Hop til indhold
Guest fickenstein

Hunde på Bordel

Recommended Posts

Jeg har da også altid haft mine to hunde med på arbejde, de havde deres eget rum som

jeg kunne lukke af til når der kom forretningsforbindelser.

Rigtig hyggeligt.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver helt rødglødende når jeg møder hunde ejere der ikke forstår hvordan man opdrager hunde. Det er totalt mangel på respekt for andre mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine yndlingspiger havde på et tidspunkt en rottweiler, som jeg aller nådigst fik lov at hilse på et par gange - dog først efter, at pigen havde godkendt mig over for den. Jeg havde på det bestemteste "ordre" til aldrig at røre pigen, når den var i nærheden, da den havde store beskytterinstinkter over for hende.

Nu skal det jo lige siges, at den jo aldrig var i samme rum som os, men én enkelt gang kom den alligevel ind i rummet på eget initiativ - åbenbart havde den læet at åbne døre, eller døren var ikke blevet ordentligt lukket. Heldigvis sad jeg i stolen afventende, medens pigen var ved at ordne sengen. Jeg måtte sidde helt stille og bare lavmælt gøre pigen opmærksom på dens tilstedeværelse, hvorefter pigen gelejdede den ud igen.

Tilstedeværelsen af sådan en hund kræver, at man virkelig stoler på pigen og på, at hendes tilstedeværelse er nok til, at hunden ikke får dumme ideer. Men da det som nævnt var en af mine yndlingspiger, var jeg på den anden side glad og tryg ved, at hun havde en virkelig effektiv beskytter på, til hvis uheldet skulle være ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine yndlingspiger havde på et tidspunkt en rottweiler, som jeg aller nådigst fik lov at hilse på et par gange - dog først efter, at pigen havde godkendt mig over for den. Jeg havde på det bestemteste "ordre" til aldrig at røre pigen, når den var i nærheden, da den havde store beskytterinstinkter over for hende.

Nu skal det jo lige siges, at den jo aldrig var i samme rum som os, men én enkelt gang kom den alligevel ind i rummet på eget initiativ - åbenbart havde den læet at åbne døre, eller døren var ikke blevet ordentligt lukket. Heldigvis sad jeg i stolen afventende, medens pigen var ved at ordne sengen. Jeg måtte sidde helt stille og bare lavmælt gøre pigen opmærksom på dens tilstedeværelse, hvorefter pigen gelejdede den ud igen.

Tilstedeværelsen af sådan en hund kræver, at man virkelig stoler på pigen og på, at hendes tilstedeværelse er nok til, at hunden ikke får dumme ideer. Men da det som nævnt var en af mine yndlingspiger, var jeg på den anden side glad og tryg ved, at hun havde en virkelig effektiv beskytter på, til hvis uheldet skulle være ude.

Jeg ville aldrig komme et sted med en "beskytter" hund!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville aldrig komme et sted med en "beskytter" hund!

Det ville jeg nu intet ha' imod.

Mon ikke telefondamerne og andre involverede på de 3 bordeller i København, som for en uge siden blev forulempet, af maskerede unge med knive, kunne ha' ønsket sig en "beskytter" hund ?

Hvis ellers hunden er opdraget/trænet ordentlig, er det kun på ejerens signaler den bliver "beskytteren"

Men jeg vedkender mig gerne, at Rottweiler racen er særdeles ejer loyal.. :)

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig komme et sted med en "beskytter" hund!

Meget morsomt - men nogle ting her i verden vælger man nu en gang ikke selv. :D

Det var pigens personlige hund og ikke stedets "beskytterhund", og således må man antage, at den også bekyttede hende derhjemme og hvor hun ellers færdedes med den, ligesom du ikke på forhånd kan vide, om stedet har sådan en "beskytterhund". I dette tilfælde var den jo kun på stedet, når hun selv var der. Og igen - som Chérie skriver længere oppe ad strengen: det er opdragelsen, der er omdrejningspunktet.

Du har vel også personlige venner, der har hund, som virker som vagthund, og som er der, når du er der.

Mine forældre havde en gang nogle venner (det er mange år siden), der også havde sådan en vagthund - det var dog ikke en rottweiler, men en arrig lille terrier. Den kendte mig udmærket, men en dag, da vi var på besøg, var jeg gået en tur ud af huset og var nær aldrig sluppet ind igen - i den grad vogtede hunden huset!

