Hop til indhold
Lady Cherie

HJÆLP Nokia 300

Recommended Posts

Jeg er bestemt ikke nogen "ørn" til alt det der med smartfones osv så jeg har en Nokia 300, skal lige siges af den er købt som ny sidste år da min gamle Nokia 300 ikke kunne mere.

Så jeg kender ligesom godt telefonen!

Men her i dag vågnede jeg op til den havde 3 numre tilbage i telefonlisten og hurtigkaldet var væk??????

Jeg ringede til Telenor hvor jeg er kunde og de kunne ikke hjælpe mig, så jeg fik en sludder for en sladder....så gik der jo tid med det.

Nu er det sådan at jeg har ikke gået i søvne i nat og slettet mine numre eller andet "sjovt" og telefonen opdateres ikke længre….så det er heller ikke det.

Og jeg har haft simkortet ude og har haft slukket for telefonen men intet har hjulpet.

Er der nogen der har prøvet det samme? evt. der ved hvad man gør for at "finde" numrene igen?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er bestemt ikke nogen "ørn" til alt det der med smartfones osv så jeg har en Nokia 300, skal lige siges af den er købt som ny sidste år da min gamle Nokia 300 ikke kunne mere.

Så jeg kender ligesom godt telefonen!

Men her i dag vågnede jeg op til den havde 3 numre tilbage i telefonlisten og hurtigkaldet var væk??????

Jeg ringede til Telenor hvor jeg er kunde og de kunne ikke hjælpe mig, så jeg fik en sludder for en sladder....så gik der jo tid med det.

Nu er det sådan at jeg har ikke gået i søvne i nat og slettet mine numre eller andet "sjovt" og telefonen opdateres ikke længre….så det er heller ikke det.

Og jeg har haft simkortet ude og har haft slukket for telefonen men intet har hjulpet.

Er der nogen der har prøvet det samme? evt. der ved hvad man gør for at "finde" numrene igen?

På forhånd tak.

Op på korset med den, og så giver du den en tur med den ni-halede til den enten finder de numre frem igen, eller falder ned og beder om forladelse. 
Og så kører du ud og køber en anden tlf., end det der hedengangne Finske bras :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske noget med at du kun ser kontakter fra simkortet og ikke dem der ligger på tlf. 

På min Galaxy s10 android er det en indstilling i kontakter. 

20191122_151712.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære hr.Butch

Nu kan du jo mene hvad du vil om Nokia, men jeg har nu altid været glad for deres telefoner....indtil nu....Grrrrrrrrrr.

Kære Alborg

Min telefon viser at den både skal vise telefon og sim under kontakter og de stakkels 3 kontakter som nu er dømt til at hører på alt mit vrøvl, der ligger den ene på simkortet og de 2 andre på telefonen....

Så nu har jeg besluttet at før jeg kaster den ned i sylte krukken at kører ned i Telenorbutikken og hører dem hvad der er galt med telefonen om den har fået sit eget liv.

Tak for jeres hjælp og mening.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Så nu har jeg besluttet at før jeg kaster den ned i sylte krukken at kører ned i Telenorbutikken og hører dem hvad der er galt med telefonen om den har fået sit eget liv.

Åh åh, nu ved jeg ikke, hvordan du navngiver dine kontakter, men jeg fik underlige blikke fra fyren i telebutikken engang min Nokia var gået død og skulle udskiftes med en iPhone (gør det Lady Cherie, du bliver glad for det). Jeg kunne ikke selv få mine kontakter med over, så den klarede telefyren lige for mig, mens jeg stod ved siden af og holdt godt øje med mine telefoner, så han ikke nuppede nogle numre til Pikspiller1-28, Idiot1-217, SpildAfTid1-330, TagDenIkke1-36 osv osv. Jeg sagde ikke noget, han sagde ikke noget, men han kiggede noget på mig :ph34r: ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Curi
Liv skrev, for 57 minutter siden:

Åh åh, nu ved jeg ikke, hvordan du navngiver dine kontakter, men jeg fik underlige blikke fra fyren i telebutikken engang min Nokia var gået død og skulle udskiftes med en iPhone (gør det Lady Cherie, du bliver glad for det). Jeg kunne ikke selv få mine kontakter med over, så den klarede telefyren lige for mig, mens jeg stod ved siden af og holdt godt øje med mine telefoner, så han ikke nuppede nogle numre til Pikspiller1-28, Idiot1-217, SpildAfTid1-330, TagDenIkke1-36 osv osv. Jeg sagde ikke noget, han sagde ikke noget, men han kiggede noget på mig :ph34r: ;) 

Hehe.. ifølge de seneste målinger fra danmarks statistik er der pt. omkring 500 lige lovligt trælse mandfolk i dk. Og på en eller anden røvtræls facon, har de alle fået fat i dit nummer:lol:. Tænker man nok skal høre på en del ligegyldigt pladder, og håber ikke der er for langt mellem snapsene..

gik selv under navnet “smell good, very weak, good boy” ved en massør. Det lagde hun overhovet ikke skjul på.. vælger bevidst ikke at tolke for meget for meget på det:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Pikspiller1-28, Idiot1-217, SpildAfTid1-330, TagDenIkke1-36 osv osv.  

Har vi været kærester i et tidligere liv, for jeg er blevet kaldt alt det og mere til af mine ekser :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 22.11.2019 at 20:44:

Jeg har prøvet noget lignende engang. Min telefon havde lidt sms problemer, han fik telefonen og så måtte han ind under sms'er. Da var det ligesom for sent, at bede om at få telefonen tilbage :huh: 

( jeg beholdte altid mine lyserøde sms samtaler ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...