Hop til indhold
Guest Morten søger sex

En minderig oplevelse med Sweet Mia

Recommended Posts

Guest umiaqse
TorbenT skrev, 1 time siden:

What is worse is that your pimp always use his many fake profiles to create a perfect image of you. I am aware you have a bunch of real fanboys which is willing to stand up for you, I find it pathetic, but very well for some is it difficult not to mix sex and feelings, but the truth is that not all of them are real, many are made by your pimp.

Dear Torben.

I’m actually getting really tired of your constant negative attitude towards each and everyone on this forum.

Furthermore, I urge you to stop accusing people of being either “Pimp” or “Fake” without any knowledge or proof. 

If you have had a bad experience, write that!

If you suspect someone to have a fake profile or being a pimp, report it to the admin’s. They can check facts. You are just using that as suppression technique.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har anmeldt Torben T til admin. Han helmer ikke før han har sået tvivl om alle herinde, gp'er såvel som os skribenter/brugere. Jeg håber han mindst får en meget lang pause fra Eroguide. Han har intet andet end negativitet at bidrage med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange skrevet at den ynkelige trold TorbenT ikke skal tages seriøst.

Mia er en skøn, unik stjerne <3<3

Håber din anmeldelse fører til noget Gerrard.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...