Hop til indhold
pacer

I bad sammen på den kærlige måde

Recommended Posts

Ja altså.
Jeg har den her fantasi om at gå under bruseren med en kysseglad fræk tøs. Blive sæbet ind, kælet for, kysset på, suttet på i badet, for så at fortsætte i lagnerne.

Der er mange som tilbyder bad sammen, men det skulle gerne være en indlevende type.

Nogen bud på hvem det kunne være?

Jeg kunne godt vælge Tina i Valby, er sikker på oplevelsen ville være i top men den brusekabine er bare for lille. 
 

Redigeret af pacer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede det med Nancy, da hun var på 505. Det er efterhånden 6-7 år siden, men hun er nu på Havdrupvej i Brønshøj, så her kunne du prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

der er da som du selv nævner en masse kandidater,,,bare en hurtig stormbraining Dalya går du ikke helt forkert hos, hun kan så evt. lige barbere dine boller samtidig,,ja hvorfor ikke :)

Dalya, nej for pokker da! Inden man forlod badet, havde hun langt overtrumfet alle forestillinger fra 1001 nats eventyr. Hun er esset i ærmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Emilly Brazil HER som p.t. er i København er det vildt lækkert at gå i bad med. Hun er SÅ kærlig, og man må ikke vaske sig selv, hun insisterer på at man sæber hinanden ind og vasker hinanden, og imens får man de lækreste tungekys. Derudover er hun en utroligt dejlig og feminin kvinde at være sammen med, også når man er kommet ind i sengen. Hun kan klart anbefales også som badeveninde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden:

der er da som du selv nævner en masse kandidater,,,bare en hurtig stormbraining Dalya går du ikke helt forkert hos, hun kan så evt. lige barbere dine boller samtidig,,ja hvorfor ikke :)


Hvor finder man Dalay?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Kim Petersen skrev, for 4 timer siden:

Emilly Brazil HER som p.t. er i København er det vildt lækkert at gå i bad med. Hun er SÅ kærlig, og man må ikke vaske sig selv, hun insisterer på at man sæber hinanden ind og vasker hinanden, og imens får man de lækreste tungekys. Derudover er hun en utroligt dejlig og feminin kvinde at være sammen med, også når man er kommet ind i sengen. Hun kan klart anbefales også som badeveninde!

Hun er fantastisk i en brusekabine...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ivon D når hun er i landet. Hvis du altså er til mørke piger med godt humør, store bryster, pæne tænder og god service. Ellers skal du nok holde dig væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 8 timer siden:


Hvor finder man Dalay?

Enten er Dalya stoppet i branchen, eller også holder hun pause. Hendes profil på Annoncelight er i hvert fald slettet. Jeg havde den konstant åben i et browser vindue på min iPad, så jeg kunne også læse den, når hun ikke havde den “aktiveret”. Hun står også højt på min ønskeliste. Men for noget tid siden stod der pludselig, at profilen var helt slettet.

Om hun vender tilbage må tiden jo vise.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 time siden:

Enten er Dalya stoppet i branchen, eller også holder hun pause. Hendes profil på Annoncelight er i hvert fald slettet. Jeg havde den konstant åben i et browser vindue på min iPad, så jeg kunne også læse den, når hun ikke havde den “aktiveret”. Hun står også højt på min ønskeliste. Men for noget tid siden stod der pludselig, at profilen var helt slettet.

Om hun vender tilbage må tiden jo vise.

Jeg læste i en anden tråd at Dalya holder 1-2 måneders ferie, vist nok i Tyrkiet.

Jeg tror da helt sikkert hun kommer tilbage

Ups, fandt tråden her, læs de sidste kommentarer

 

Redigeret af Gløden
fandt tråden bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Jeg læste i en anden tråd at Dalya holder 1-2 måneders ferie, vist nok i Tyrkiet.

Jeg tror da helt sikkert hun kommer tilbage

Ups, fandt tråden her, læs de sidste kommentarer

Man kunne jo prøve at skrive en sms og høre, om man kunne komme på venteliste :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...