Doctor Jekyll 53 Skrevet 20. November, 2019 Nogen der har mødt denne danske milf? https://annoncelight.dk/showad/285787 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 20. November, 2019 Der er en tråd her Jeg er selv i kontakt med hende, hun virker meget sød, hun er ikke helt dansk. har aftale med hende i morgen, glæder mig og skal nok give en melding. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2019 Jeg har besøgt hende. Hun er fra det tidligere Yogoslavien og er sød og lidt genert!! Har meget små bryster men hun sutter rigtig godt og har også en god stram fisse!! Hun gør det godt til pengene!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 21. November, 2019 Gad jeg godt! :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 21. November, 2019 Har lige skrevet en mail til hende så må vi se :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 23. November, 2019 Peter26 skrev, for 4 timer siden: Ryger hun? ryger du også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 24. November, 2019 Hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive så synes jeg ikke du skal skrive næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 23. December, 2019 Hold jer langt væk!!! - Havde en aftale med hende igår, men da jeg kom sagde hun, at hun ikke havde tid alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 90 Skrevet 22. Maj, 2023 Doctor Jekyll skrev, den 20.11.2019 at 13:50: Nogen der har mødt denne danske milf? https://annoncelight.dk/showad/285787 Lige igen besøgt damen en formiddag venlig snak om sin nye hund. Så ind i sengen vi tager tøjet af hun kikker på lille mand spørger om beskyttelse nej tak hun smiler og sutter lidt før vi lægger så sutter vidder til en god ride tur hun nyder sider med lukket øjne kravler af sutter vidder klar igen til en super ske tur hvor man virkelig kan mærke stramheden og de våde safter til sidst fyrer en god ladning dybt ind i varmen vi lægger en tid til jeg falder ud af hende hun smiler med kommentar fissen er jo et hul så det kommer ud igen tørre fissen og tager tøj på snakker lidt og afregner et sted at komme igen når man er i Århus området med ekstra tid bare sjældent der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg