Hop til indhold
Doctor Jekyll

Frækpige.Skødstrup - erfaringer?

Recommended Posts

Der er en tråd her

Jeg er selv i kontakt med hende, hun virker meget sød, hun er ikke helt dansk.

har aftale med hende i morgen, glæder mig og skal nok give en melding.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt hende. Hun er fra det tidligere Yogoslavien og er sød og lidt genert!! Har meget små bryster men hun sutter rigtig godt og har også en god stram fisse!! Hun gør det godt til pengene!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26

Hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive så synes jeg ikke du skal skrive næste gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner

Hold jer langt væk!!! - Havde en aftale med hende igår, men da jeg kom sagde hun, at hun ikke havde tid alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doctor Jekyll skrev, den 20.11.2019 at 13:50:

Nogen der har mødt denne danske milf? https://annoncelight.dk/showad/285787 

Lige igen besøgt damen en formiddag   venlig snak  om sin nye hund. Så ind i sengen vi tager tøjet af  hun kikker på lille mand spørger om beskyttelse   nej tak hun smiler og sutter lidt  før vi lægger  så sutter vidder til en god ride tur hun nyder sider med lukket øjne    kravler af sutter vidder  klar igen til en super ske tur   hvor man virkelig kan mærke stramheden og de våde safter  til sidst fyrer en god ladning dybt ind i varmen  vi lægger en tid til jeg falder ud af hende  hun smiler med kommentar  fissen er jo et hul så det kommer ud igen tørre fissen og tager tøj på snakker lidt og afregner   et sted at komme igen   når man er i Århus området med ekstra tid bare sjældent der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...