Hop til indhold
Hunting for beaver

den perfekte pik

Recommended Posts

NoBS skrev, for 1 minut siden:

Man kan ikke slikke fisse for meget - elsker elsker elsker en kvinde, der kan komme i en gigant orgasme ved mit tungearbejde :D 

ja også her og gør ikke noget at der også lige blir sprøjtet lidt fra hende samtidig , uhh uhhh frækt 

Facesitting skal man aldrig undervurdere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Man kan ikke slikke fisse for meget - elsker elsker elsker en kvinde, der kan komme i en gigant orgasme ved mit tungearbejde :D 

Enig! Det er super fedt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

ja også her og gør ikke noget at der også lige blir sprøjtet lidt fra hende samtidig , uhh uhhh frækt 

Facesitting skal man aldrig undervurdere ;)

Det er så godt sagt det der :P

Og ja - havde helt glemt den store glæde ved sprøjtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 5 minutter siden:

Fordelen er vel dog at man kan slikke hende mens man boller hende analt med næsen. :D

2 i et hug  :) ren glæde,,,,ja bare ikke næsen er alt for skarp så,,,av av av 

men hun skal fandennedme vær max ren kan ikke med lugten af lort så hellere lagkage, ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Hunting for beaver skrev, den 22.11.2019 at 19:01:

Inspireret af at skrive lidt sammen med en rigtig sød kvinde herinde fra så er her mit spørgsmål, mest henvendt til jer kvinder , men som altid må drenge også lige gerne give deres besyv med ;)

Hvordan skal den perfekte PIK være og se ud,

** OG ENDNU VIGTIGERE HVORDAN SKAL PIKKENS EJERMAND OPFØRE SIG ***

Skal den være lang og tynd eller kort og tyk  eller en blød mellemting 

Ved godt at vores pikke godt kan ligne os selv IRL ,, altså ham den lange tynde render sikkert rundt med en ordentlig lang og tynd svaber, og ham den lille tykke det stik modsatte, lille men god tyk svaber :D

Pft. Hunter Senior

Har du sendt “Glansbilleder” til en GP og er du i den forbindelse blevet shamet på udseendet? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 19 timer siden:

Jeg tænkte nu, hvis man lykkes med at tilfredsstille hende under akten, om der så vanker en lille rabat? Nok ikke, det er sikkert bare en bonus - til hende, altså :D. Eller noget.

Jeg har tit følt jeg burde have givet gæsten nogle penge tilbage eller muligvis have betalt ham fordi han har tilfredsstillet mig mere end hvad jeg føler jeg har ham:lol:.. Meeen jeg ved så heldigvis at for den særlige slags mænd der er det næsten ubetaligt når man få en orgasme:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har tit følt jeg burde have givet gæsten nogle penge tilbage eller muligvis have betalt ham fordi han har tilfredsstillet mig mere end hvad jeg føler jeg har ham:lol:.. Meeen jeg ved så heldigvis at for den særlige slags mænd der er det næsten ubetaligt når man få en orgasme:P.. 

Det har du ret i, Jennifer. Men det er også federe at være sammen med en kvinde, der reagerer positivt på ens kærtegn, end en der stirrer ud i luften, og helt tydeligt ikke har lyst til at være sammen med en. Det har jeg heldigvis kun oplevet en gang, men det var ret ubehageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 time siden:

Det har du ret i, Jennifer. Men det er også federe at være sammen med en kvinde, der reagerer positivt på ens kærtegn, end en der stirrer ud i luften, og helt tydeligt ikke har lyst til at være sammen med en. Det har jeg heldigvis kun oplevet en gang, men det var ret ubehageligt.

Tro mig den mandlige del af arten har også en pendant til det du beskriver:lol:.. Og ja det gør noget rigtig skidt ved en intim oplevelse og egentlig også mit "arbejde" sværere fordi man har bare ingen chance for at fornemme om det man gør er rigtigt eller forkert:wacko:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Tro mig den mandlige del af arten har også en pendant til det du beskriver:lol:.. Og ja det gør noget rigtig skidt ved en intim oplevelse og egentlig også mit "arbejde" sværere fordi man har bare ingen chance for at fornemme om det man gør er rigtigt eller forkert:wacko:.. 

Jaaaaa Det kan godt være opad bakke :rolleyes:

Især fordi at man starter ud med de bedste intentioner, og det hele bare ender med at være akavet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Jeg har tit følt jeg burde have givet gæsten nogle penge tilbage eller muligvis have betalt ham fordi han har tilfredsstillet mig mere end hvad jeg føler jeg har ham:lol:

Seriøst så ville jeg sgu da godt nok blive temmelig forvirret :huh:

Hvad fanden ligner det lige at komme her og lave om på det hele :blink:

Meget bedre, hvis du derimod siger at jeg skal blive en time mere og så ellers bare fortsætte med det gode arbejde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Seriøst så ville jeg sgu da godt nok blive temmelig forvirret :huh:

Hvad fanden ligner det lige at komme her og lave om på det hele :blink:

Meget bedre, hvis du derimod siger at jeg skal blive en time mere og så ellers bare fortsætte med det gode arbejde :D

Du har ganske ret.. Meget bedre med ekstra tid end penge retur.. For så får begge parter noget mere ud af det. ;)

Så hvis de damer nu ikke havde de der lampe systemer eller en teledame der bankede på.. Hvor mange af os fik mon så ekstra tid???? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Min er så´en en håndterlig størrelse. Jeg kalder den VW Up, fordi den uden besvær kan komme ind alle steder :D

Som før skrevet er der nogle piger der har mumlet noget med - Ih hvor er den nuttet :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kalder den VW Up

Jeg kalder min VW Boble...... fordi det er en røvskubber B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden:

Det er jo heller ikke for sjovt at du blir kaldt " Varmemesteren No 1 " hos de lyserøde 

Den tager jeg HELT KLART som et kompliment.. :P ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Det var da en rigtig god ide,;):rolleyes::D

Respekt,,,

Fortsat god aften

Tak og i lige måde. Og go jagt med stang og fløde.. ;) :P :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...