Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor skal jeg gå hen på søndag for at få den bedste massage og FP, når jeg har været hos Cream - PP - og gerne

vil prøve noget nyt og lækkert? Help me - please - jeg er en ældre herre - men den virker endnu ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
NUCH2019 skrev, for 5 timer siden:

Hvor skal jeg gå hen på søndag for at få den bedste massage og FP, når jeg har været hos Cream - PP - og gerne

vil prøve noget nyt og lækkert? Help me - please - jeg er en ældre herre - men den virker endnu ...

Amita Silkeborgvej 132. Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

cream kan på ingen måde anbefales fra min side ...

hun er gammel sidst i 40'erne, uren hud i hovedet- hvis du ser hende uden make up ... lidt en gammel sur luder ...

anmeldelse følger senere ... og den er på ingen måde positiv af hende ...

ja , nu kommer jeg i modvind men det er den oplevelse jeg havde af hende ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, Lige nu:

Jægeren har nedlagt den søde lille kanin.

Er der skrevet et beretning om jagten og det succesfulde udfald, fra vor evig jagende broder her ? 

Jøsses, har jeg glemt det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jøsses, har jeg glemt det? 

Jeg har selv været på jagt på arkivet, men kunne ikke finde noget fra dig.

Hun ser jo sød ud. Og attraktiv. Og meget andet godt.

Men du trænger da også til at skrive en positiv beretning ovenpå de sidste anmeldelser/oplevelser.

Så er jeg da spændt på, hvordan jægeren fik affyret med succes sine skud, som sikkert røg langt op/ind i den lille søde bunny. :D

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 4 minutter siden:

sikkert røg langt op/ind i den lille søde bunny.

Nej, det var en forbier ;) 

OK skal nok skrive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LasseB skrev, den 23.11.2019 at 12:57:

Jeg ville helt sikkert besøge Sweet Nina på Trøjborg.

jeg besøgte hende den anden dag, og er du gal hun er lækker.

Lækker massage, efterfulgt af lækker sex.

https://annoncelight.dk/showad/281068

Må jeg spørge om Nina? Hvad kan du nævne nogle fordele ved et besøg af hende? Send gerne pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, for 3 timer siden:

Må jeg spørge om Nina? Hvad kan du nævne nogle fordele ved et besøg af hende? Send gerne pb

jeg besøgte hende, da hun var ved et lille kælder sted tæt på den gamle by for nogle måneder siden 

i min optik er det ikke hende på fotos, hun er noget ældre og spinkel i virkligheden men med masser af plastik 

den service jeg fik var ikke gentagelses værdig ... hun var sød nok både før og efter men selve sexen var lettere kedelig og skulle bare overståes,

det skal siges at hun havde lavet en dobbelt booking - i den forstand at der blev ringet på døren flere gange og telefonen ringede igen og igen ...

så tror hun havde lavet en anden aftale og hun lige puttede mig ind i mellem i håbet om at den næste booking måske var forsinket ... 

for jeg ringede bare og spurgte om hun havde tid om 10 min... og selvfølgelig havde hun det ... 

(det er der jo ikke noget nyt i, det tror jeg de fleste af os har oplevet, enten at være kunder som står udenfor eller ham der skal vente i køkkenet, mens den næste kunde bliver lukket ind - prøvede det igen for et par uger siden i Iver huitfeldt gade.... det er lidt dårlig stil,  men omvendt kan man jo godt forstå at de skal ha nogle kunder igennem biksen ... og flere steder har de en "mamasan" som sidder  med 4 -5 telefoner og styre de forskellige piger på 3 måneders visa, det vil sige hun booker og skriver videre til kvinden, som så er i en anden butik og nogle gange en helt anden by ... )

men fik vidst aldrig skrevet en anmeldese dengang... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...