Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde som mange andre gået og haft Kate i kikkerten. Desværre passede hendes besøg ikke med min kalender  i lang tid. Efter en masse gode anmeldelser herinde og lidt planlægning lykkedes det endelig. Det må også indrømmes at jeg var meget begejstret for hendes nye fotoshoot som var blevet lagt op i forbindelse med hendes sidste besøg her i byen.

Der var ikke noget problem med at finde en aftale. Det gik som en leg med sms.

Ankom til adressen og blev lukket ind med det samme.

Normalt så bliver mange kvinder yngre at se på, når de har været hos en prof fotograf og en tur gennem Photoshop. Jeg må sige, at jeg blev ganske overrasket da jeg mødte Kate. Hun ser vel 10 år yngre ud en på fotoserien. Havde klart forventet at møde en kvinde på +30 og ikke en som nok er midt i 20'erne. Meget positivt efter min mening. Efter min mening er Kate en meget meget smuk slank kvinde. Alt sidder som det skal. Helt perfekt efter min mening, hvis det er en slank pige der tænder. Det gør det også for mig. Har dog heller ikke noget imod, at der er flere kilo på kroppen, så længe det hele er harmonisk. Det må man sige Kates krop er.

Vi havde aftalt 30 minutters GFE. Ville gerne have taget anal med, men det er ikke lige der pengepungen er i denne måned. Øv, øv.

Da der er så mange andre, der har anmeldt Kate herinde, vil jeg ikke gå i dybere detaljer om selve oplevelsen. Dog lige nævne, at vi vel mere eller mindre var igennem en helt i top GFE oplevelse.

Kate kysser godt. Det er med tungen.

Hun giver et dejligt dybt blow.

Hun er stram og dejlig våd og der er ingen tvivl om at hun kan lide sex.

Jeg kan godt lide at tage fat og det er helt ok med Kate, at man gør det.

Der er ingen rush. Var inde og ude af døren på præcis 30 minutter.

Som andre har nævnt i andre tråde, så virkede hun lidt træt og tror det kan være en god idé, at besøge hende om morgenen eller lige når hun er ankommet til landet. Selvom hun måske var lidt træt, gjorde hun helt sikkert sit bedste for at behage mig.

Fik jeg sagt, at jeg synes hun er vildt lækker?

Besøger hende helt sikkert igen.

Kate er fra Polen, ligesom de andre piger på adressen. Min erfaring med polske kvinder er, at de er virkelig gode til sex. Klart en af mine favorit nationer :D

God jagt

Bugs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...