Hop til indhold

Dagens store problem.

Featured Replies

Skrevet
Hedensted skrev, for 8 minutter siden:

Hej Brødre. 

pga arbejdet er jeg i Kolding disse dage. 
så mangler jeres hjælp til et frækt besøg. 

Angelina får super anmeldelser men syntes også jeg har set gode anmeldelser af nummer to. (kan dog ikke finde dem pt)
hvem skal man vælge ? 

https://annoncelight.dk/showad/178906
https://annoncelight.dk/showad/285762

Jeg ville så absolut vælge nr. 2.

Billederne er ikke redigeret til ukendelighed og brysterne ser størrelsesmæssigt ud til at være ægte.

Eneste minus er i mine øjne "andenæbbet" ;) 

Skrevet

Nr 2 er Cherie der har været på banen længe. Hun er absolut SUPER. Jeg har ofte besøgt hende. Sejer

Skrevet

Jeg synes du skal vælge Angelina! Hun er absolut fantastisk! Billederne er vellignende og hun er sindsyg fræk! 

Skrevet

Absolut den bedste du kan vælge er Angelina, der er ingen tvivl. Hun er noget af det frækkeste og lækre du kan komme i nærheden af. 

Skrevet
Onslow skrev, for 11 timer siden:

Jeg ville så absolut vælge nr. 2.

Billederne er ikke redigeret til ukendelighed og brysterne ser størrelsesmæssigt ud til at være ægte.

Eneste minus er i mine øjne "andenæbbet" ;) 

Andenæbbet?!?

Skrevet
Snadremanden skrev, for 1 minut siden:

Andenæbbet?!?

Den måde hun laver trut/kyssemund på, kaldes i folkemunde andenæb og hermed beslægtede ting. :) 

Skrevet

Ja, det er en total misforstået ting, at trutmund skulle være sexet! Efter min mening ser det total kikset ud ... :blink::rolleyes:

Skrevet

Dermed ikke sagt at hun ikke er et besøg værd! Har godt nok overvejet hende nogle gange, men hendes aktivitet har aldrig passet ind i min kalender. Men i morgen gør det! Så måske ... ;):P

Skrevet

Argh, hun ta’r først imod fra kl.14.00! :? Det bliver liiige sent nok for mit vedkommende ... <_<

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.