pacer 2588 Skrevet 20. November, 2019 (edited) Ja altså. Jeg har den her fantasi om at gå under bruseren med en kysseglad fræk tøs. Blive sæbet ind, kælet for, kysset på, suttet på i badet, for så at fortsætte i lagnerne. Der er mange som tilbyder bad sammen, men det skulle gerne være en indlevende type. Nogen bud på hvem det kunne være? Jeg kunne godt vælge Tina i Valby, er sikker på oplevelsen ville være i top men den brusekabine er bare for lille. Redigeret 20. November, 2019 af pacer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2019 Jeg prøvede det med Nancy, da hun var på 505. Det er efterhånden 6-7 år siden, men hun er nu på Havdrupvej i Brønshøj, så her kunne du prøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 20. November, 2019 der er da som du selv nævner en masse kandidater,,,bare en hurtig stormbraining Dalya går du ikke helt forkert hos, hun kan så evt. lige barbere dine boller samtidig,,ja hvorfor ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: der er da som du selv nævner en masse kandidater,,,bare en hurtig stormbraining Dalya går du ikke helt forkert hos, hun kan så evt. lige barbere dine boller samtidig,,ja hvorfor ikke Dalya, nej for pokker da! Inden man forlod badet, havde hun langt overtrumfet alle forestillinger fra 1001 nats eventyr. Hun er esset i ærmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 20. November, 2019 Emilly Brazil HER som p.t. er i København er det vildt lækkert at gå i bad med. Hun er SÅ kærlig, og man må ikke vaske sig selv, hun insisterer på at man sæber hinanden ind og vasker hinanden, og imens får man de lækreste tungekys. Derudover er hun en utroligt dejlig og feminin kvinde at være sammen med, også når man er kommet ind i sengen. Hun kan klart anbefales også som badeveninde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 20. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden: der er da som du selv nævner en masse kandidater,,,bare en hurtig stormbraining Dalya går du ikke helt forkert hos, hun kan så evt. lige barbere dine boller samtidig,,ja hvorfor ikke Hvor finder man Dalay? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 20. November, 2019 @Mia04 går gerne i bad med dig både før og efter jeres møde, og hun er pisse dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 21. November, 2019 Kim Petersen skrev, for 4 timer siden: Emilly Brazil HER som p.t. er i København er det vildt lækkert at gå i bad med. Hun er SÅ kærlig, og man må ikke vaske sig selv, hun insisterer på at man sæber hinanden ind og vasker hinanden, og imens får man de lækreste tungekys. Derudover er hun en utroligt dejlig og feminin kvinde at være sammen med, også når man er kommet ind i sengen. Hun kan klart anbefales også som badeveninde! Hun er fantastisk i en brusekabine... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 21. November, 2019 Ivon D når hun er i landet. Hvis du altså er til mørke piger med godt humør, store bryster, pæne tænder og god service. Ellers skal du nok holde dig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 21. November, 2019 pacer skrev, for 8 timer siden: Hvor finder man Dalay? Enten er Dalya stoppet i branchen, eller også holder hun pause. Hendes profil på Annoncelight er i hvert fald slettet. Jeg havde den konstant åben i et browser vindue på min iPad, så jeg kunne også læse den, når hun ikke havde den “aktiveret”. Hun står også højt på min ønskeliste. Men for noget tid siden stod der pludselig, at profilen var helt slettet. Om hun vender tilbage må tiden jo vise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1718 Skrevet 21. November, 2019 (edited) niels6663 skrev, for 1 time siden: Enten er Dalya stoppet i branchen, eller også holder hun pause. Hendes profil på Annoncelight er i hvert fald slettet. Jeg havde den konstant åben i et browser vindue på min iPad, så jeg kunne også læse den, når hun ikke havde den “aktiveret”. Hun står også højt på min ønskeliste. Men for noget tid siden stod der pludselig, at profilen var helt slettet. Om hun vender tilbage må tiden jo vise. Jeg læste i en anden tråd at Dalya holder 1-2 måneders ferie, vist nok i Tyrkiet. Jeg tror da helt sikkert hun kommer tilbage Ups, fandt tråden her, læs de sidste kommentarer Redigeret 21. November, 2019 af Gløden fandt tråden bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2019 Gløden skrev, for 3 timer siden: Jeg læste i en anden tråd at Dalya holder 1-2 måneders ferie, vist nok i Tyrkiet. Jeg tror da helt sikkert hun kommer tilbage Ups, fandt tråden her, læs de sidste kommentarer Man kunne jo prøve at skrive en sms og høre, om man kunne komme på venteliste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg