Hop til indhold
FKK4Ever

Harmony i februar

Recommended Posts

Så blev der lige tid til en tur til Harmony sammen med Knajten og en god bekendt.

Harmony har vi jo tidligere fortalt meget om og jeg kan da bare sige, at det stadig holder :D God stemning, meget god mad og den sædvanlige billige entre lidt endnu

Selv om det var en tirsdag var stedet godt besøgt - der var som sædvanligt en del gæster og ikke mindst mange lækre piger. Jeg vil tro, at der i løber af dagen var omkring 25-30 piger ialt :D

Kvaliteten af pigerne var som sædvanligt høj - særligt vil jeg dog lige fremhæve Iliana, tror jeg hun hedder, en storbarmet russisk blondine fra Vladivostok der lovede at være ekspert i blow - og det var hun :D:D

Hun suttede som en malkemaskine, kneppede som en kanin og havde et sprog som en sømand :shock::shock::shock:

Hun skal ikke beskrives, hun skal opleves!!, og det gjorde Knajten og mig til stor tilfredshed ;);)

For dem der er til de lidt ældre var der også en blondine på over 40. Hun var ikke så køn, men hende har vi skånet, for der skal jo også være en der ikke er øm i fissen når den germanske klub ankommer senere på ugen :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For dem der er til de lidt ældre var der også en blondine på over 40. Hun var ikke så køn, men hende har vi skånet, for der skal jo også være en der ikke er øm i fissen når den germanske klub ankommer senere på ugen :lol::lol:

Pæn tanke :D:D

Lyder godt med 25-30 piger i løbet af dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Næ Nille det har da ingen betydning at i kommer 10 mand

det gør der jo tit dernede, så ringer de bare efter flere piger

så lad nu være med at gøre jer selv til grin, med de par mand i møder frem med..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja FF4ever som altid en kanontur med dig og kammeraten, og jeg fik det jeg kunne

klare dennegang, hende den søde mørkhårede med de mørke briller..og skidt med

hun havde silicone babser.

Så var der brasilianeren med mikrofonen tatoveret, hun ville kun fransk med kondom

så det er lige en pige for RN, dog må jeg advare mod hendes fordømte røde kondomer.

men ellers var hun sgu go, og så hende vampen med de store bryster hun rendte rundt

splitterragens nøgen og pralede med sit gode blowjob, hun var expert sagde hun

og det var skidegodt og hun suttede til sidste dråbe formedelst 90 euro..

Vi fik dejlig mad men generelt synes jeg der var for mange ret unge piger

men det har resten af holder sikkert ikke noget imod.

Og det var næsten ene nye ansigter, så glæd Jer bare.. :lol:

PS der var en tyk tyk mand fra Norge dernede og han havde sin unge søn med

det var godt nok utroligt det talte pigerne en del om..

men ungersvenden gik sgu til makronerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt med updaten boys...det lyder spændende...

Buller og Frej og visse andre rammer Harmony i dag - jeg flyver først derned i morgen med en ven...

Vimmy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...