elskeren 45 5 Skrevet 22. November, 2019 Hejsa. Er der nogen herinde der har stiftet bekendtskab med denne frækkert? https://sugardaters.dk/show?alias=Longhaired+Girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 24. November, 2019 Hej har prøvet og hun svarer på henvendelser, men det bliver ikke til noget rigtigt. Sidste undskyldning at hendes familie røg ud og ind af hospitalet. Ja men prøv håber da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 26. November, 2019 Tak for svaret. Jeg har lavet en aftale med hende nu på torsdag, så jeg er da super spændt på om det bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 29. November, 2019 Blev det til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 1. December, 2019 Ja det gjorde det. Jeg havde besøg af hende i mit sommerhus i torsdags. Kanon sød og dejlig pige med masser af tid (Hun var der i tre timer). Og jeg blev blidt indført i den verden hun færdes i, som jo er lidt anderledes end jeg er vant til. Men da hun gjorde sig meget umage med at give sig godt tid og ikke gøre noget jeg ikke brød mig om, så blev det en fantastisk oplevelse. Så hvis man har lyster i den retning eller gerne vil udforske den verden så kan jeg på det varmeste anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 4. December, 2019 elskeren 45 skrev, den 1/12/2019 at 09:58: Ja det gjorde det. Jeg havde besøg af hende i mit sommerhus i torsdags. Kanon sød og dejlig pige med masser af tid (Hun var der i tre timer). Og jeg blev blidt indført i den verden hun færdes i, som jo er lidt anderledes end jeg er vant til. Men da hun gjorde sig meget umage med at give sig godt tid og ikke gøre noget jeg ikke brød mig om, så blev det en fantastisk oplevelse. Så hvis man har lyster i den retning eller gerne vil udforske den verden så kan jeg på det varmeste anbefale hende. Hvor meget sugar gav du hende, hvis jeg må være så fri at spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 8. December, 2019 Det synes jeg bare du skal skrive til hende og spørge om. Prisen betyder ikke så meget for mig, mere det at hun er nærværende og kan lide det vi lavede sammen , og det var der slet ingen tvivl om at hun gjorde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg