Hop til indhold
saccy

Slavesamføring mellem Haderslev,Kolding,Esbjer,Vejle,Horsens

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har tidligere læst om en domina med navn Amanda, det vist var i Kolding i gamle dag, har læst at hun dengang havde slavesamføringer, hvor man betalte et engangs/indgangs beløb.

Er der nogen der ved om andre gør dette i mellem de byer som jeg nævner eller evt. fyn?

Jeg kan se Sahra fra Vejle, tidligere Kolding er gået over til kun Dominans og er åbenbart flyttet tilbage til Kolding igen, men er der nogen der ved om hun gør i sådan noget her ?

Mvh Saccy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har besøgt lady Gitte i bække nogle gang dog uden at få slavesammenføring men hun giver udtryk for hun er frisk på det hvis der skulle dukke en op(ja har faktisk en aftale hos hende i næste uge dog kun med lovning på frækt rollespil ....og det styre hun rigtigt godt)

Har også haft fornøjelse af danske Sarah i vejle en både flot og rigtig dejlig pige men plydselig bar hun bare væk og har ikke kunnet finde hende siden.Men hører rigtig gerne hvis nogle skulle få kenskab til hendes comeback.

Johnny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke sikker på at dette er den samme Amanda som Saccy, men Miss Amanda kan helt sikkert arrangerer det. Hun er en meget kompetent Domina.

 

http://www.smporten.com/dominaerne-og-slavetosernes-annoncer/slave-indtag-din-plads-ved-mine-fodder-miss-amanda-indtager-kolding-!!/?PHPSESSID=4619a8520a946910c7ab56c1d2aac991

 

Her går du kke forgæves

 

Godfornøjelse SN57

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...