Hop til indhold
Miller's Crossing

Skønhedsprinsessen Vanessa - ung, smuk og fræk❤️

Recommended Posts

Idag besøgte jeg Vanessa. Og jeg siger med det samme: Jeg er begejstret:) 

I forvejen var jeg lidt skeptisk, da hun kun har fået en enkelt anmeldelse af en hel ny bruger: @Hunting Cats . Det lød nemlig for godt til at være sandt. Men men det var det slet ikke. 

Først til lejligheden og bagmændene. Hun hører til den lettiske klan af dyrere, men samtidig også mere eksclusive piger. Men helt bestemt i top af dem, jeg har prøvet.

Jeg skrev sammen med en bagmand på Whats App, som er meget professionel og hurtig på pigens vegne. Jeg måtte også takke dem bagefter for at skaffe sådan et pigebarn til landet.  

Vanessa er i den samme lejlighed som dejlige skønne Lisa, som har været her et par gange på det sidste. Anonym og centralt beliggende nær Amagerbrogade. 

Og så til pigen: Hun er såmænd lige så dejlig som på billederne:P Høj ca 170 cm, perfekt krop, smukt ansigt, langt bølget brunt kraftigt hår og ikke mindst nogle fantastiske og naturlige C-skåls bryster. En flot tatoo på den nederste del af ryggen. Hun taler ok engelsk og er nærværende og vældig sød at tale med:D Alderen passer fint med de 23 somre. 

Så til selve sexen. Den pige optræder som  en udlært GP. Fuld GFE-pakke med tungekys, nærvær, kælen og øjenkontakt under hele akten. Og hvilket økoblow. Dybt langsomt og saftigt. Jeg kunne næsten ikke holde igen. Herefter en fantastisk 69 - og ja, hun smager virkelig dejligt. Herefter hende on top, hvor hun stønnede dejligt afsluttende med et skønt Handjob, som hun timede til perfektion, mens vi lå og kyssede med tungen:P Wauuw siger jeg bare. Nærmest i klasse med Julia:wub:

Hun er her en uges tid endnu og har faktisk ikke så travlt, som jeg troede efter den første anmeldelse. Hun tager så hjem til jul og vidste ikke med sikkerhed, om hun kommer igen. 

Så brødre - I skal smede, mens jernet er varmt;)

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Campisten

Tak for en god anmeldelse. Hun ser sku fræk ud :P

Redigeret af Campisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Miller's 

Ihh hvor jeg dog nyder at gå på forsiden og så lige opdage en ny tråd fra dig. 

Næsten lige meget hvorhenne og hvornår det sker, så er det ligesom at tiden bare står helt stille, og mit fokus blir 100 % kun på at få læst dit til alletider dejlige skriv. :)

Du nævner i en anden tråd noget med at du er blevet opfordret til at skrive ide eksisterende tråde, men et stort NEJ TAK,,, det må du stoppe med ven du skal for gud skyld fortsætte med denne udgave. Jeg havde nær aldrig "opdaget" dit sidste møde da det var gemt næsten helt væk. 

Ordsproget hvis noget er for godt til at være sandt så er det nok også dette (falsk) 

En lille hyldest til vores anden broder @Hunting Cats for i 1. omgang at ha taget en for holdet og ledt Miller ned ad den rette sti.

Et par hurtige spørgsmål :

1. Du er jo kendt for kun at tage 30 - 45 min. Ville du kunne gå mod dine principper og fx besøge Vanessa i en fuld time. 

2. Jeg synes at du er meget seriøs og 100 % ærlig, men er du ikke lidt bange for at gå ud af døren igen ud i den store farlige Verden, og så ligesom savne hende ekstremt meget. 

3. Du besøger mest nye piger, men kunne du godt finde på et genbesøg velvidende at i så allerede kender hinanden og tit for en endnu bedre oplevelse / kan dog også gå modsat har skam oplevet at pigen pikede ved 1. besøg og blev dernæst alt for populær / travl og akten skulle bare overstås 

@Hunting Catsog @Miller's Crossing

Har begge 2 vist os andre brødre vejen til en skøn skøn pige, hvis hun kommer retur igen i det nye år vil nok meget afhænge af om hun bliver nok besøgt, mon ikke at hun går en travl fremtid i møde her i DK. 

Knus Hunter Senior

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Ihh hvor jeg dog nyder at gå på forsiden og så lige opdage en ny tråd fra dig. 

Næsten lige meget hvorhenne og hvornår det sker, så er det ligesom at tiden bare står helt stille, og mit fokus blir 100 % kun på at få læst dit til alletider dejlige skriv. :)

Hvor er i nuttede sammen :D:D. En rigtig br<3mance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

.... eller måske en pige der vil x 1<x (undskyld mig min matematik) :ph34r:

Der kunne godt være plads til en fluffer til pigen inden i kommer på som hovedretten :ph34r:

Redigeret af Katfisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Det er måske mig der taler et andet stammesprog :D. Jeg hopper af igen. Beklager postyret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Hunter SR for dine altid positive tilbagemeldinger. 

Hunting for beaver skrev, for 10 timer siden:

Et par hurtige spørgsmål :

1. Du er jo kendt for kun at tage 30 - 45 min. Ville du kunne gå mod dine principper og fx besøge Vanessa i en fuld time. 

2. Jeg synes at du er meget seriøs og 100 % ærlig, men er du ikke lidt bange for at gå ud af døren igen ud i den store farlige Verden, og så ligesom savne hende ekstremt meget. 

