Hop til indhold
Guest AmandaCassiopeia

Er du lyserød og til GFE? Se her :)

Recommended Posts

Guest AmandaCassiopeia

Admin må slette hvis opslaget ikke er ok. Jeg ville ikke betale 200 kr for at lave et enkelt opslag. 

Jeg står i den situation at jeg har en sød kunde, som jeg gerne vil "give videre", da jeg selv holder pause og ikke ved hvornår jeg kommer igen. Det drejer sig om en mand som er meget til GFE. Omsorg og nærvær er en stor del, og man skal ikke være nærig i forhold til lige at skrive en sms eller ringe og hyggesnakke en gang imellem. Til gengæld er han sød og rar, der er sgutte noget pis med ham :lol: Hvis du kan have et længerevarende "forhold" til ham er det at foretrække.

Det foregår i Kbh og du skal komme til ham. Detaljerne kan vi tale om i PB eller på mail. Skriv til mig hvis du kunne være interesseret.

<3

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Fed service, Amanda. Jeg er selv til GFE og ved af erfaring, hvor meget bedre det bliver, når man holder fast ved den samme GP over længere tid. God vind i pausen.

Redigeret af allo-allo
Rette stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Hej amanda.

Har han nogle krav til alder osv ? 

Kh T

Jeg skriver dig en PB om detaljer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 3 timer siden:

Admin må slette hvis opslaget ikke er ok. Jeg ville ikke betale 200 kr for at lave et enkelt opslag. 

Jeg står i den situation at jeg har en sød kunde, som jeg gerne vil "give videre", da jeg selv holder pause og ikke ved hvornår jeg kommer igen. Det drejer sig om en mand som er meget til GFE. Omsorg og nærvær er en stor del, og man skal ikke være nærig i forhold til lige at skrive en sms eller ringe og hyggesnakke en gang imellem. Til gengæld er han sød og rar, der er sgutte noget pis med ham :lol: Hvis du kan have et længerevarende "forhold" til ham er det at foretrække.

Det foregår i Kbh og du skal komme til ham. Detaljerne kan vi tale om i PB eller på mail. Skriv til mig hvis du kunne være interesseret.

<3

det kalder jeg sku kunde service, god vind femover

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 22.11.2019 at 11:22:

<3

Hej Amanda

Du er som altid en dejlig person. :wub: 
Ved den pågældende mand, at du “giver ham videre”?

Knus fra din tidligere kollega

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Anna - fræk og sexet skrev, den 24.11.2019 at 09:18:

Hej Amanda

Du er som altid en dejlig person. :wub: 
Ved den pågældende mand, at du “giver ham videre”?

Knus fra din tidligere kollega

Anna

Kære Anna

Håber du har det godt <3

Ja, han er indforstået med det :) 

Der er blevet lavet en aftale nu, og jeg håber de finder ud af noget :wub:

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 4 timer siden:

Kære Anna

Håber du har det godt <3

Ja, han er indforstået med det :) 

Der er blevet lavet en aftale nu, og jeg håber de finder ud af noget :wub:

Knus

Kære Amanda

Jeg har det rigtigt godt, tak. Nyd din pause,  og hav der fantastisk<3
Håber din kunde bliver glad, når du nu ikke kan være der for ham. 

Masser af knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faldt lige over denne tråd ... 
Synes det er betænksomt af @AmandaCassiopeia at skrive 'efterlysningen'
"Thumbs up" til Amanda - dén form for GFE er for mig selve 'utopien' og det er jo meget personligt ... 
Så det vil da være en hjælp, Amanda er jo den der kender den pågældende bedst ... 
Havde det været mig, ville jeg da opfatte det som en venlighed, et tegn på at blive taget alvorligt ... '

Vil osse lige sige, det er godt I  GFE-piger er der, jeg tror der er flere udover mig der værdsætter jer meget ... <3
Håber det er OK jeg lige blander mig, men jeg er selv meget til  GFE .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...