Hop til indhold
Guest Jess43

Blomstermanden

Recommended Posts

Guest Jess43

Hej

 

for ca. 10 år tilbage, var der en mand fra Århus der kaldte sig blomstermanden?

findes han endnu

han lavede de fedeste gangbang med flotte unge piger.

 

med venlig hilsen

jess

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Jess43 skrev, for 16 minutter siden:

Hej

 

for ca. 10 år tilbage, var der en mand fra Århus der kaldte sig blomstermanden?

findes han endnu

han lavede de fedeste gangbang med flotte unge piger.

 

med venlig hilsen

jess

Har aldrig deltaget i hans Gangbangs, kender ham fra andre forbindelser, og den gode Blomstermand findes mig bekendt endnu, så vidt jeg ved. Om han laver gangbangs har jeg ingen anelse om. Du kan PM mig en mail, og så kan jeg sende den til ham, så kan han svare dig, hvis han vil. Hvis ikke han svare selv herinde på dette indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jo joe bestemt bestemt lever han endnu, i bedste velgående. Det er ikke mindre end et par måneder siden jeg delte et par øl med ham ude på Blomstervej i Tilst

Han arrangere vist stadig GB hvis der er tilslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo både i live og aktiv i ØLMK - Økonomisk Ligestilling Mellem Kønnene - gennem pecuniære overførsler mellem mand og kvinde HEHEHE  ....og i øjeblikket tilmed Ulandsbistand !!  ;-) 

På GB fronten er der længe intet sket; slet ikke egne arrangementer, da leverandørerne af værtinder har glimret ved total nedluknng, og der er længe ikke kommet henvendelser om at distribuere info om andres arrangementer, så er du en af de mange, der tidligere fik en invitation i ny og næ til et arrangement over e-mail så har du forklaringen her på manglende nyt.

Som pensionist er frihedsgraderne blev indskrænket til et par timers cykelalibi, men det arrangerer man ikke et vellykket GB på. Lokaler er også blevet sværere at finde.

Så Blomstermandens hobby med at lave video/sextapes med pigerne har overtaget fokus. Pige nr. 100 blev rundet i oktober og der kom 3 nye til i de tre foregående dage i denne uge - priserne herude i vinterhi i Thailand langt ude på landet ligger på fra 600/1000 kr. pr. pige ( så der er mulighed for 2-3 ad gangen ) og opefter - alt Blomstermanden efterspørger til optagelsen inklusiv. Det giver jo mulighed for at lege lidt mere. En almindelig time fås for 330 kr. og hotel for 65 kr. i 3 timer. Frister det ?? HAHAHA

Så hverken Blomstermanden eller Lille Holger er gået bort; åbenbart heller ikke i glemselen, siden denne streng blev åbnet *SMILER*

 

Blomstermanden beklager, at der ikke har været den store GB-aktivitet længe og det tyder ikke på at det kommer igen, men indimellem opstår der muligheder, hvor der er brug for en fyr eller flere yderligere. Enten på samme tid, eller nogle gange ønsker pigen flere gæster hen over en dag for at tage rejsen til Århus.

 

Ja Gaffer - en kold på dåse og en hyggesnak er ikke så tosset.

 

Hyg jer.

Blomstermanden.

 

PS. en efterlysning herfra:  Mads, hvis du læser med. Du har deltaget tidligere i GBs og gennem dig er to kontakter formidlet her i sommer, ved din henvisning. Den ene er parkeret til dansk sommer igen i DK og den anden har givet to rigtig sjove lege - 2 fyre. TAK.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...