigt godt, og endnu bedre hvis jeg får det skrevet ned et sted når den lyserøde sky har lagt sig lidt. Er helt sikker på at Krathan og Christina virkelig forstår at nyde deres tid sammen.

Har du læst mit indlæg:P.? Skrev at det ikke er noget de tit husker at få med^_^.. Og så var der vist gemt en lille smule ironi og noget hentydning til mænds generelle shortcomings:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Har du læst mit indlæg:P.? Skrev at det ikke er noget de tit husker at få med^_^.. Og så var der vist gemt en lille smule ironi og noget hentydning til mænds generelle shortcomings:P.. 

Jeg så godt at du skrev tit, og jeg ved da godt at jeg ikke er som mænd er flest, selvom jeg da også har mine begrænsninger. Gode seksuelle oplevelser står lysende klart i mit sind årtier efter, men jeg kan ikke huske mere end 4 ting når jeg skal købe ind. Det kan jo være at Krathan har det på samme måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 9 timer siden:

Hvis du bruger en del tid sammen med Christina vil du opleve at du faktisk kan få lov til mange ting når først man har opbygget et tillidsforhold til hende. Det er derfor jeg er blevet så besat af at lege med hende fordi vi kan udforske nye ting sammen imens det føles som om at vi er kærester når vi leger sammen :)

Christina er/var en fantastisk skøn kvinde,  - mødte hende første gang i Ahorngade og senere en enkelt gang i Rødovre, men hun blev så eftertragtet at det var svært/umuligt at få en tid hos hende :( jeg har ikke tal på de gange jeg forsøgte og til sidst forsvandt hun ud af to-do listen... jeg tjekkede lige hende annonce og ja hun ligner stadig sig selv :wub:. På en eller anden måde var hun en kvinde man ikke kunne blive færdig hos, hun var bare lækker at være sammen med 

Tak til trådstarter - jeg tror Christina skal have et besøg igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrede mig også lidt over Krathans beskrivelse: "... en utrolig lækker krop for en kvinde i hendes alder. Hendes billeder er 100% ægte og viser hvor dejlig og smuk hun er i virkeligheden" men jeg vil ikke antyde, at anmeldelsen er fup eller reklame. Når man besøger GP'er er oplevelsen vel altid en blanding af virkelighed og ens egne fantasier og ligesom ham kan jeg sagtens huske alle mulige detaljer længe efter.

Jeg har også mødt Christina og deler bestemt Krathans positive indtryk. Men jeg har ikke bemærket smukke grønne øjne eller "en utrolig lækker krop", men fandt at hun var sød, imødekommende og fræk og det var rigeligt for mig. Det er rigtigt, at hendes billeder er ægte, men de er også lidt mærkelige, for jeg synes, hun er mere attraktiv i virkeligheden end hun er på en del af billederne. Jeg valgte egentlig kun at prøve hende, fordi hun på nogle af billederne fremviste en usædvanlig "meaty" fisse  og så viste det sig at det ikke kun var den, der var dejlig, men damen i det hele taget. Om alle kunder får samme behandling kan jeg ikke vide, så jeg vil ikke gå i detaljer men kun sige, at hun overfor mig var meget imødekommende.

Jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 13 timer siden:

Christina er/var en fantastisk skøn kvinde,  - mødte hende første gang i Ahorngade og senere en enkelt gang i Rødovre, men hun blev så eftertragtet at det var svært/umuligt at få en tid hos hende :( jeg har ikke tal på de gange jeg forsøgte og til sidst forsvandt hun ud af to-do listen... jeg tjekkede lige hende annonce og ja hun ligner stadig sig selv :wub:. På en eller anden måde var hun en kvinde man ikke kunne blive færdig hos, hun var bare lækker at være sammen med 

Tak til trådstarter - jeg tror Christina skal have et besøg igen ;)

Hej Rolias,

Hun har faktsik ikke så mange kunder for tiden så er meget nemt at booke en tid hos hende :)

Mvh

Krathan

Redigeret af Krathan
tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...