Hop til indhold
Bracetrain

Sexy Pretty Kyra...Odense??

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/282321.   Jeg er pisse sur.Hun havede annonce på i går Odense.Ringe til hende og aftalte en tid i dag kl 15,00 og fik adressen på sms,fint nok.

 

Tidlig hjem fra arbejde i dag.Skriver lige en sms til hende,at jeg er der kl 15,hun skriver tilbage og siger vi ses.Kommer der ud ringer på døren,ingen lukker op,tænker nok lige der er

 

en der skal være færdig og venter lidt..Skriver så efter ca 25 min at jeg altså er her.Skriver så igen efter 15 min mere,endlig lyd fra hende.Hun skriver så at hun nu er i Aabenraa nu.

 

Kan i forstå jeg er pisse sur lige nu.Har lige køre 2 gange 75 km ud i den blå luft. Kære venner..Det måtte bare ud.God wenkend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mystisk. Jeg var hos hende torsdag aften, hvor hun lige var kommet fra Ungarn til Odense. Hun sagde, at hun nok ville være der i 2-3 uger? Hun er så smuk, men sexen er middel og hun er ikke til 69 og doggy (noget med knæene sagde hun??) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den samme Kyra/Lisa og hvad hun nu bruger af navne. Hun er i Tønder nu sammen med hendes veninder Stella og Maja. Hun er blevet meget tynd og ikke så attraktiv som for år tilbage. Hun ser syg ud...men hun er jo også kendt for at man kan få ALT !!! uden kondom for ekstra 300,-..men tør simpelthen ikke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jens enegang skrev, for 2 timer siden:

Det er den samme Kyra/Lisa og hvad hun nu bruger af navne. Hun er i Tønder nu sammen med hendes veninder Stella og Maja. Hun er blevet meget tynd og ikke så attraktiv som for år tilbage. Hun ser syg ud...men hun er jo også kendt for at man kan få ALT !!! uden kondom for ekstra 300,-..men tør simpelthen ikke.....

Er du sikker på at det er Kyra du har mødt? Jeg besøgte hende da hun sidst var i KBH for et par mdr. siden, og der var hun buttet som på billederne, og så absolut ikke syg ud. Derudover tror jeg aldrig at hun har kaldt sig Lisa. De piger i den gruppe har været gode til at beholde deres kunstner navne, og have ægte fotos på deres annoncer.

Og vedr. uden gummi. Så koster det ikke ekstra at kneppe hende med gummi.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Er du sikker på at det er Kyra du har mødt? Jeg besøgte hende da hun sidst var i KBH for et par mdr. siden, og der var hun buttet som på billederne, og så absolut ikke syg ud. Derudover tror jeg aldrig at hun har kaldt sig Lisa. De piger i den gruppe har været gode til at beholde deres kunstner navne, og have ægte fotos på deres annoncer.

Og vedr. uden gummi. Så koster det ikke ekstra at kneppe hende med gummi.

Jo, den er god nok. Hun kaldte sig Lisa i overskriften (Odense i torsdags), men der stod Kyra på den røde knap (Annoncelight). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens enegang skrev, for 5 timer siden:

Det er den samme Kyra/Lisa og hvad hun nu bruger af navne. Hun er i Tønder nu sammen med hendes veninder Stella og Maja. Hun er blevet meget tynd og ikke så attraktiv som for år tilbage. Hun ser syg ud...men hun er jo også kendt for at man kan få ALT !!! uden kondom for ekstra 300,-..men tør simpelthen ikke.....

Jeg synes ikke hun ser syg ud og virker heller ikke sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...