Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa svende

Tog i dag en tur til Vesterbro for at besøge Lilly
Havde ellers planlagt at det skulle være på fredag, men muligheden bød sig i dag :)
Nem parkering på Fisketorvets tag, der ligger i fin gå-afstand @Lillybaby’s lokation. 
Hurtigt og diskret ind gennem opgangsdør og døren til en ganske rar lejlighed. 
Lejligheden blev straks endnu bedre, da Lilly smed tøjet, slængede sig på sengen og inviterede mig ned til hende. 
Havde aftalt 45 min GFE, og det synes jeg bestemt at jeg fik. 
Lækker superfransk som roligt gik over i en 69’er...- hun smagte dejligt B)

På med kondomet og så fik den ellers i alle stillinger. Nu er den mindre Svend ikke rigtig ven med sådan en regnfrakke, så den hev jeg af og bad om lidt ekstra SF inden jeg selv tog over og sprøjtede hendes flotte bryster og mave til. 
Jeg haft kigget længe på hendes annoncer, som jeg har fundet pirrende....- hun ser jo lækker og petit ud. Men har også læst med herinde, og der har været flere semi-dårlige anmeldelser, der har beskrevet hende som mekanisk og fraværende, samt at hun hele tiden skulle have lukkede øjne. 
Det var i hvert fald ikke tilfældet i forbindelse med mit besøg. Hun har utroligt smukke øjne, og intet virkede mekanisk. Ydermere var hun dejligt nærværende og har en sød latter....- for vi havde en sjov tid sammen...- både før, under og efter akten.

En af de bedste GFE’er jeg har oplevet. 
Varmeste anbefalinger herfra....- jeg kommer helt sikkert tilbage:x

Bedste hilsner

Listige Svend

ps: fik lige hilst på hendes roommate, Sarah (ved ikke om det staves sådan), og hun så da også sød ud

Redigeret af Listige Svend
Tilføjet en sætning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunting Cats

Det er et par søde piger med god service og højt humør. ;)Har testet begge på samme tid, det var et hit og de nød at være sammen.. 2 gode bagdele i vejret - og fuld fokus bagfra..:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...