NorthPole 42 Skrevet 20. November, 2019 Hej Hvilke hoteller i KBH kan man få en besøgende (GP?) Til at komme direkte op til værelset uden at de behøver et nøglekort til elevatoren? Jeg ved at ved hotel Bella Sky behøves ikke nøgle kort til elevatoren. Andre erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 20. November, 2019 Mayfair i Helgolandsgade har jeg brugt et par gange. Begge bygninger har elevatorer som fungerer uden kort. Du kan også bede frontoffice om at have ekstra kort klar til din gæst, så du ikke selv skal ned. Det har jeg gjort på Crowne Plaza i Ørestaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 20. November, 2019 NorthPole skrev, for 1 time siden: Hej Hvilke hoteller i KBH kan man få en besøgende (GP?) Til at komme direkte op til værelset uden at de behøver et nøglekort til elevatoren? Jeg ved at ved hotel Bella Sky behøves ikke nøgle kort til elevatoren. Andre erfaringer? Hej med dig Jo tættere du er på Istedgade des svære er det og få piger ind :-(, jeg plejer og bruge Grand hotel på Vesterbrogade, der harcpigerne altid kunne gå ind, men jeg giver også portierens en mønt engang i mellem, men det er ikke nødvendigt , så er der også Can,in, på polititorvet, ( gaden hedder noget andet) der kan i også nemt komme ind. go fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 21. November, 2019 Hotel Sanders bag Det Kongelige Teater, samt Guldsmeden for enden af Bredgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mitchell 3 Skrevet 21. November, 2019 Stay på bryggen og Cabin ved fields. Det er dog lidt teenage agtigt at knalde i køjeseng som de har på stå dard værelserne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. November, 2019 Mitchell skrev, for 29 minutter siden: Stay på bryggen og Cabin ved fields. Det er dog lidt teenage agtigt at knalde i køjeseng som de har på stå dard værelserne. Hvis der er plads kan man jo lægge begge madrasser ned på gulvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 25. November, 2019 Zleep is very ideal : )! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catarina Skrevet 26. November, 2019 Har haft gode erfaringer med Hotel Skt. Annæ, Skt. Petri hotel og adskillige Arp-Hansen hoteller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. November, 2019 Catarina skrev, for 6 timer siden: Har haft gode erfaringer med Hotel Skt. Annæ, Skt. Petri hotel og adskillige Arp-Hansen hoteller. Er det ikke hoteller med mange stjerner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catarina Skrevet 26. November, 2019 (edited) Redigeret 26. November, 2019 af Catarina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catarina Skrevet 26. November, 2019 Borende X skrev, for 8 timer siden: Er det ikke hoteller med mange stjerner? Arp-Hansen og Brøchner har hoteller med både mange stjerner og ikke så mange stjerner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 26. November, 2019 Vil også anbefale Cabin på Michellegade. Man kan tage elevatoren op uden kort. Du skal bare booke et værelse med dobbeltseng... Og så er det billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Borende X skrev, for 14 timer siden: Er det ikke hoteller med mange stjerner? Catarina skrev, for 5 timer siden: Arp-Hansen og Brøchner har hoteller med både mange stjerner og ikke så mange stjerner Det er hoteller i pris enden over middel ihvertfald.. Jeg vil sige nogle af dem er i den dyre ende.. Men til gengæld får du FULD LUXUS til pengene. Me like that luxury.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrdinaryMan 24 Skrevet 9. December, 2019 Undskyld, håber det er okay at jeg kapre denne tråd lidt. Jeg har en veninde som sammen med en ven, ønsker at finde et hotel i Københavnsområdet til arbejde, da det ikke endnu er lykkes at finde en lejlighed til formålet. Nu bliver der jo her i tråden fokuseret på hoteller, hvor man kan tage en kvinde med, men hvad med hoteller hvor man diskret kan modtage gæster i en længere periode? Send gerne en PB hvis det er. På forhånd tak... OM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2019 OrdinaryMan skrev, for 14 minutter siden: Undskyld, håber det er okay at jeg kapre denne tråd lidt. Jeg har en veninde som sammen med en ven, ønsker at finde et hotel i Københavnsområdet til arbejde, da det ikke endnu er lykkes at finde en lejlighed til formålet. Nu bliver der jo her i tråden fokuseret på hoteller, hvor man kan tage en kvinde med, men hvad med hoteller hvor man diskret kan modtage gæster i en længere periode? Send gerne en PB hvis det er. På forhånd tak... OM Det kan jeg sige på forhånd er umuligt hvis det er over en længere periode.. Hotellet vil blive dømt i forhold til rufferi loven hvis de finder ud af det. Og det GØR DE.. Ved det fra lidt insider viden.. Så lad være og så bare vent på den lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrdinaryMan 24 Skrevet 9. December, 2019 Varmemester skrev, for 6 minutter siden: Det kan jeg sige på forhånd er umuligt hvis det er over en længere periode.. Hotellet vil blive dømt i forhold til rufferi loven hvis de finder ud af det. Og det GØR DE.. Ved det fra lidt insider viden.. Så lad være og så bare vent på den lejlighed. Tak for hurtigt svar. Ja, det er nok det mest fornuftige. Det er åbentbart ikke det nemmeste med den lejlighed kunne jeg forstå, men jeg vil fraråde hende hotel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2019 OrdinaryMan skrev, for 1 minut siden: Tak for hurtigt svar. Ja, det er nok det mest fornuftige. Det er åbentbart ikke det nemmeste med den lejlighed kunne jeg forstå, men jeg vil fraråde hende hotel. Det synes jeg HELT KLART du skal.. For hun slipper vidst heller ikke så vidt jeg husker, når hun gør det på et hotel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg