Hop til indhold

Recommended Posts

Det værste jeg kan fortælle om Malua er nok at hun er den smukkeste GP jeg har mødt til dato.

Desuden er hun ikke ryger og dufter naturligt rent og fremtræder som en voksen kvinde  med sund fornuft.

Hvis jeg skulle tvinges til at Tungekysse med en GP. Så skulle det være Malua.

 

 Madame Elisabeht

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, for 54 minutter siden:

Anmeldelser fra overbegejstrede pensionister/andre, som synes, hun er "drømmekvinden", kan ikke bruge til noget

Hvorfor? 

Kan du kun bruge negative anmeldelser fra funktionærer og mekanikere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, 1 time siden:

Anmeldelser fra overbegejstrede pensionister/andre, som synes, hun er "drømmekvinden", kan ikke bruge til noget. 

 

https://annoncelight.dk/profile/Malua+Copenhagen

Jamen, så må du jo  prøve at tage forbi og bestille Den Fulde Pakke og så berette om dit besøg, for at se om billederne er så redigerede som du beskriver.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, for 2 timer siden:

Har brug for nogle objektive og "kritiske" beskrivelser af Malua.

Sgu svært at forholde sig objektivt til en kvinde, man har haft pikken i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor? 

Kan du kun bruge negative anmeldelser fra funktionærer og mekanikere? 

Jeg kan kun bruge anmeldelser fra folk, som har kneppet (mange) lækkre kvinder, både i Danmark og i udlandet. 

Folk, som er tættere på plejehjemmet eller andre mænd, som har set fisse én gang om året, er der desværre de fleste herinde. 

Deres anmeldelser er "farlige"

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kan kun bruge anmeldelser fra folk, som har kneppet (mange) lækkre kvinder, både i Danmark og i udlandet. 

Folk, som er tættere på plejehjemmet eller andre mænd, som har set fisse én gang om året, er der desværre de fleste herinde. 

Deres anmeldelser er "farlige"

Jeg vil skyde på, at jeg har kneppet omkring 5000 kvinder, hvoraf kun omkring 15 ikke har været lækre. Kan du bruge mine anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Malua kan nærmest ikke roses nok, lækker krop, flot ansigt og vildt dejlig at kneppe med. Samtidig er hun super sød og naturlig at være i selskab med.

Klart i top-3 på min liste af de gp jeg har besøgt gennem de sidste 20-25 år.

Men jeg er 45 og vælter mig ikke i fisse, så min holdning tæller nok ikke :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja. Jeg er jo en af de gl pensionister, der har mødt Malua.

Men derudover har jeg mødt 18 andre piger i år og genbesøgt mange af dem, også nogle af de andre 'kendte'

og ja jeg kaldte hende Drømmekvinden , hun er det tætteste på MIN drømmekvinde

Høj Slank , lille lækker bagdel, et par flotte bryster, ingen tatoo, lækker hud, og et sødt ansigt, dertil dejlig at tale med.

Hun er blandt de absolut flotteste piger jeg har mødt i år, hvis jeg ikke skal sige den flotteste, 

Men hun er ikke naboens uskyldige datter, nærmere naboens lækre kvinde (kone)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, den 20.11.2019 at 09:28:

Jeg kan kun bruge anmeldelser fra folk, som har kneppet (mange) lækkre kvinder, både i Danmark og i udlandet. 

Folk, som er tættere på plejehjemmet eller andre mænd, som har set fisse én gang om året, er der desværre de fleste herinde. 

Deres anmeldelser er "farlige"

Farlige ligefrem? 

Kan du selv høre hvor dum du lyder.... 

Hvor mange lækre kvinder skal man kneppe sig igennem før man kan blive godkendt af dig? Bare sådan Ca.i lige hundreder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Billederne er måske ikke sprit nye men de passer nok 90%. Mere end du får ved mange andre piger. 

