Hop til indhold
Asp.73

Advarsel pretty Stella Aabenraa

Recommended Posts

Fik lige lyst da jeg kom forbi Aabenraa. 

På billederne se det ganske nydeligt ud, prisen er billig, der begyndte at være lidt tvivl men lysten var der. Fik en aftale med hende, stedet er lidt svært at finde. 

Det er ikke hende på billederne, havde lovet mig selv at gå igen hvis ikke billederne passer. Men hun er lille og nydelig så det fik Desværre en chance. 

Sex: kedeligt omgående på med kondom, den begejstring som var der forsvandt igen. Hun må ikke berøres nogen steder. Det blev ikke bedre af at hendes veninde tydeligt kunne høres snakke i telefon inde ved siden af. 

Stedet: beskidt lejlighed med varme blæsere i hvert hjørne og min. 25 graders varme. 

Gentagelse: nej spild af penge. 

https://annoncelight.dk/showad/285410

Del dette indlæg

Link til indlæg

kommer lige derfra og jeg ville ønske jeg havde set denne anmeldelse først, må dog sige at jeg syntes billederne passer meget godt, der er måske brugt lidt photoshop, men så galt er det heller ikke, hun er en sprød lille sag, ingen tvivl om det men kan kun være enig med denne anmeldelse, hold jer væk.

jeg kommer derom og har egentlig besluttet mig for en time..... 800...  det kan ikke gå helt galt, dajem der tog jeg fejl, nå men jeg bliver vist ind på værelset (der sidder en veninde i "stuen") og ligesom døren bliver lukket bag os ringer det på døren og hun går ud for at åbne og jeg kan høre en mandsstemme (døren er gået op igen og står nu halvt åbnet), de har en kort samtale men kan ikke tyde hvad der bliver sagt for noget af det er et sprog jeg ikke forstår og noget er bare utydeligt, hun siger til sidst "come back in 10 minutes" nu er jeg helt paf for jeg har skrevet med hende tidligere, hvor jeg forklarer at jeg gerne vil være med hende i en time..... hun kommer tilbage i værelset og hun spørger hvad jeg gerne vil have (jeg havde jo egentlig besluttet mig for at være sammen med denne lækre skrubbe i en time, men nu har jeg i den grad ændre mening), overvejede om jeg ikke bare skulle smutte igen, men det forkerte hoved tog beslutningen om at en halv time til 600 var en god ide, for uanset hvad , kan DET da ikke gå HELT galt, jeg mener, jeg ville jo få lov at kneppe en 20 årig lækker skrubbe..... 

Vi begynder begge at tage tøjet af og hun giver tegn til at jeg kan lægge mig på sengen, jeg lægger mig og sætter sig med ryggen til mig og tager et nærmest opgivende suk inden hun begynder økoblow, der iøvrigt faktisk var helt anstændigt men der går ikke mere end 20 sekunder før hun kommer kondom på, hun kan tydeligvis ikke lide det øko glidecreme der kommer. Det fortsætter så skiftevis med nærmest ligegyldigt og intetsigende BJ/HJ combo så jeg nusser hende lidt på klitten for også at få hende lidt i stemning men efter kort tid ændrer hun stilling så jeg ikke kan nå. Jeg undrer mig over hvornår vi kommer til den bedste del, jeg siger til hende at vi skal snart skifte for det varer ikke længe inden jeg kommer, hun reagerer med "OK" og så får den lige en extra gearing..... jeg er forvirret.... "tænker, skal vi ikke snart til noget andet, nå det kan være hun vil 2 gange" men inden jeg kan reagere er jeg nået til "point of no return".... hun tørrer den lidt løseligt af og jeg får selv en serviet til at gøre resten og så begynder hun at tage tøj på.... der er gået omkring 10 minutter.....

Jeg er helt væk.... var det alt???.... HJ/BJ for 600... WOW... det går op for mig at det VAR alt..... Det dyreste (og mest intetsigende) BJ jeg nogen sinde har fået... 

Kort sagt..... bliv væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...