Hop til indhold
Guest Campisten

Sindy hvornår?

Recommended Posts

Guest Campisten

Er der nogen der ved hvornår Sindy kommer til byen igen?

Hun sagde november, men der er ikke så meget af November tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Campisten skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der ved hvornår Sindy kommer til byen igen?

Hun sagde november, men der er ikke så meget af November tilbage. 

Tillægs spørgsmål og hvorhenne,,, samme lejlighed som sidst hvor også Kelly var, oppe på 3 sal. UDEN elevator, pust, host :) nogen som har livsvigtig info 

Sindy er iøvrigt yderst populær og meget besøgt, ved mit sidste besøg mødte jeg lige en broder på trappen, han glad og fornøjet med et bredt smil på læberne på vej nedad, og mig kæmpende på vejen opad,,vi hilste lige kort på hinanden ;)

Var det mon dig @Kim Petersen :D

Pft. Hunter Senior 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Sindy er iøvrigt yderst populær og meget besøgt, ved mit sidste besøg mødte jeg lige en broder på trappen, han glad og fornøjet med et bredt smil på læberne på vej nedad, og mig kæmpende på vejen opad,,vi hilste lige kort på hinanden ;)

Var det mon dig @Kim Petersen :D

Pft. Hunter Senior 

Tak for tanken Hunter. Bare det dog havde været mig, men jeg har desværre (endnu) ikke mødt Sindy...

Jeg håber at vi en dag kommer til at hilse på hinanden på trappen til en pragtfuld GP :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 time siden:

Tak for tanken Hunter. Bare det dog havde været mig, men jeg har desværre (endnu) ikke mødt Sindy...

Jeg håber at vi en dag kommer til at hilse på hinanden på trappen til en pragtfuld GP :)

Du har da også mere end et skud i bøssen har jeg læst mig til, så næste gang vi mødes på den trappe, så vender vi bare om og går tilbage til pigen SAMMEN, hun ville jo nok elske et par ekstra hænder,tunge og diller, hi hi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 28 minutter siden:

Du har da også mere end et skud i bøssen har jeg læst mig til, så næste gang vi mødes på den trappe, så vender vi bare om og går tilbage til pigen SAMMEN, hun ville jo nok elske et par ekstra hænder,tunge og diller, hi hi 

Get a room :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Hunting for beaver skrev, for 37 minutter siden:

Du har da også mere end et skud i bøssen har jeg læst mig til, så næste gang vi mødes på den trappe, så vender vi bare om og går tilbage til pigen SAMMEN, hun ville jo nok elske et par ekstra hænder,tunge og diller, hi hi 

Det kunne være rigtig hyggeligt, så vil både vi og pigen også få en ekstra lækker oplevelse... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...