Ellers må du jo hoste op med pengene og besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, den ‎20‎-‎11‎-‎2019 at 09:28:

Jeg kan kun bruge anmeldelser fra folk, som har kneppet (mange) lækkre kvinder, både i Danmark og i udlandet. 

Folk, som er tættere på plejehjemmet eller andre mænd, som har set fisse én gang om året, er der desværre de fleste herinde. 

Deres anmeldelser er "farlige"

Jeg er heller ikke pensionist, der er heldigvis nogle år til.. men det er også nogle år siden jeg besøgte Malua sidst - hun var netop stoppet i Ballerup og havde netop åbnet sit sted i Rødovre. Dejlig oplevelse, flot krop og bryster - billederne snyder ikke, men hun taller meget og er meget professionel, men en sød tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, den 22.11.2019 at 11:24:

Billederne er måske ikke sprit nye men de passer nok 90%. Mere end du får ved mange andre piger. 

Ellers må du jo hoste op med pengene og besøge hende. 

 

De 10% svarer til de 3-4 kilo, hun skjuler ved at redigere billederne? 

Af ren nysgerrighed spørger jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
clonatu45 skrev, for 3 timer siden:

 

De 10% svarer til de 3-4 kilo, hun skjuler ved at redigere billederne? 

Af ren nysgerrighed spørger jeg. 

Ikke hvad jeg har erfaret. 

Nu har jeg jo ikke besøgt alle piger der er. Men billedmaterialet er så tæt på virkelighed som det kan være. 

Brysterne alene er værd at se live. 

Og hvis du tuder over et par kilo op eller ned, jamen så er du præcis hvad vi alle tror om dig. 

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 3 minutter siden:

Ikke hvad jeg har erfaret. 

Nu har jeg jo ikke besøgt alle piger der er. Men billedmaterialet er så tæt på virkelighed som det kan være. 

Brysterne alene er værd at se live. 

Og hvis du tuder over et par kilo op eller ned, jamen så er du præcis hvad vi alle tror om dig. 

At jeg ikke spilder mine penge på overvægtige kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Stabilizer skrev, for 34 minutter siden:

@clonatu45 er en ballademager, som vi kender godt fra andre brugernavne, han er udelukket herfra 

Yes

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at Clonatu er udelukket og ikke kan svare....

Men at kalde Malua for en overvægtig kvinde, er det mest idiotiske jeg nogen sinde har læst, selv fra Clonatu 1234567 eller hvilket navn der bliver skrevet under

Malua er absolut en af de Aller flotteste kvinder i der kan gå på 2 ben, der er ikke et gram forkert hverken for meget eller for lidt

Så fri os for typer som Clonatu, der omtaler de piger (som er søde mod os mænd), med total mangel på respekt

Og nøjagtig som Trump, lever i sin egen syge forstilling om hvad der er Fakta og Fake

Clonatu er FAKE

Del dette indlæg


Link til indlæg
clonatu3 skrev, den 20.11.2019 at 09:28:

Jeg kan kun bruge anmeldelser fra folk, som har kneppet (mange) lækkre kvinder, både i Danmark og i udlandet. 

Folk, som er tættere på plejehjemmet eller andre mænd, som har set fisse én gang om året, er der desværre de fleste herinde. 

Deres anmeldelser er "farlige"

Ahahahahaha Kan da tydeligt høre at du taler med STOR erfaringB)

Desuden hvis du i forvejen er negativt indstillet overfor pigen, skulle du så ikke bare holde dig væk

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er absolut intet falskt ved Malua (lige på nær brysterne :D men det gør nu ikke noget:wub:

Jeg har besøgt hende i gennem flere år. Og jeg må give jer ret, hun er utrolig smuk, med en flot krop, meget sød, nem at tale med, fantastisk sexet og et vidunderligt menneske.

Jeg har nævnt det før og gør det gerne igen, hun får mine varmeste anbefalinger.

Tak for dig @Malua <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...