JenniferRomantica 18216 Skrevet 22. November, 2019 Okay.. Min arbejdsdag starter normalt ud med et brusebad og barbering af de intimere dele plus ben og armhuler.. Nu har jeg så fået den geniale idé at jeg vil begynde at blive vokset.. Så ingen barbering.. Det kræver virkelig viljestyrke at ikke finde skraberen frem.. Det faktisk lidt som om det ødelægger mit "ritual".. Hvilket jeg finder interessant.. Måske jeg også bare er selvbevidst omkring min noget behårede tilstand.. I dag ryger behåringen i hvertfald under armene og på benene fordi ellers så tror jeg at jeg dør af "skam" på arbejdet senere.. Har i gæster også særlige "ritualer" når I gør jeg klar til at møde os.? At rede sengen er også lidt af et ritual for mig.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 22. November, 2019 (edited) JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden: den geniale idé at jeg vil begynde at blive vokset.. Så ingen barbering.. Du har ikke overvejet: https://www.elgiganten.dk/cms/silkn-flash-go/silk-n-flash-go/ De fås også i BIlka, Matas, Wupti m.fl. til forskellige priser, i forskellige udforminger og antal behandlinger. Redigeret 22. November, 2019 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. November, 2019 Det der kender jeg godt! Jeg vandt en intim voks engang - og de 14 dage op til, var mildest talt en udfordring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 22. November, 2019 Hm, ja, hvis det da kan kaldes et ritual. Måske et ritual af den mere særprægede slags . Først bruger jeg en del tid på at overtale mig selv til at selvfølgelig skal jeg da til en GP. Dvs. døve den stemme i hovedet, der siger, at jeg ikke længere er aktiv, men kun læser med herinde. Nå, men imens jeg gør det tjekker jeg diverse interessante profiler, og hvornår man kan besøge dem. Jeg besøgte især en glædespige privat/diskret, men desværre stoppede hun i branchen i sommers. Det er nok medvirkende til, at jeg ikke er så aktiv på glædespigefronten længere. Men det hænder da, at jeg gør det. Nå, men tilbage til emnet. Når aftalen er på plads og tidspunktet jeg skal afsted nærmer sig begynder jeg at finde rent tøj frem og lægge det på sengen. Så tømmer jeg brusekabinen for div. ting, og tager bad. Så skal der selvfølgelig deo til. Her bruger jeg altid den samme, Dior Sauvage. I mit stille sind har jeg døbt den "min bordeldeo" . Inden jeg tager afsted tæller jeg altid pengene, så jeg er sikker på jeg har det korrekte beløb med. Nå, men så skal jeg jo også tjekke, at jeg lagde pengepungen i min jakkelomme, så den ikke ligger derhjemme, når jeg kommer frem. Nogle gange dobbelttjekker jeg beløbet for at være helt sikker. Bedre at være 104% sikker end kun 100% - hvorfor være spontan, når man kan gå videnskabeligt til værks ? Det er sikkert også et udtryk for, at jeg altid er nervøs når jeg besøger en GP for første gang, men ikke kun. /Niels Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 22. November, 2019 Jeg skal altid ud at skide et par gange.... Ja altså - jeg sørger da for at gå i bad, være intimbarberet/trimmet, velduftende og pænt klædt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 22. November, 2019 Trinetease skrev, for 33 minutter siden: Det der kender jeg godt! Jeg vandt en intim voks engang - og de 14 dage op til, var mildest talt en udfordring Jamen det forfærdeligt.. Jeg har allerede fundet skraberen frem 5 gange.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2019 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Har i gæster også særlige "ritualer" når I gør jeg klar til at møde os Jeg barberer mig altid lige inden. Både foroven og forneden. En gang var jeg lidt sen på og ville skynde mig. Det resulterede i jeg skar mig på pungen, og måtte besøge den søde pige med plaster på løgposen. Hun havde ikke det mindste medlidenhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madøre 9 Skrevet 22. November, 2019 Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden: Jeg barberer mig altid lige inden. Både foroven og forneden. En gang var jeg lidt sen på og ville skynde mig. Det resulterede i jeg skar mig på pungen, og måtte besøge den søde pige med plaster på løgposen. Hun havde ikke det mindste medlidenhed. Når man blir overmodig og tænker, jeg starter sku med trimmeren på pungen...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 23. November, 2019 Madøre skrev, for 18 timer siden: Når man blir overmodig og tænker, jeg starter sku med trimmeren på pungen...... Den har jeg lavet. Jeg fik lavet et ordentligt hak i min stakkels lille hjælper og blev nødt til at aflyse mit besøg, for jeg blødte som en stukken gris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 23. November, 2019 JenniferRomantica skrev, den 22/11/2019 at 11:21: særlige "ritualer" Altså udover at bide hovedet af an høne og maler pentagrammer med hønens blod på væggene, medens jeg fremsiger et satanisk mantra 14 gange forfra og derefter 8 gange bagfra... nej ingen særlige ritualer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg