Hop til indhold
Guest Hunting Cats

Amazing Jessica

Recommended Posts

Guest Hunting Cats

Hunting Cats har været forbi Jessica her fredag aften.:wub:

JESSICA

Blev modtaget af en glad Jessica, der i min verden har den helt perfekte størrelse for fri leg.:P

Billeder er alle af Jessica og hun er i starten af 20 erne.. Klar anbefaling herfra..:biggrin:

Jessica vimsede rundt og gjorde rent i en stram hvid t-shirt og stramme cowboy shorts..:biggrin: Lejligheden er rigtig fin tæt på Tivoli. HC havde taget bad hjemmefra, så tiden ikke skulle spilles med det - i første omgang. Hold nu op en glæde at se Jessica tage tøjet af. Skønne bryster, en topklasse bagdel og en rigtig fin "cat" med synlige læber. 

Jessica kastede sig over mig - ned på knæ og stående øko blow. Skønt at se det kønne ansigt se op med min bedste ven i munden - til tider var han helt væk..:P Great.. Nu var det Jessicas tur til øko blow, skøn cat og hun smager dejligt.. Herefter gik den "vilde" leg. Op på bordet med Jessica og et bord der bankede ind i væggen af flere omgange. Over på kommoden med Jessica i fuld spredning - hold kæft et skønt syn.. Op på stolen og Jessica bagfra - den bagdel..<3 Over på sengen som er meget blød, med dansk og en Jessica der lå under med tungen på sine brystvorter.. Åhh my god. Sveden piblede og der var nu behov for en skyller i det fine badeværelse. 

Ind igen og med Jessica stående ved bordet, med topklasse bagdelen - hold nu op jeg lever:D Jessica bagfra, skønt skønt skønt.. Jessica ned på knæ med øko til min ven - som kunne lide indsatsen så meget - at min ven skød kanonen af igen og igen - i munden på Jessica.

Jessica har et væsen der sikrede at jeg følte mig hjemme. Dejligt at være sammen med Jessica, en skøn pige med god humor og et helt fantastisk serviceniveau..:D God tid, ingen stress og snak om løst og fast.. Hyggeligt..

På scalaen er det et 10 tal. Er du til en lille humørfyldt pige, med et super aktivitetsniveau, høj service og som ser hammer godt ud og hvis du endnu ikke har været forbi Jessica - så bør du overveje det. Hun er sku skøn..<3

Jeg skal forbi igen - hun er her vist til d 12/12 - så kan jeg træne med Jessica i stedet for i Fitness World..;)

KH. Hunting Cats

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunting Cats

@Iceman Ja, der var en masse kys - begge veje..

På munden - men hun kysser faktisk også på kroppen..:rolleyes:

Redigeret af Hunting Cats

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...