Bracetrain 15 Skrevet 22. November, 2019 https://annoncelight.dk/showad/282321. Jeg er pisse sur.Hun havede annonce på i går Odense.Ringe til hende og aftalte en tid i dag kl 15,00 og fik adressen på sms,fint nok. Tidlig hjem fra arbejde i dag.Skriver lige en sms til hende,at jeg er der kl 15,hun skriver tilbage og siger vi ses.Kommer der ud ringer på døren,ingen lukker op,tænker nok lige der er en der skal være færdig og venter lidt..Skriver så efter ca 25 min at jeg altså er her.Skriver så igen efter 15 min mere,endlig lyd fra hende.Hun skriver så at hun nu er i Aabenraa nu. Kan i forstå jeg er pisse sur lige nu.Har lige køre 2 gange 75 km ud i den blå luft. Kære venner..Det måtte bare ud.God wenkend 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
janto 5 Skrevet 22. November, 2019 Det er jo ikke sikkert at det er hinde der bestemmer hvornår at hun skal flytte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bracetrain 15 Skrevet 22. November, 2019 Så kunne hun da have skrevet inden jeg kørte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
janto 5 Skrevet 22. November, 2019 Ja det har du fuldstændig ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 23. November, 2019 Mystisk. Jeg var hos hende torsdag aften, hvor hun lige var kommet fra Ungarn til Odense. Hun sagde, at hun nok ville være der i 2-3 uger? Hun er så smuk, men sexen er middel og hun er ikke til 69 og doggy (noget med knæene sagde hun??) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bracetrain 15 Skrevet 23. November, 2019 Ja mærkeligt,hendes annonse er nu Sydjylland aabenraa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 23. November, 2019 På vej til Tønder, har hun lige skrevet, da jeg spurgte ind til hvor hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 24. November, 2019 Hun bliver sgu da flyttet noget rundt. Nogen der ved hvor I Odense hun holdt til? Kunne godt ligne hende jeg så et hurtigt glimt af da jeg besøgte Maja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens enegang 3 Skrevet 24. November, 2019 Det er den samme Kyra/Lisa og hvad hun nu bruger af navne. Hun er i Tønder nu sammen med hendes veninder Stella og Maja. Hun er blevet meget tynd og ikke så attraktiv som for år tilbage. Hun ser syg ud...men hun er jo også kendt for at man kan få ALT !!! uden kondom for ekstra 300,-..men tør simpelthen ikke..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. November, 2019 (edited) jens enegang skrev, for 2 timer siden: Det er den samme Kyra/Lisa og hvad hun nu bruger af navne. Hun er i Tønder nu sammen med hendes veninder Stella og Maja. Hun er blevet meget tynd og ikke så attraktiv som for år tilbage. Hun ser syg ud...men hun er jo også kendt for at man kan få ALT !!! uden kondom for ekstra 300,-..men tør simpelthen ikke..... Er du sikker på at det er Kyra du har mødt? Jeg besøgte hende da hun sidst var i KBH for et par mdr. siden, og der var hun buttet som på billederne, og så absolut ikke syg ud. Derudover tror jeg aldrig at hun har kaldt sig Lisa. De piger i den gruppe har været gode til at beholde deres kunstner navne, og have ægte fotos på deres annoncer. Og vedr. uden gummi. Så koster det ikke ekstra at kneppe hende med gummi. Redigeret 24. November, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 25. November, 2019 nørden skrev, for 3 timer siden: Er du sikker på at det er Kyra du har mødt? Jeg besøgte hende da hun sidst var i KBH for et par mdr. siden, og der var hun buttet som på billederne, og så absolut ikke syg ud. Derudover tror jeg aldrig at hun har kaldt sig Lisa. De piger i den gruppe har været gode til at beholde deres kunstner navne, og have ægte fotos på deres annoncer. Og vedr. uden gummi. Så koster det ikke ekstra at kneppe hende med gummi. Jo, den er god nok. Hun kaldte sig Lisa i overskriften (Odense i torsdags), men der stod Kyra på den røde knap (Annoncelight). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 25. November, 2019 jens enegang skrev, for 5 timer siden: Det er den samme Kyra/Lisa og hvad hun nu bruger af navne. Hun er i Tønder nu sammen med hendes veninder Stella og Maja. Hun er blevet meget tynd og ikke så attraktiv som for år tilbage. Hun ser syg ud...men hun er jo også kendt for at man kan få ALT !!! uden kondom for ekstra 300,-..men tør simpelthen ikke..... Jeg synes ikke hun ser syg ud og virker heller ikke sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg