Hop til indhold

FKK klub med poker cash-game?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle er jer som kender en FKK klub der holder poker cash-game eller turnering mens man nu er der? Hvis jeg skal på ferie er damer og poker sgu den perfekte kombination!

Skrevet
Er der nogle er jer som kender en FKK klub der holder poker cash-game eller turnering mens man nu er der? Hvis jeg skal på ferie er damer og poker sgu den perfekte kombination!
Du kan jo blive ruineret af hvert af disse enkeltelementer, men en kombination er en decideret farlig cocktail – hvis det da ikke er James Bond, der gemmer sig bag dit nick :lol::lol: :lol:
Skrevet
  • Author

Ja den havde jeg godt set. Sidste gang jeg var der spillede jeg dog ikke, men tror jeg planlægger det til næste gang. Kender du andre steder Nille?

Skrevet

Jeg deltog i deres poker-turnering, da jeg besøgte Samya. Jeg røg dog hurtigt ud - jeg fik stort set intet spilbart.... og jeg må nok også indrømme at mine øjne flakkede noget rundt i omgivelserne :D

Princippet er godt nok, men i virkeligheden ville jeg nok ikke kaste mig ud i cashgames med så mange lækre nøgne/letpåklædte damer vimsende rundt... det er jeg ganske simpelthen bare ikke voksen nok til at administrere :?

Mine tanker kredser mere om fisse end om kort i sådan en situation :roll:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.