Hop til indhold
Thomsen

Nordsjællandsk brunette frækkert..?

Recommended Posts

....nogen der ved om hun stadig er aktiv, måske under et andet navn..?

Hun talte utrolig meget, men jeg havde for nogle år siden, en del gode besøg. På trods af snakken ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Huset bruges ihervtfald af andre damer nu - de skriver altid: "Parkering lige foran døren". Så ved vi hvor det er. He-He. Frækkerten er der ikke spor af. Hun er jævnligt efterlyst i dette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også nogle besøg hos hende. Somme tider blev den snak bare for meget. Huset så jeg var til salg for nogle år siden. Så mon ikke der er nye ejere. Hun må alligevel også være lidt oppe i årene nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blev skilt og tog en ny uddannelse, flyttede til en anden kommune. Det er nok en 3-4 år siden jeg mødte hende tilfældigt, i et storcenter i Nordsjælland.  Hvad hun foretager sig nu er jeg ikke klar over, men jeg var hos hende mange gange, da hun var i Hornbæk. Jeg kan feks huske at hun startede med kun at give massage og ikke mere. Det ændrede hun på efter en periode. Hun må have rundet 5,0 i år, det ved jeg fordi vi er lige gamle. 

Jeg kunne  godt igen. 

Savføren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...