Henriette506 14 Skrevet 21. November, 2019 Jeg søger en Domina der vil lænke mig og bruge min tunge som toilet papir under tvang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 21. November, 2019 Bestemt også en fantasi jeg har. Måske ikke lænket, men evt. ophængt på toiletrulleholderen med en strip eller lignende indtil jeg skal bruges. Eller evt at hun sidder og nusser henkastet med mit hovede i skødet imens hun gør hvad hun skal. Nå, det var bare lige mine fantasier. Jeg håber du smider et skriv hvis det lykkedes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 21. November, 2019 Lauersen skrev, for 37 minutter siden: Bestemt også en fantasi jeg har. Måske ikke lænket, men evt. ophængt på toiletrulleholderen med en strip eller lignende indtil jeg skal bruges. Eller evt at hun sidder og nusser henkastet med mit hovede i skødet imens hun gør hvad hun skal. Nå, det var bare lige mine fantasier. Jeg håber du smider et skriv hvis det lykkedes. Lauersen - din fantasi lyder så frækt. Tak at du deler det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knøsen 13 Skrevet 21. November, 2019 Madame Sascha kan anbefales - jeg har flere gange nydt såvel de gule som de mere beskidte sager hos hende - hun er altid super god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 16. Maj, 2020 Jeg har beskrevet fantasien for hende jeg gerne vil domineres af. Hun var positivt stemt, men vi leger nok med nogen andre ting først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg