Guest Peter26 Skrevet 21. November, 2019 (edited) Kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde en moden kvinde i Østjylland gerne Aarhus - Randers området men andre områder kan jeg også køre til. Alder er mig lige meget bare hun er klar på at få besøg af en fræk fyr på 30 år. Hende jeg besøgte er stoppet. Kom med dem i har Redigeret 21. November, 2019 af Peter26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr 19 Skrevet 21. November, 2019 Hvad med Karin...? Hun er beskrevet herinde flere gange. Mener stadig hun kan besøges tæt på Skanderborg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 21. November, 2019 @FritidsQ har gode anmeldelser og selvom jeg ikke har været på besøg hos hende, så tror jeg på det er klasse. Jeg var i Århus for længe siden og ville lave en aftale, men lige den dag skulle hun have fikset noget i knæet mener jeg. Måske det lige er hende du @Peter26 skal have det sjovt og dejligt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rassimus Skrevet 21. November, 2019 Gå på sugardaters. Er flere gode! Pialækkermås for eksempel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 21. November, 2019 Har kontaktet fritidsq så må vi vente og se hvad hun svare :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 24. November, 2019 Peter26 skrev, den 21.11.2019 at 15:46: Har kontaktet fritidsq så må vi vente og se hvad hun svare Har du fået svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 25. November, 2019 Karin ved Skanderborg kan absolut anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg