Hop til indhold
Guest Kim Nielsen

Hvilken glidecreme kan anbefales?

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Af tidligere tråde om glidecreme har jeg ikke forstået hvad der kan anbefales. 

Mit udgangspunkt er at det absolut ikke må være klistret og at det skal være helt lugtfrit, så man ikke udsættes for inkvisition så snart man træder indenfor døren derhjemme.

Min favorit GP (som p.t. er udenlands så jeg kan ikke spørge hende) starter gerne med et handjob med creme som ikke klistrer, og det føles faktisk lækrere og mere kusse-agtigt end et handjob uden creme. Så sutter hun, så det er sikkert ikke ubehageligt at få i munden. Hun smører også lidt creme på kondomet når vi skal kneppe, men jeg ved ærligt talt ikke om det er den samme creme eller en anden, og når hun masserer min ryg bruger hun også creme - mon det er en anden slags creme igen?

Jeg er egentlig ligeglad med rygmassage-creme, men hvad kan anbefales som lugt- og klisterfri “kneppe-creme”? Hvad hedder det, hvor køber man det, og har det også andre funktioner (som fx babycreme) end til at bruge når man skal kneppe?

Jeg vil egentlig helst hvis det er en standard vare som kan købes i supermarkedet, så jeg ikke skal stå på  apoteket og bede om kneppe-creme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Kim Nielsen skrev, for 15 minutter siden:

Af tidligere tråde om glidecreme har jeg ikke forstået hvad der kan anbefales. 

Mit udgangspunkt er at det absolut ikke må være klistret og at det skal være helt lugtfrit, så man ikke udsættes for inkvisition så snart man træder indenfor døren derhjemme.

Min favorit GP (som p.t. er udenlands så jeg kan ikke spørge hende) starter gerne med et handjob med creme som ikke klistrer, og det føles faktisk lækrere og mere kusse-agtigt end et handjob uden creme. Så sutter hun, så det er sikkert ikke ubehageligt at få i munden. Hun smører også lidt creme på kondomet når vi skal kneppe, men jeg ved ærligt talt ikke om det er den samme creme eller en anden, og når hun masserer min ryg bruger hun også creme - mon det er en anden slags creme igen?

Jeg er egentlig ligeglad med rygmassage-creme, men hvad kan anbefales som lugt- og klisterfri “kneppe-creme”? Hvad hedder det, hvor køber man det, og har det også andre funktioner (som fx babycreme) end til at bruge når man skal kneppe?

Jeg vil egentlig helst hvis det er en standard vare som kan købes i supermarkedet, så jeg ikke skal stå på  apoteket og bede om kneppe-creme :)

Appotekets vandbaseret glidecream er ganske ok! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Campisten skrev, for 4 minutter siden:

Appotekets vandbaseret glidecream er ganske ok! 

Ok, tak for info. Bare af nysgerrighed, er det kun kneppe-creme eller er det også beregnet til andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Apotekets vandbaserede glidecreme er god. Klistrer ikke, lugter ikke, og er ret smagsneutral. Og vel ikke udviklet til anden brug end glidecreme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Jeg bruger kun Apotekets Professionel Eksplorationsgel 
Den er rigtig god og smører fint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som glidecreme synes jeg spyt er bedst, da det er helt naturligt, lige ved hånden og man skal ikke til at rode rundt efter tube og låg - desuden er det antiseptisk:

I Thailand sværger pigerne meget til noget de kalder: "KayWhy"  - KY fra Durex, som er vandbaseret - men det kan da som regel lade sig gøre at overbevise dem om at spyt er bedre og giver en bedre fornemmelse - desuden er det heller ikke koldt at få på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg har rigtig god erfaring med KLICK Suprême Glide, den kan købes i Matas. Den er silikonebaseret, men jeg synes det var et bedre alternativ til de vandbaserede.

min kollega havde så købt en fra apoteket med mælkesyre til mig, da hun havde hørt skidt om de silikone cremer... ved ikke hvad der er sundest og bedst for missen, men det var en skide sød tanke så nu bruger jeg den ved behov :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var i gang med anal leg, brugt vi massage olie, det fungere rigtig godt, smør og glider fantastisk. 