Min pointe er, at problematikken "vagtsomme hunde" mødes både på massageklinik og alle andre steder, og at problematikken alle andre steder ikke er en dyt anderledes end på massageklinikkerne.

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om hunde skal med på bordel eller ej...jeg har jo hund, og han har været med. Specielt i jtlland, da ma skal bruge 12 timer derover plus transporttid, derfor kan han ikke blive hjemme. Jeg har også været på steder, hvor han igen villevære for længe hjemme til at det ikke er i orden. På en almidelig arbejdsplads, ved man at det er fra 8-16, bordellerne kan sagtens have åbningstider 9-18, den går ikke for de stakkels kræ. Man skal også huske på, at de fleste af os lever et dobbeltliv, og det kan være svært at finde hundesittere på den konto. Men at man ikke kan li hunde, er man da ikke et dårligt menneske ;) Jeg synes heller ikke, at jeg er et dårligt menneske fordi jeg hader slanger :D

Min var med i jylland da han var 5 måneder gammel, og jeg brugte ikke tlfpige dengang derover. Han VILLE ikke acceptere lukket dør til privaten, så det måtte løses på anden vis (det blev senere til en tlfpige), anyway, pludselig siger gæsten midt i det hele, hvad er det der snuser mig bagi?

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

ps

undskyld diverse slåfejl osv...

vil lige tilføje, at jeg medbringer ikke bare min hund, specielt fordi han har et ret specielt sind (det er racen i sig selv, der har det sind), og han kommer først ind, når tlfdamen og jeg er alene. Han er med, når jeg er tlfdame, når jeg sidder med Trine Tease, da han vil gøre alt for at blive omdannet til skødehund, måske det har noget at gøre med at hun foræler ham, så meget, at han har meget luft i maven efter vagter med hende. Men ellers bliver han hjemme.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget morsomt - men nogle ting her i verden vælger man nu en gang ikke selv. :D

Det var pigens personlige hund og ikke stedets "beskytterhund", og således må man antage, at den også bekyttede hende derhjemme og hvor hun ellers færdedes med den, ligesom du ikke på forhånd kan vide, om stedet har sådan en "beskytterhund". I dette tilfælde var den jo kun på stedet, når hun selv var der. Og igen - som Chérie skriver længere oppe ad strengen: det er opdragelsen, der er omdrejningspunktet.

Du har vel også personlige venner, der har hund, som virker som vagthund, og som er der, når du er der.

Mine forældre havde en gang nogle venner (det er mange år siden), der også havde sådan en vagthund - det var dog ikke en rottweiler, men en arrig lille terrier. Den kendte mig udmærket, men en dag, da vi var på besøg, var jeg gået en tur ud af huset og var nær aldrig sluppet ind igen - i den grad vogtede hunden huset!

Min pointe er, at problematikken "vagtsomme hunde" mødes både på massageklinik og alle andre steder, og at problematikken alle andre steder ikke er en dyt anderledes end på massageklinikkerne.

Spider

Jo jeg vælger selv dette. Jeg kan gå igen!

Mine venner har hund eller kunne have det, dem kender jeg, jeg har netop selv valgt dem. Derfor ved jeg hvad de står for.

Og igen, det er pigens hund, jeg ved jo ikke hvordan den er - eller ikke er opdraget.

Derfor. Jeg væk igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selvfølgelig kan du vælge at gå igen, hvis du ved, at der er en hund, og du ikke bryder dig om hunde.

Det, jeg mener, er bare, at du sagtens kan komme på et sted og have været der mange gange uden at ane, at der er en hund og uden at ane, at den pige, du besøger, har en hund med. Det er jo ikke noget, man bliver oplyst om, når man ankommer.

Med Chérie er det specielt, og næsten alle ved, at hun har hund, så dér kan man vælge ikke at komme, hvis det er. Men den pige, jeg nævnte, havde jeg kendt længe, inden hun fortalte mig, at hun havde en hund med - ville du droppe en pige efter at have kendt hende i et par år, hvis hun pludselig fortalte dig, at hun medbragte en hund på klinikken? :D Nej, vel? :lol:

Så jeg er personligt lidt mere i tråd med Gina - det må være mere irriterende for de piger, der ikke bryder sig om hunde, at der er kolleger, der har hunde med, end det er for os gæster, der i langt de fleste tilfælde ikke ser hundene eller hører om dem. Jeg tror nemlig, at der er rigtig mange piger, der har hunde med.

