Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg er af en glædespige på den anonyme app jodel blevet opfordret til at skrive herinde. 

Sagen er den at jeg i mange år har haft angst og derfor efterhånden har fået opbygget en gevaldig hudsult. 

Jeg har længe overvejet at besøge en glædespige, men moralske overvejelser, specielt omkring det med at man jo helst ikke vil have med en handlet kvinde eller der på andre måder er tvunget at gøre. 

Så så jeg de programmer med Sofie Brandvarm, og tænkte at da hun gjorde det af lyst var hun jo oplagt. 

Samlede mod sammen, og nu har hun svaret at hun er stoppet.

Derfor søger jeg gode råd og forslag til hvem man kan besøge? Gerne danske, og aldersmæssigt nogenlunde svarende til mig (dvs mellem 25 og 35 Ca) og helt stille og rolige /naturlige piger. span widget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg kan anbefale Liv eller Smukke Danske Anna.

Du skriver ikke, hvor du er. Liv er primært på Sjælland og Anna primært i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
estat92 skrev, for 3 timer siden:

Hej. 

Nu søger du på Fyn. 

Der kommer liv af og til. 

Prøv at kontakte hende og lav en aftale. 

Der går du ikke forkert

Det er rigtigt, Liv har vist en fast dag på Fyn, og hun vil også efter min mening være et godt valg.

Held og lykke til Nightfall

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightfall skrev, for 14 timer siden:

Derfor søger jeg gode råd og forslag til hvem man kan besøge? Gerne danske, og aldersmæssigt nogenlunde svarende til mig (dvs mellem 25 og 35 Ca) og helt stille og rolige /naturlige piger. span widget

Hende her passer på det, du søger: https://annoncelight.dk/showad/231827

Aldersmæssigt er hun lidt over, men det er de 2 andre, der er anbefalet her, også. Hvilket er den største udfordring. Der findes lige pt ikke rigtig nogle danske piger på Fyn i den aldersgruppe, som kan anbefales. 

Hende jeg linker til, er mega sød, naturlig og serviceminded. Hun nyder det, hun laver og tager imod privat diskret. Det er lidt ude på landet og kræver bil for at besøge hende. Hun opdaterer kun annonce periodevis - dvs når hun har lyst. Og hav lidt tålmodighed med SMS til hende. Men som regel svarer hun, når annonce er opdateret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
Nightfall skrev, for 15 timer siden:

Hej alle

 

Jeg er af en glædespige på den anonyme app jodel blevet opfordret til at skrive herinde. 

Sagen er den at jeg i mange år har haft angst og derfor efterhånden har fået opbygget en gevaldig hudsult. 

Jeg har længe overvejet at besøge en glædespige, men moralske overvejelser, specielt omkring det med at man jo helst ikke vil have med en handlet kvinde eller der på andre måder er tvunget at gøre. 

Så så jeg de programmer med Sofie Brandvarm, og tænkte at da hun gjorde det af lyst var hun jo oplagt. 

Samlede mod sammen, og nu har hun svaret at hun er stoppet.

Derfor søger jeg gode råd og forslag til hvem man kan besøge? Gerne danske, og aldersmæssigt nogenlunde svarende til mig (dvs mellem 25 og 35 Ca) og helt stille og rolige /naturlige piger. span widget

Det lyder for mig som om, at det du søger er mere hud end sex. Hvorfor ikke prøve en omgang tantra eller lignende.

Feks. http://www.piareuter.dk/

Lyder tiltalende og samtidig som noget hvor du i samme omgang, måske kunne få bearbejdet din angst. Ikke kurere den, men måske et lille skub i den rigtige retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
lovingboobs skrev, for 20 timer siden:

Hende her passer på det, du søger: https://annoncelight.dk/showad/231827

Aldersmæssigt er hun lidt over, men det er de 2 andre, der er anbefalet her, også. Hvilket er den største udfordring. Der findes lige pt ikke rigtig nogle danske piger på Fyn i den aldersgruppe, som kan anbefales. 

Hende jeg linker til, er mega sød, naturlig og serviceminded. Hun nyder det, hun laver og tager imod privat diskret. Det er lidt ude på landet og kræver bil for at besøge hende. Hun opdaterer kun annonce periodevis - dvs når hun har lyst. Og hav lidt tålmodighed med SMS til hende. Men som regel svarer hun, når annonce er opdateret 

Tak for den da! Ikke rigtig nogen danske piger på Fyn der kan anbefales, så fik vi da lige et hak over snuden!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightfall skrev, for 10 timer siden:

Tusind tak for alle jeres svar! De er en kæmpe hjælp! 

God weekend til jer alle

Nær Assens holder snuskepigen til. Hun er 30 så er jo lige spot on i din aldersgrupper. Har ikke selv besøgt hende endnu, så kan som sådan ikke anbefale hende da jeg ikke kender hende. Men omvendt kan jeg så heller ikke advare imod hende. ;) Ulempen er så bare hendes generelle åbningstider der ikke helt harmonerer med hvornår jeg har fri fra job. Det er også grunden til jeg endnu ikke har aflagt hendes store bryster et besøg. ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Sexy Saga skrev, for 17 timer siden:

Hejsa ;) det er mig der er glædes pigen fra jodel ;) hvis xxl ikke er et problem for dig, så er du da velkommen til at tage fat i mig ;)

Tager du mod besøg privat eller er du på klinik sexy Saga?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Nær Assens holder snuskepigen til. Hun er 30 så er jo lige spot on i din aldersgrupper. Har ikke selv besøgt hende endnu, så kan som sådan ikke anbefale hende da jeg ikke kender hende. Men omvendt kan jeg så heller ikke advare imod hende. ;) Ulempen er så bare hendes generelle åbningstider der ikke helt harmonerer med hvornår jeg har fri fra job. Det er også grunden til jeg endnu ikke har aflagt hendes store bryster et besøg. ;):P

Jeg har det HELT på samme måde som dig.

For man kan jo ikke sige hendes annonce ikke er fangende, og ikke mindst de store bryster..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 23.11.2019 at 09:57:

Hende her passer på det, du søger: https://annoncelight.dk/showad/231827

Aldersmæssigt er hun lidt over, men det er de 2 andre, der er anbefalet her, også. Hvilket er den største udfordring. Der findes lige pt ikke rigtig nogle danske piger på Fyn i den aldersgruppe, som kan anbefales. 

Hende jeg linker til, er mega sød, naturlig og serviceminded. Hun nyder det, hun laver og tager imod privat diskret. Det er lidt ude på landet og kræver bil for at besøge hende. Hun opdaterer kun annonce periodevis - dvs når hun har lyst. Og hav lidt tålmodighed med SMS til hende. Men som regel svarer hun, når annonce er opdateret 

hej har besøgt hende hun har rigtig gode patter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 7 timer siden:

Tak for den da! Ikke rigtig nogen danske piger på Fyn der kan anbefales, så fik vi da lige et hak over snuden!!

her lidt ros til dig du har gode patter og er et besøg værd har prøvet

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 10 timer siden:

Tager du mod besøg privat eller er du på klinik sexy Saga?

Tager ikke i mod besøg i odense desværre, men har et privat sted i fredericia som jeg bruger til tider ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Saga skrev, for 1 time siden:

Tager ikke i mod besøg i odense desværre, men har et privat sted i fredericia som jeg bruger til tider ;)

Det er ikke tilladt at lave reklame for os selv herinde. Spørgsmål kan man tage via pm.

Jeg har anmeldt dit opslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...