Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Papa, Siam, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Intet linksssssssssssssss... så I behøvs ikke skiver:

Link? :D

 

 

Papa er en lille lettere rund pige. Lidt genert, eller påholdende? 

Elendig massage. Lå og kedede mig, og var lige ved at stoppe det og gå direkte til sidste akt. 

Den kom vi til, sidste akt. Der var blow uden gummi, men desværre med tænder. Det var ikke et af de stille, varme og indlevende blæs - det var et af dem hvor hendes hoved huggede op og ned som stemplet i en Yamaha for fuld gas i lavt gear.

Bolleriet var med kondom, fint nok. Men hendes totalt manglende engagement medførte at jeg stoppede det relativt hurtigt, og bad om et afsluttende blow. Det ødelagde hun med bisserne, og jeg gik lidt senere derfra med øm diller og fyldt. 

Kan man lide det gør lidt ondt, er hun absolut en at besøge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Intet linksssssssssssssss... så I behøvs ikke skiver:

Link? :D

 

 

Papa er en lille lettere rund pige. Lidt genert, eller påholdende? 

Elendig massage. Lå og kedede mig, og var lige ved at stoppe det og gå direkte til sidste akt. 

Den kom vi til, sidste akt. Der var blow uden gummi, men desværre med tænder. Det var ikke et af de stille, varme og indlevende blæs - det var et af dem hvor hendes hoved huggede op og ned som stemplet i en Yamaha for fuld gas i lavt gear.

Bolleriet var med kondom, fint nok. Men hendes totalt manglende engagement medførte at jeg stoppede det relativt hurtigt, og bad om et afsluttende blow. Det ødelagde hun med bisserne, og jeg gik lidt senere derfra med øm diller og fyldt. 

Kan man lide det gør lidt ondt, er hun absolut en at besøge. 

 

Du er sku da uheldig i denne tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Intet linksssssssssssssss... så I behøvs ikke skiver:

Link? :D

 

 

Papa er en lille lettere rund pige. Lidt genert, eller påholdende? 

Elendig massage. Lå og kedede mig, og var lige ved at stoppe det og gå direkte til sidste akt. 

Den kom vi til, sidste akt. Der var blow uden gummi, men desværre med tænder. Det var ikke et af de stille, varme og indlevende blæs - det var et af dem hvor hendes hoved huggede op og ned som stemplet i en Yamaha for fuld gas i lavt gear.

Bolleriet var med kondom, fint nok. Men hendes totalt manglende engagement medførte at jeg stoppede det relativt hurtigt, og bad om et afsluttende blow. Det ødelagde hun med bisserne, og jeg gik lidt senere derfra med øm diller og fyldt. 

Kan man lide det gør lidt ondt, er hun absolut en at besøge. 

 

Du plejer ellers at få en god oplevelse hos Siam, ikke?

Men tak for skrivelsen.

Skal nok holde mig væk, jeg er ikke til S&M blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
basba skrev, for 2 minutter siden:

Du plejer ellers at få en god oplevelse hos Siam, ikke?

 

Jo netop. Men de seneste 2 gange har det været sløjt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...