Det eneste minus, jeg ser ved en hund som beskytter er, at hvis uheldet virkelig er ude, og der er tale om en bande eventuelt med skydevåben, så kan en hund hurtigt sættes ud af spillet, idet den sandsynligvis ville angribe blindt uden at ænse en fare, som en "menneske-beskytter" ville reagere anderledes på.

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med Chérie er det specielt, og næsten alle ved, at hun har hund, så dér kan man vælge ikke at komme, hvis det er. Men den pige, jeg nævnte, havde jeg kendt længe, inden hun fortalte mig, at hun havde en hund med - ville du droppe en pige efter at have kendt hende i et par år, hvis hun pludselig fortalte dig, at hun medbragte en hund på klinikken? :D Nej, vel? :lol:

Spider

Hvis jeg kendte en pige længe og hun først sent oplyste det, villle jeg være væk!!!

Cherie er typen jeg ALDRIG kunne finde på at besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kendte en pige længe og hun først sent oplyste det, villle jeg være væk!!!

Cherie er typen jeg ALDRIG kunne finde på at besøge

Det er vi alle glade for at du delagtiggører os i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har intet mod hunde, og jeg har personligt ikke hundeallergi – i modsætning til f.eks min niece, der næsten får bylder blot ved synet af en hund, så jeg kender den problematik.

Hvis en pige føler sig mere sikker med en hund i nærheden, er det helt fint med mig. Ret beset kan det jo også blive min beskyttelse, hvis niddinger overfalder stedet.

Det var dog en lidt mærkelig oplevelse hos Connie, at køterens øjne næsten gik op og ned i takt med ejerindens "øvelser" på mit kæreste eje. Skulle den (altså køteren) være gået hen og have givet mig et sort kys, ville jeg i første omgang være blevet lidt forskrækket, men efterfølgende uden tvivl have skraldgrinet ad det.

Jeg giver dog visse indlæg ret:

Køteren skal være velopdraget, ikke være til besvær – og ikke have smag for klunker :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vi alle glade for at du delagtiggører os i.

Når du siger vi - så mener DU alle?

Det er JEG glad for at høre :roll:

Det var da egentligt et langt ord!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa jeg prøver lige og vende den lidt om, har altid haft hund, og næsten altid

haft "hjemme besøg" uden nogen form problemer, så mener der bliver gjort for stort

problem ud af det, hun spørger en da, hvor er hunden? jeg vil gerne hilse på den.

bare en lille side bemærkning

mvh Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kendte en pige længe og hun først sent oplyste det, villle jeg være væk!!!

Så du ville altså virkelig droppe en pige, som du havde kendt længe, hvis du pludselig fik at vide, at hun havde hund.

Det virker altså helt surrealistisk på mig. :(

Altså - du er klar over, at det er pigens egen personlige hund? Og at pigerne er almindelige mennesker lissom os ander? Du har kendt hende i lang tid og har hverken hørt, set eller mærket hunden - og alligevel nærmest anfægter du hendes ret til at ha' den.

Naturligvis din sag - og det er jo osse et tænkt eksemperl. Men det er nu alligevel en mærkelig verden, vi lever i...

S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kendte en pige længe og hun først sent oplyste det, villle jeg være væk!!!

Hmm... Hvorfor? :?:

Hvis det er på et bordel opdager gæsterne næppe, at der er hunde med, de kommer jo ikke med ind i hyggerummet ;)

Jeg har ikke selv hund, desværre, så jeg synes det er rigtig hyggeligt at sidde med en telefondame eller pige, der har hund med. Hvis det vel at mærke er en sød og velopdragen én :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I siger det jo selv!

Hvis pigen har en sød og velopdragen, hund så er hun også selv sød og velopdragen - eller det er der stor sandsynlighed for. Så havde hun også fortalt mig det for længe siden. Sådan er jeg nok så naiv, men jeg har også kun oplevet piger der var søde og åbne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...