3. Du besøger mest nye piger, men kunne du godt finde på et genbesøg velvidende at i så allerede kender hinanden og tit for en endnu bedre oplevelse / kan dog også gå modsat har skam oplevet at pigen pikede ved 1. besøg og blev dernæst alt for populær / travl og akten skulle bare overstås 

1) Jeg vil bestemt gerne være sammen 1 time eller mere med disse dejlige damer - og især da med Vanessa:P Det er ikke en principsag, men et spørgsmål om at have råd. Og som bekendt vil jeg hellere besøge flere piger 1/2 time end få piger i længere tid ad gangen. Sådan er vi så forskellige - og heldigvis for det.  

2) Jo - det sker også for mig, at jeg kommer til at savne pigerne vildt meget - især søde typer som Anastasia og Lizbeth. Men jeg er også realistisk;)

3) Jeg besøger ofte piger flere gange - min rekord er dog 5 gange (snart 6) med Anastasia. For de fleste bliver de næste besøg endnu bedre end de første. Dog har jeg også eksempler på, at første besøg har været helt unikt og ikke kunne gentages efterfølgende. 

Som du ved, tør jeg sgu ikke det med 2 mænd og 1 dame. Det er trods alt for grænseoverskridende for lille generte mig:D

Miller's

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inspireret af flere dejlige anbefalinger har jeg besøgt Vanessa. Det er en virkelige dejlig oplevelse. En skøn pige, ung, flot og tilstedeværende med en super fornemmelse for at opfange signaler og levere. 

Billederne er helt sikkert af hende. Hun er virkelig flot. Ung og veltrænet. 

Det var nemt at kommunikere med hende. På grund af de positive omtaler lavede jeg en aftale i god tid. Alt fungerede perfekt. 

Jeg spurgte lidt til om hun kommer igen. Det lød til at det vil hun gerne. Det er vist mest det danske efterår som skræmmer hende. Jeg håber af foråret kan overtale hende til et nyt besøg - og måske nogle gode, velopdragne kunder også bringe den dejlige pige tilbage til vores by. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Kan kunne stemme i koret over de gode anmeldelser af Vanessa. 

Hun er absurd flot og hun forstår ganske rigtigt at tyde og levere på signaler. Total babe som simpelthen oser af sex og liderlighed. 

Hende kunne jeg godt blive afhængig af. Jeg håber inderligt hun kommer tilbage, selvom det vil koste overtræk og værre. Jeg er dog lidt i tvivl om det og tror hun er en engangsforestilling på visit i vores by. Hun nævnte at hun har egen butik i Riga, jeg fangede ikke lige helt for hvad, men hun sagde også at dette business var hun på vej ud af. Og her ved jeg ikke om det er hendes forretning i Riga eller sidegeschæft her. Men jeg tror sidstnævnte. Vi må se. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 9 timer siden:

3.500 for en time!? Det kostede det ikke engang før Finanskrisen. Hvordan kan de kloge hoveder blive ved med at hævde, at vi ikke har inflation?

Hvorfor helvede graver du sådan en gammel tråd frem med så ligegyldig en kommentar...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at hende her linker til disse anmeldelser, og det er ikke hende der skrives om, og regner med TS vil give mig medhold i dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 16 timer siden:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at hende her linker til disse anmeldelser, og det er ikke hende der skrives om, og regner med TS vil give mig medhold i dette.

Okay. Så det er slet ikke hende, der er kommet til cph?

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 23 minutter siden:

Det er ikke hende som anmeldelserne handler om.

okay. Men er pigen på billederne den pige, som er der nu? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
drakumar skrev, for 39 minutter siden:

Men er pigen på billederne den pige, som er der nu? 

Det tror jeg, men har ikke mødt hende, selvom hendes billeder da frister.

Så måske man skulle besøge hende og give hende en ægte anmeldelse :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville lige skrive en ærlig anmeldelse om Vanessa. 

Vanessa har været den bedste købe pige og endda ligefør bedste pige jeg nogensinde har været sammen med. Hun går virkelig meget op i at betjene kunden og give 100p igen for pengene. Hun er meget engageret, og det føles ærlig talt som at have sex med sin kæreste. Hendes kys er frække og vilde, med masser af lange og dybe tungekys (hvis man er til det). Hun giver ogs et dejligt blowjob, hvor hun ikke bare er monoton men virkelig giver sig. Når man så går ned på hende bliver man mødt af den lækreste fisse, som bare smager himmelsk. 

Det bliver ogs kun bedre når man knepper hende, hun stønner frækt mens hun holder fast i en og snaver en. Hun er god til at give øjenkontakt og frække blik. Hendes støn lyder heller ikke falsk og fremtvunget.

Det er helt klart ikke sidste gang jeg mødes med hende, hende vil man aldrig kunne få nok af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jameson skrev, 1 time siden:

Jeg ville lige skrive en ærlig anmeldelse om Vanessa. 

Vanessa har været den bedste købe pige og endda ligefør bedste pige jeg nogensinde har været sammen med. Hun går virkelig meget op i at betjene kunden og give 100p igen for pengene. Hun er meget engageret, og det føles ærlig talt som at have sex med sin kæreste. Hendes kys er frække og vilde, med masser af lange og dybe tungekys (hvis man er til det). Hun giver ogs et dejligt blowjob, hvor hun ikke bare er monoton men virkelig giver sig. Når man så går ned på hende bliver man mødt af den lækreste fisse, som bare smager himmelsk. 

Det bliver ogs kun bedre når man knepper hende, hun stønner frækt mens hun holder fast i en og snaver en. Hun er god til at give øjenkontakt og frække blik. Hendes støn lyder heller ikke falsk og fremtvunget.

Det er helt klart ikke sidste gang jeg mødes med hende, hende vil man aldrig kunne få nok af. 

Okay det er godt du er ærlig nu når du også er Vanessa pinp daddy :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...