Hop til indhold

Human toilet paper

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en Domina der vil lænke mig og bruge min tunge som toilet papir under tvang 

Skrevet

Bestemt også en fantasi jeg har. Måske ikke lænket, men evt. ophængt på toiletrulleholderen med en strip eller lignende indtil jeg skal bruges. Eller evt at hun sidder og nusser henkastet med mit hovede i skødet imens hun gør hvad hun skal.

Nå, det var bare lige mine fantasier. Jeg håber du smider et skriv hvis det lykkedes.

Skrevet
Lauersen skrev, for 37 minutter siden:

Bestemt også en fantasi jeg har. Måske ikke lænket, men evt. ophængt på toiletrulleholderen med en strip eller lignende indtil jeg skal bruges. Eller evt at hun sidder og nusser henkastet med mit hovede i skødet imens hun gør hvad hun skal.

Nå, det var bare lige mine fantasier. Jeg håber du smider et skriv hvis det lykkedes.

Lauersen - din fantasi lyder så frækt. Tak at du deler det!

Skrevet

Madame Sascha kan anbefales - jeg har flere gange nydt såvel de gule som de mere beskidte sager hos hende - hun er altid super god

• 5 months later...
Skrevet

Jeg har beskrevet fantasien for hende jeg gerne vil domineres af. Hun var positivt stemt, men vi leger nok med nogen andre ting først.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.