Hop til indhold
Curi

Samantra massage vejgaard

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/256398

så blev det min tur til at komme med et indlæg her på siden. Jeg har stået og lurepasset med en doven øl i hånden for enden af baren.

godt pumpet op på anmeldelser af ovennævnte med trusseløs massage og møgbeskidte tanker fik jeg overvundet min diskretionsgrænse og jeg fandt samantra massage på en af de mest befærdede gader i aalborg, og lige midt i myldretiden. Men hun havde en ledig tid efter et par opkald med fuldt booket. Så det var bare med at komme afsted, og det gik egentlig fint da jeg havde lagt en plan om at smyge mig op af husmurene og lave forlæns rullefald ind af døren.

Havde hørt hun skulle være oppe i årene, men dog en petit lille sag. Ikke noget der afskrækkede en smaskliderlig fyr som mig, med en halvøm lænd, og hormoner nok til at matche en konfirmationsårgang med stål på tænderne og uren hud. Men jeg mødte det jeg troede var hendes mor... måske en prima pimp, der skulle inkassere dollars ved start og så gå ind og hente en massør der ikke kunne have været statist i M.A.S.H. Men nej.. det gik langsomt op for mig at det var hende jeg skulle masseres af, og fortrød med det samme jeg ikke havde taget en kasse blommer i madeira og fernet branca med i værtindegave.

Og der var ingen friluftsfjams i sigte. Kun leggins med blomstermønster der kamouflerede alt hvad der kunne minde om lidt cameltoe.

klinikken er et stort rum med to madrasser/senge kun opdelt af et forhæng samlet af klemmer der lignede nogle der kunne bukke under for presset hvad tid det skulle være.. jeg var den eneste der var der, så det havde ikke været det store problem hvis ikke hele familien samlede sig i køkkenet som var lige på den anden side af lagenet. Skal sgu love for det lugtede godt det de havde gang i, og sulten steg i takt med pilleren faldt.

nå, men hun begyndte at massere og fik sagt 1 time 500kr ok? Og det første der poppede op i hovedet var at der nok ikke var mange af de penge der røg til rynkecreme.. Havde ikke spurgt til prisen inden, og der stod intet på annoncen. men jeg er en goodboy og kunne aldrig drømme om at prutte om prisen, men Skal da indrømme at tankerne røg i retningen af thai sportsmassage (også i vejgaard) da jeg for et halvtårs tid siden fik en time og 20 min massage, et handjob og en tommel røven for de samme penge. Godtnok var de jævnaldrende, bevares... men med lukkede øjn, og nemtøs og sofie brandvarm på nethinden, bliver det alligevel value for money selvom det er en gråhåret thai på mors alder i den anden ande.

massagen gik noget hurtigt. Der var ikke det store system i fremgangsmåden og mørbraden blev ikke banket helt ens i begge sider. Men skidt med det, for nu røg håndklædet helt af røvbalderne, som fik ekstra meget opmærksomhed, lige noget der kunne knipse lidt liv i rejen. Og må sige at pirringsdelen var lige til et 10tal. Hun havde ikke den store frygt for millionbøffabrikken, og bollerne blev strejfet og aet masser gange. Så meget at jeg kort glemte de burgere de var ved at lave på den anden side af lagenet. Jeg blev bedt om at vende mig, med piben i fri luft, og benene fik en tur. Hun gik dog hurtigt til angreb på lysken, og hun havde fat i kalorius flere gange. Ultra pirrende! Hun spurgte om hun skulle massere ham, men da der var kommet børn til bordet der også skulle fodres af, var det ligesom om der var slukket for en kontakt.. kunne mærke der var større chance for at kickstarte en harley uden benzin, end at få liv i den lille rynkede.. nemtøs kunne ikke redde mig den her gang.

og prisen på en gokker skulle hedde 300kr oveni.. jeg betakkede mig, og sagde måske næste gang. (Som bliver ved udon thaimassage)
alt i alt en gennemsnitslig omgang, med en massør der var super venlig, og med god kommunikation. God til dansk.

Alt er jo smag og behag. Men efter besøg på 7-8 thai klinikker tænker jeg karakterene er som følger:

massage 5

pirring 8

diskretion 1

Kommuniktation 10

madlavning 10 

Gentagelsesfare 1

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 19 timer siden:

Kanon anmeldelse med humor og hjerte. Jeg er dog nødt til at høre, om du smagte maden, siden du kan give den en 10’er??

Nej spiste ikke med, men lå så tæt at jeg bare skulle strække tungen lidt, så havde jeg været med i køkkenet. 
troede det var hot Oil massage, men det var bare stegefedt fra bøfferne der ramte ryggen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en yderst skuffende oplevelse andetsteds i Aalborg, i sidste uge, faldt valget på Samantra. 
Jeg havde en noget anden og mere positiv oplevelse end trådstarter.

Nok er hun ikke nogen årsunge, men i et halvmørkt lokale og med en dejlig petit krop, iført meget kort nederdel og stram bluse, var det faktisk ok. 
Massagen  var nok ikke i højsædet - omend hun startede godt ud. Dejligt frækt med at hun, trusseløs, satte sig på min hånd og nærmest opfordrede mig til leg. Massagen herefter koncentreret omkring inderlår og baller - med den ønskede virkning. Op hold da op hun blev våd.

Om på ryggen, hvorefter hun trak nederdelen helt op og satte sig på pikken og startede en pussyglide, mens hun smed blusen - og placerede mine hænder på brysterne (naturel). Det var en ganske fræk omgang - og hun virkede til at nyde det mindst ligeså meget som mig. Efter kort tid rakte hun frem bag mit hovet og  fandt et kondom, som pikken blev iført. Herefter fulgte en dejlig ridetur og efter en tur jorden  rundt - med den ønske virkning (og vist også for hende). 
Prisen (1000,-) var egentlig helt ok for den oplevelse - det gør jeg igen næste gang jeg er i byen :) 

Dejligt frækt og især det at hun ikke spurgte ind til  noget ekstra - men bare gjorde det - det er lige i min smag.
Faktisk en skam som legen er blevet væk mange steder ...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en tur forbi Samantra idag og fik en ganske udmærket massage på bagsiden.
Det var både med hænder og albue/underarm.

https://annoncelight.dk/showad/343132

Til tider omkring ballerne blev det da lidt pirrende og sensuelt ;)

Massagen på bagsiden tog ca 45 min og så fik jeg at vide jeg gerne måtte vende mig om.

Og ja, så tror jeg der gik 2 min med massage på forsiden, inkl at ligge håndklædet "ordentligt og pænt" ned mellem benene.. Så kom spørgsmålet "You want handjob"..

Og ja hva skiii.. Nu var jeg jo kommet derind og var jo nøgen med en ok begejstring.. Det skulle da ikke gå til spilde, selvom at jeg da godt kunne have tænket mig noget mere pirring på forsiden med "tilfældige" strejf istedet for så direkte.. Men jeg tror tiden måske var løbet fra hende.

Hun modtog mig i en lille pikant undertøjssag. Jeg kan sq ikke rigtig vurdere om alderen passer. Måske hun er lidt ældre. Men hun har nogle skønne bryster. Det var det eneste jeg fik undersøgt ;)

HJ var ganske udmærket.

P.S. Jeg kom til at skrive denne anmeldelse på en efterlysningstråd først. Så nu er den begge steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå for pokker, da jeg skal på ferie i Aalborg, så kunne det jo være jeg lige skulle....tak for sjovt indlæg ( øverst ) :-)
Jeg er blevet 58 og har ikke noget imod damen er nær min alder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...