Hop til indhold

Nordsjællandsk brunette frækkert..?

Featured Replies

Skrevet

....nogen der ved om hun stadig er aktiv, måske under et andet navn..?

Hun talte utrolig meget, men jeg havde for nogle år siden, en del gode besøg. På trods af snakken ;-)

Skrevet

Huset bruges ihervtfald af andre damer nu - de skriver altid: "Parkering lige foran døren". Så ved vi hvor det er. He-He. Frækkerten er der ikke spor af. Hun er jævnligt efterlyst i dette forum. 

Skrevet

Jeg havde også nogle besøg hos hende. Somme tider blev den snak bare for meget. Huset så jeg var til salg for nogle år siden. Så mon ikke der er nye ejere. Hun må alligevel også være lidt oppe i årene nu. 

Skrevet

Hun blev skilt og tog en ny uddannelse, flyttede til en anden kommune. Det er nok en 3-4 år siden jeg mødte hende tilfældigt, i et storcenter i Nordsjælland.  Hvad hun foretager sig nu er jeg ikke klar over, men jeg var hos hende mange gange, da hun var i Hornbæk. Jeg kan feks huske at hun startede med kun at give massage og ikke mere. Det ændrede hun på efter en periode. Hun må have rundet 5,0 i år, det ved jeg fordi vi er lige gamle. 

Jeg kunne  godt igen. 

Savføren 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.