Er der nogen ulemper ved det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 12 timer siden:

Jeg har rigtig god erfaring med KLICK Suprême Glide, den kan købes i Matas. Den er silikonebaseret, men jeg synes det var et bedre alternativ til de vandbaserede.

min kollega havde så købt en fra apoteket med mælkesyre til mig, da hun havde hørt skidt om de silikone cremer... ved ikke hvad der er sundest og bedst for missen, men det var en skide sød tanke så nu bruger jeg den ved behov :P 

Jeg har altid fortrukket baby olie

Det er der helt sikkert ikke noget usundt i, det smager ikke rigtigt af noget og det smørrer godt

Jeg har dog hørt noget om olie og kondomer i passer godt sammen, men ved ikke om det er sandt og i så fald om det gælder baby olie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Toddy skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har altid fortrukket baby olie

Det er der helt sikkert ikke noget usundt i, det smager ikke rigtigt af noget og det smørrer godt

Jeg har dog hørt noget om olie og kondomer i passer godt sammen, men ved ikke om det er sandt og i så fald om det gælder baby olie

Søge lidt på emnet, og fandt det her.. så måske er babyolie ikke det bedste at bruge .. men jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i det :huh: det er ikke første gang jeg hører om at det kan være risikabelt at bruge babyolie som glidecreme

5EAF8923-62EA-400B-B19A-0A6E2CBD8C5C.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 4 minutter siden:

Søge lidt på emnet, og fandt det her.. så måske er babyolie ikke det bedste at bruge .. men jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i det :huh: det er ikke første gang jeg hører om at det kan være risikabelt at bruge babyolie som glidecreme

5EAF8923-62EA-400B-B19A-0A6E2CBD8C5C.png

Jeg har nu aldrig haft problemer, men tror nu heller ikke at et kondom kan nå at blive opløst efter 30 sekunders kontakt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt råd.. Så lad VÆRE med at bruge denne.. Ved godt der står penetreringsolie på.. Men jeg er sq ikke sikker på at det er til det formål den skal bruges.. :lol: :lol:

 

1618059.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Et godt råd.. Så lad VÆRE med at bruge denne.. Ved godt der står penetreringsolie på.. Men jeg er sq ikke sikker på at det er til det formål den skal bruges.. :lol: :lol:

 

1618059.jpeg

Til gengæld er den både nem og sjov at påføre ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Et godt råd.. Så lad VÆRE med at bruge denne.. Ved godt der står penetreringsolie på.. Men jeg er sq ikke sikker på at det er til det formål den skal bruges.. :lol: :lol:

 

1618059.jpeg

Den skulle være rigtig god til rust i undervognen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Til gengæld er den både nem og sjov at påføre ;) 

 

Jep, rigtig nem.. ;)

lille_peter skrev, for 21 minutter siden:

Den skulle være rigtig god til rust i undervognen :D

Hahaha. Rust løser.. :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 48 minutter siden:

Jep, rigtig nem.. ;)

Hahaha. Rust løser.. :lol::lol:

Minder mig skræmmende meget om en oplevelse jeg havde for noget tid siden

Jeg var ude en aften og på et tidspunkt, kom en kvinde hen til mig og vi talte sammen et stykke tid

Under samtalen kom det frem at hun rent faktisk havde levet i cølibat i næsten et år 

Ja så kunne jeg jo godt regne ud hvad hun var ude på og havde det været et andet tidspunkt, så havde jeg da nok stillet mig til rådighed, men som det var lige der, så sagde jeg til hende at hun skulle fise ud i byen og finde en anden og så kunne hun jo altid prøve at vende tilbage til mig bagefter, for jeg gad sgu ikke være hendes rustbanker :rolleyes:

Sjovt nok, så vendte hun aldrig tilbage :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Toddy skrev, for 2 minutter siden:

Sjovt nok, så vendte hun aldrig tilbage :huh:

Kvinder er sq ikke altid særlig taknemmelige...;)

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, 1 time siden:

Kvinder er sq ikke altid særlig taknemmelige...;)

Næ åbenbart ikke

Jeg syntes ellers at det var et godt tilbud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...