Hop til indhold
Guest Eroprins

Oliesjask i Valby

Recommended Posts

- Blot til info, så anderkender jeg din oplevelse.

Jeg har dog fået fremragende massage på dette sted, men ikke af den dame du nævner. Jeg erindrer dog ikke navnet på den dame der gav mig massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ligesom Eroprins oplevet en gang oliesjask, da jeg blev lokket af tilbuddet.  Det værste var, da gp´eren spurgte ind til ekstra allerede efter 12 min. Hun blev helt vildt knotten, da jeg svarede, at jeg ikke helt havde bestemt mig endnu. Forlod stedet efter 30 min. :-o

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre også sige, at jeg havde nogenlunde samme oplevelse. Sløj massage, oliesjask uden noget gavn, og intet der tilnærmelsesvis kunne få mig til at at købe ekstra. En engangsoplevelse af den dårlige slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes egentlig at jeg havde en fin oplevelse med Nadia. Er ikke sikker på præcis hvad der menes med oliesjask: for det meste er der jo olie involveret og har aldrig kunnet mærke nogle større helbredseffekter hvad angår selve massagen. Synes også hun var forholdsvist attraktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...